Santioner/konsekvenser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2010

Hyner

Helle30 skriver:

Hun var stille i lang tid efter maden, men da jeg puttede hende kom konklusionen (også på et par konflikter, vi har haft i ugens løb): Ska' ik' ha' juice hos købmanden lukket om aften og vil gerne ha' gulerødder i morgen ikke rugbrød og må ikke slå mor og Samson. - Mor sove med Sofie? Peter edderkop og hygge?

Så hun har forstået det....

Fedt indlæg, og jeg er glad for jeg IKKE er den eneste der bøvler..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2010

..

Helle30 skriver:

Det blev lidt hårdt. Sofie forsøgte at tørre ca. 1,5 stk. af på hunden ved at smuldre brødet ned i hans madskål. Men han var ude og jeg var standhaftig, så jeg hældte madskålens indhold op på hendes tallerken, da jeg selv gik i gang med de varme pølsehorn. Jeg tilbød hende lidt ketchup at dyppe i, og det hældte hun også selv op, men hun kunne absolut ikke spise mere, og hun gad end ikke kigge på pølsehornene (som hun ellers eeeelsker).

Hun var stille i lang tid efter maden, men da jeg puttede hende kom konklusionen (også på et par konflikter, vi har haft i ugens løb): Ska' ik' ha' juice hos købmanden lukket om aften og vil gerne ha' gulerødder i morgen ikke rugbrød og må ikke slå mor og Samson. - Mor sove med Sofie? Peter edderkop og hygge?

Og så var jeg jo lige ved at tude, for hun havde tænkt over, at der er ting, man ikke må - og nu ville hun gerne forsones. Arrrrgh.. men lige når konflikten opstår, så mener jeg stadig, der må trækkes en grænse. Balancen lige nu er så, at trække den, så hun kan forstå, hvad det er, der ikke er i orden..

- Helle - plaprer, men har også været tiiiidligt oppe og har ræset med køvenhavnere..

Sidder her med tårer i øjnene, hvor er hun sød . Sådan er det også tit med Smilla og et eller andet sted får jeg bare så dårlig samvittighed selv om man ved man har gjort det rigtige.

Anmeld

15. januar 2010

ka li ja

jeg syntes sgu du gør det helt rigtige!!!

jeg har desværre ikke altid tålmodighed / tid til at fuldende mine trusler. men jeg tror på at hvis man holder ved hvad man siger, så fatter de det til sidst. så fortsæt du bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.