Termin i maj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.663 visninger
29 svar
0 synes godt om
14. januar 2010

Hyner

Hvor mange er vi der og hvor er vi fra....?? Hvilken alder og har vi og har vi flere børn???

Jeg hedder selv Henriette og er 24(25 på søndag) Jeg bor i sønderjylland i en flække der hedder Terkelsbøl nær Tinglev. Jeg har en datter, Emma, fra et tidligere forhold, hun er 2½ så jeg venter nummer to den 23 maj med kæresten Michael(29)

Knus Henriette -Nysgerrig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

Malene84

Hyner skriver:

Hvor mange er vi der og hvor er vi fra....?? Hvilken alder og har vi og har vi flere børn???

Jeg hedder selv Henriette og er 24(25 på søndag) Jeg bor i sønderjylland i en flække der hedder Terkelsbøl nær Tinglev. Jeg har en datter, Emma, fra et tidligere forhold, hun er 2½ så jeg venter nummer to den 23 maj med kæresten Michael(29)

Knus Henriette -Nysgerrig

Jeg hedder Malene, 25 år, venter tvillinge drenge, føder senest d. 4 maj (da jeg blir sat igang senest den dag). Jeg bor på amager

Maj-

Anmeld

14. januar 2010

dorthemus

Hej

Jeg hedder Dorthe og jeg er 22 uger henne på søndag og har termin den 23. maj.

Jeg bor på Frederiksberg os er blevet gravid ved hjælp af en åben donor på Stork Klinik i København. Jeg venter mit første barn

Anmeld

14. januar 2010

dorthemus

Nå ja jeg er 38 år

Anmeld

14. januar 2010

Vidunderligeunger

Jeg hedder mitzie er 20 år, gravid med mit første barn sammen med min kæreste jesper, som er 30..

Har termin 29 maj - så det kunne godt gå hen og blive start juni er fra vestjylland, nærmere Ringkøbing og studerende på HF..

Anmeld

14. januar 2010

mek-83

Jeg hedder Maria, er 26 år gammel

Bor lige nu i hundested, men lytter til skævinge d. 29/1.

Venter mit første barn d. 5/5 sammen med min kæreste Dan 32 år.

Har en papsøn som han kalder sig Oliver på 7 år

Maria 25+1

Anmeld

15. januar 2010

LISBETH:-)

Jeg hedder Lisbeth, er 33 år og bor på falster.

Jeg har termin d. 28.maj (med en pige) og har i forvejen Amalie på 2, 5 år.

Lisbeth 21+0

Anmeld

15. januar 2010

linemus

Hej Hyner

Mig kender du jo

Men til jer andre: Jeg hedder Line, er 32 år og venter nr.4. Jeg bor i Nordjylland (Hou) med min mand og vores tre børn: Sebastian på 5 år og Signe og Nanna på 2,5 år. Har termin d.7. maj.

Line 24+0

Anmeld

15. januar 2010

Lenelank

Jeg hedder Lene og er 30 år og venter mit første barn, en lille dreng. Jeg er 26 uger henne og sat til d. 27 april.

Jeg bor i Venezuela. Min mand har en datter på 18 fra tidligere:-)

Anmeld

16. januar 2010

Tdittmann

Hej 

Jeg hedder Tanja og er 32 (på søndag) og har i forvejen Amalie på 7 år og Camilla på 5 år, og venter nr.3 med termin 12.maj.

Vi bor i Torø Huse (Fyn)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.