god og billig sæbe, crem og olie til baby??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Bavianis skriver:

Æteriske olier har desværre de samme bivirkninger som kunstigt fremstillede parfumer. Parfume-allergikere kan derfor heller ikke tåle produkter med "naturlig" parfume som eksempelvis æteriske olier. I forhold til dit barn, så udsætter du det for det samme, som hvis der var almindelig kunstig parfume i, desværre.

Jeg ved dette da jeg selv er et allergiker-barn (eksem og kan ikke tåle parfume), og det har været en jungle for mig at finde ud af hvad jeg kunne tåle...

Kærligst Susanne

Fuldstændig enig.

Så vidt jeg ved er der også nogle allergikere som kun kan tåle kunstige duftstoffer og ikke de naturlige. Så tror desværre man skal passe lidt på med de naturlige også...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Bavianis skriver:

Æteriske olier har desværre de samme bivirkninger som kunstigt fremstillede parfumer. Parfume-allergikere kan derfor heller ikke tåle produkter med "naturlig" parfume som eksempelvis æteriske olier. I forhold til dit barn, så udsætter du det for det samme, som hvis der var almindelig kunstig parfume i, desværre.

Jeg ved dette da jeg selv er et allergiker-barn (eksem og kan ikke tåle parfume), og det har været en jungle for mig at finde ud af hvad jeg kunne tåle...

Kærligst Susanne

Ja, jeg ved godt det i princippet er det samme, hvis man ikke kan tåle parfume i forvejen.

Netop også derfor jeg skriver at jeg aldrig ville bruge det til min søn. Men bruger enkelte produkter til mig selv

Og ja. Man skal virkelig være opmærksom.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.