Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg hedder Camilla, er 17 år gammel
Jeg bor hos mine forældre i Albertslund lige nu, men flytter til St. Heddinge med kæresten i starten af feb.
Vi venter en lille dreng, d. 25 maj.
Knus
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej!
Jeg hedder Anke, er 24 år og bor i øjeblikket i Høje Taastrup, men flytter til Hedehusene en gang i februar.
Jeg er 21 uger henne, og venter mit første barn sammen med min kæreste Leon, som er 27. Jeg har termin d. 30 maj - på min mors fødselsdag. ;o)
Er 30 år, har termin 3/5 med mit andet barn
Bor i nærheden af Horsens og Vejle.
Er pt uge 25+1
Hej
Jeg hedder rikke jeg er 21 år og venter mit første barn med min dejlige kæreste som jeg har været sammen med i 4år...
Jeg har termin d. 25/5.2010 og er 22+1...
Jeg hedder Marianne, er 27 år. Jeg venter nummer 3. Det ser ud til at det bliver en pige igen Jeg har en datter på snart 6 år til (marts) og en datter på snart 3 år (til april). Jeg har termin 27. maj. Er gået 6 dage over termin ved de to andre, så satser på at jeg føder 2/6. Vi får se . Er fra Sønderborg.
Marianne
Hej alle
Jeg hedder Sara, er 29 år og bor med min kæreste Morten i Brønshøj. Vi skal føde vores første barn på Herlev - en lille pige - og jeg har termin den 9/5.
Hej.
Jeg hedder Janie og venter min og kærestens første fælles barn med termin d.3 Maj. En lille pige.
Jeg er 22år (om en uge) og min kæreste er 28år. Vi bor i Århus.
Min kæreste har Mads på 5år som bor fast hos os og jeg har William på 1år.
Så her hedder det min, din og vores børn. Hehe .,
Knus Janie. 25+4
hej jeg hedder Siv er 23 år
og bor i ringsted med min kæreste
vi venter vores første barn en dreng og har termin 2. maj
Hejsa..
Jeg hedder Jeanette.. 22 år fra Odense.. Min kæreste Steffen og jeg venter tvillinger den 21 maj.. Kønnene kunne de desværre ikke sige til MD scanning så vi skal have lavet en 3D scanning d. 4 februar:-) Spændingen stiger..
Jeg hedder julie og er 26 år. Jeg venter mit første barn den 31. maj sammen med min kæreste på 28 år. Vi bor i nørresundby/Aalborg. Det er en lille prinsesse der gemmer sig i maven.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128