Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Synes jeg har været god til at finde på i denne uge.
- Tortillas
- Pasta/kødsovs (ok ikke så opfindsom men det var Thomas' maddag )
- Gulerodssuppe
- Ovnbagte rodfrugter m. kalkunfrikadeller.
Men hvad søren skal jeg finde på til i aften?
AG
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Marco2 skriver: Synes jeg har været god til at finde på i denne uge. - Tortillas - Pasta/kødsovs (ok ikke så opfindsom men det var Thomas' maddag ) - Gulerodssuppe - Ovnbagte rodfrugter m. kalkunfrikadeller. Men hvad søren skal jeg finde på til i aften? AG
Måske en god bøf med kartofler og sovs og selvfølgelig grøntsager.
En hel stegt kylling med Pasta og cremefien fløde kartofler og grøntsager.
Minestrone suppe!
frasbrød med porre og andet grønt samt kartofler og div kogte grønsager....
Eller mørbrad med bønner kartofler og gulerødder....
Krams
jeg er helt vildt god til at bestille en kebab rulle, med ost, oliven og maaaaaaser af hvidløg
derimod at finde på ting jeg selv laver.. hmmmm
i går fik vi sammenkogt (kylling, champ, løg, hvidløg, pølser, tomatpuret og fløde) med ris
ka li ja skriver: jeg er helt vildt god til at bestille en kebab rulle,
jeg er helt vildt god til at bestille en kebab rulle,
En klassiker
Hakkebøffer med grove kartoffelskiver og bearnaise. Det skal vi have + cherrytomater, gulerodsstave og peberfrugt i stykker. Sofie kan sagtens spise grønt, hvis det får hver sin skål og ikke er søndersnittet.
- Helle, der pludselig fik lyst til tortillas
Uuh, vores yndlingsret for tiden er en meget nem pastaret:
Et bundt frisk persille
1-2 fed hvidløg
Frisk pasta
røget laks
mornaysauce
Svits hvidløg og persille i lidt smør på panden. Hæld mornaysauce ved. Skær laksen i strimler og put den i saucen. Giv et opkog og spis. Goooood stuff!
birgittemarie skriver: Uuh, vores yndlingsret for tiden er en meget nem pastaret: Et bundt frisk persille 1-2 fed hvidløg Frisk pasta røget laks mornaysauce Svits hvidløg og persille i lidt smør på panden. Hæld mornaysauce ved. Skær laksen i strimler og put den i saucen. Giv et opkog og spis. Goooood stuff!
fååårrkk det lyder godt, den skal da prøves når vi får penge igen i næste uge
mortil4 skriver: fååårrkk det lyder godt, den skal da prøves når vi får penge igen i næste uge
Det fortryder I ikke! HOV! Glemte sgu da, at manden i stedet for persille bruger asparges og forårsløg og det smager også bare sublimt!
Og så har jeg filen fløjteme fået syet din vikle, Louise, så nu skal jeg se, om jeg kan få den sendt i dag.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128