god og billig sæbe, crem og olie til baby??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Til at starte med skal du ikke bruge sæbe i baby's badevand...

Men jeg fik i barselgave rigtig lækker baby badesæbe og baby crem.
Lavet af naturprodukter da de er fra bodyshop. Jeg er rigtig glad for den serie og jeg skal ha' køb mere når nu de andre er tomme. Serien er ikke særlig dyr, mellem 50 og 100kr..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2010

eliasogmor

LMM skriver:

Hej der ude.

Hvilke produkter bryger i til jeres barn? og hvad koster det? og hvor kan man købe det?

Jeg skal til og ud og købe nu, da der ikke er længe til at bettemanden kommer til verden . Men synes bare at det er dyrt! Har besluttet mig for at købe bleer og engangsklude i Aldi, da jeg har hørt at de er gode og billige!!

hej du... jeg vil anbefale dig at købe papers newborn eller libero newborn... jeg har aldrig brugt billig bleer , da elias simpelthen ikke kan tåle dem..og så synes jeg nogle af dem virker stive og lugter af parfume...jeg brugte ikke creme det første langestykke tid, da babys hud selv producere det fedt det skal bruge ...fik jeg at vide...det eneste jeg havde var lidt til numsen ,hvis den blev rød...

Anmeld

15. januar 2010

Risen

LMM skriver:

Hej der ude.

Hvilke produkter bryger i til jeres barn? og hvad koster det? og hvor kan man købe det?

Jeg skal til og ud og købe nu, da der ikke er længe til at bettemanden kommer til verden . Men synes bare at det er dyrt! Har besluttet mig for at købe bleer og engangsklude i Aldi, da jeg har hørt at de er gode og billige!!

heej.. Gå ind på http://tilbudsugen.dk/ 

der kan du altid finde noget billigt tilbud..

Anmeld

15. januar 2010

MM1987

Valle81 skriver:

Jeg kan kraftigt anbefale det økologiske mærke Utrekram. De laver lækre børneting.

Det er tit på tilbud i føtex, hvor du får 250 ml for 29,95.

Husk at det holder længe, man bruger jo ikke andet end dråber af gagnen:0)

Jeg havde købt urtekram til mig selv, fordi jeg ikke ville smøre mig ind i allergi fremkaldene stoffer når jeg skal til at være gravid, men jeg har desværre opdaget at den ikke helt holder mig urtekram...

Der et parfume stof i, som godt nok er naturligt men det er lige meget det kan stadig være allergi fremkaldene.

Det er super ærgeligt for det er rigtig lækkert - jeg er gået over til meget kedelige neutral...

Anmeld

15. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Mia Maia skriver:

Jeg havde købt urtekram til mig selv, fordi jeg ikke ville smøre mig ind i allergi fremkaldene stoffer når jeg skal til at være gravid, men jeg har desværre opdaget at den ikke helt holder mig urtekram...

Der et parfume stof i, som godt nok er naturligt men det er lige meget det kan stadig være allergi fremkaldene.

Det er super ærgeligt for det er rigtig lækkert - jeg er gået over til meget kedelige neutral...

Der er æteriske olier i. Dvs. naturlige olier.

Nogle af dem kan faktisk spises f.eks. appelsin, madarin etc.

Jeg bruger selv urtekram, og lader mig ikke skræmme af de æteriske olier, da det stadig er et naturprodukt.

Alt er jo potentielt allergi-fremkaldende til en vis grad.

Anmeld

15. januar 2010

LotteGabriella

Hej der ude.

Vi bruger Matas' egen babyserie, den er svanemærket og rigtig god synes jeg....det koster f.eks. 49 kr. for 400 ml fed creme imod vind og vejr...jeg synes at det er nogle ok priser

Anmeld

15. januar 2010

Corn

RikkeØ skriver:

Køb änglamark fra Coop. Det er uden parfume og al det skidt. Og så kig efter når der er tilbud, det er der ofte.

Den bruger vi også herhjemme... Og det er jo ellers en jungle derude

Anmeld

15. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Fandt lige denne test fra TÆNK

Anmeld

15. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

RikkeØ skriver:

Der er æteriske olier i. Dvs. naturlige olier.

Nogle af dem kan faktisk spises f.eks. appelsin, madarin etc.

Jeg bruger selv urtekram, og lader mig ikke skræmme af de æteriske olier, da det stadig er et naturprodukt.

Alt er jo potentielt allergi-fremkaldende til en vis grad.

Hov....men ville aldrig bruge dem til Liam.

Anmeld

15. januar 2010

tascia

neutral laver også en børneserie, som ofte er på bud i fakta... vi bruger stort set kun deres shampoo, balsam og babybad.
af creme bruger vi aderma.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.