Hjemme fra ægudtagning (Lang, for Trines skyld)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2010

mini1977

Tak fordi du har lyst til at dele din oplevelse med os  

Du er virkelig sej - og jeg   alt hvad der kan  for at det går som det skal på lørdag. Håber, at de næste par dage ikke bliver alt for hårde at komme igennem - jeg sender mange positive tanker og håb til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

MM1987

mini1977 skriver:

Tak fordi du har lyst til at dele din oplevelse med os  

Du er virkelig sej - og jeg   alt hvad der kan  for at det går som det skal på lørdag. Håber, at de næste par dage ikke bliver alt for hårde at komme igennem - jeg sender mange positive tanker og håb til dig

Jamen det var da så lidt, er virkelig glad for alt den positive feedback, så føler jeg får det dobbelte igen...

Mange tak for alle de positive tanker, jeg er sikker på de hjælper...

Så vil jeg sende nogen tilbage til dig - håber 3 gang. med insemination er lykkens gang for jer - babyboom i efteråret 2010...

(Kan se du er fra Hillerød, der har jeg også boet, er oprindeligt fra slangerup, dejligt by som jeg savner til tider)

Anmeld

14. januar 2010

mini1977

Hillerød er en rigtig dejlig by - vi flyttede til byen for cirka 2,5 år siden og er egentlig faldet rigtig godt til - vi blev gift i slotskirken i august måned sidste år, og det har helt sikkert givet os et nært tilhørsforhold til byen  Jeg er vokset op i Birkerød og min mand er oprindeligt fra Lolland og flyttede til sjælland, da han begyndte at studere.

Jeg går også og venter på, at vi snart kan komme igang med 3. forsøg - synes dog at min menustration lader vente på sig...hmmm... det er nok bare fordi jeg har svært ved ikke at tænke på det hele stort set hele tiden, så det er nok årsagen til den længere ventetid i denne måned...

Anmeld

14. januar 2010

MM1987

mini1977 skriver:

Hillerød er en rigtig dejlig by - vi flyttede til byen for cirka 2,5 år siden og er egentlig faldet rigtig godt til - vi blev gift i slotskirken i august måned sidste år, og det har helt sikkert givet os et nært tilhørsforhold til byen  Jeg er vokset op i Birkerød og min mand er oprindeligt fra Lolland og flyttede til sjælland, da han begyndte at studere.

Jeg går også og venter på, at vi snart kan komme igang med 3. forsøg - synes dog at min menustration lader vente på sig...hmmm... det er nok bare fordi jeg har svært ved ikke at tænke på det hele stort set hele tiden, så det er nok årsagen til den længere ventetid i denne måned...

Det er det bestemt, jeg boede på kollegie der, så husker det mest som min ungdoms fest/uddannelses by - men det var en god tid...

Hvor fint med bryllup i slotskirken...suk...

Ja det er utroligt som psyken har en stor indvirkning...håber i snart kan komme i gang igen...

Anmeld

15. januar 2010

Winnie

Mia Maia skriver:

Det var også min store bekymring, har det ikke for godt med nåle, men det føltes ikke som stik overhovedet..

Det hjælper også mig at skrive, og Trine har været så sød til at svare på alt mit, så deler gerne...

Det var jo godt at det slet ikke føltes som stik

Jeg synes bare at det er alletides at I her i gruppen, kan hjælpe og støtte hinanden  Det er I jo også de bedste til at gøre.

Anmeld

15. januar 2010

Sofiedk

Hold kæft hvor er det bare sejt gået smukke, jeg bøjer mig i sandet og tar hatten af for dig. Du har klaret den så flot og er virkelig godt gået at du har klaret den med oprejst pande til trods for at du blev kastet ud på tynd is

Krydser så meget fingre for at alting går som det skal og der er det flotteste guldæg at sætte op.  Krydser fingre hele dagen imorgen.

Anmeld

15. januar 2010

MM1987

Sofiekdk skriver:

Hold kæft hvor er det bare sejt gået smukke, jeg bøjer mig i sandet og tar hatten af for dig. Du har klaret den så flot og er virkelig godt gået at du har klaret den med oprejst pande til trods for at du blev kastet ud på tynd is

Krydser så meget fingre for at alting går som det skal og der er det flotteste guldæg at sætte op.  Krydser fingre hele dagen imorgen.

Orh...1000 tak...

Håber virkelig det lykkedes for os begge denne gang, så kan vi følges ad, det kunne være lidt sjovt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.