Termin i maj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2010

Sophia

Hej!

Jeg hedder Sophia 22 år fra Odense.  Venter mit første barn D. 11. maj ( en pige)

Sophia (25+1)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

monzemussen

Jeg hedder Monica. jeg er 20 år og bor pt. i tønder, men vi flytter til bedsted nær løgumkloster om ikke så længe. Kæresten er 27. Vi skal have en dreng og han er sat til d. 10 Maj 2010.

Anmeld

10. februar 2010

Hejsa!

Hvor er I dog langt væk fra mig af alle sammen!

Jeg hedder Stine, er 25år gammel og kommer fra Kalundborg... Venter vores første barn, en pige. Har været kærester med Kim  i 7 år, og har termin 5 Maj! Skal føde på Holbæk sygehus.

Held og lykke til jer alle!

Stine 28+0

Anmeld

10. februar 2010

missie20

Hej.

Jeg hedder Michelle og er 26 år, og min kæreste 30 og bor i Kalundborg. Jeg er 26 uger henne og er sat til den 16 maj. Tror vi venter os en dreng :-)

Anmeld

11. februar 2010

AnnaMJ

Jeg hedder Anna. Jeg er 32 og er fra København.

Jeg har termin d. 13 maj, hvor jeg venter en pige sammen med min dejlige kæreste Michael. Det er vores 1. barn, så det hele er nyt og spændende.

Jeg skal føde på Gentofte hospital

Anmeld

14. februar 2010

Bare mig..

Hej!

Jeg hedder Marikka, jeg er 18 år gammel og venter sammen med min kæreste Andy, 20, vores første barn. En pige

Vi bor i Kolding, hvor vores datter også skal komme til verden, terminen er den 13. maj.

Anmeld

19. februar 2010

Bom

Jeg melder mig også her..

Jeg hedder Maria, er 21 snart 22 år, bor i Sønderjylland (Vojens), sammen med min kæreste Klaus (29 år) på vores lille hobby ejendom, vi venter vores første barn, en lille pige d. 11 maj..

Anmeld

12. marts 2010

Lone1987

Hej

Jeg hedder Lone, blir 23 den 10 maj. Og har termin den 19 maj. Jeg bor i Otterup med min kæreste simon og min datter Kaya på  2½år (fra et tidligere forhold)

Anmeld

15. marts 2010

hen86

Hej

jeg hedder Henriette, jeg er 24, bor sammen med min kæreste i kalundborg. jeg er 29 uger henne og har termin den 29 maj. det er vores første barn

Anmeld

22. marts 2010

Ditte Kaas

jeg hedder Ditte, jeg er 28 og min mand er 36. Vi venter første barn, med termin d. 25 maj.

Vi bor i dejlige Vanløse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.