Lene C skriver:
Mia Maia- håber virkelig alt for jer at de 2 æg er gode, og selvfølgelig er de det, det bliver man jo nød til at tro 
Har selv være turen igennem x2. Første gang mærkede jeg ingenting ved ægudtagningen, men dagen efter.... havde så ondt at jeg ik rigtig ku gå i 1 uge 
1 gang duede vores æg ikke efter befrugtningen
, det var nok den værste søndag i hele mit liv. Da de ringede (manden SKU tage telefonen, for jeg ville ik), ku jeg bare høre på manden stemme at de ik virkede. Græd bare hele dagen, for havde virkelig ikke forberedt mig på det for der var alligevel 11 æg...
2 gang gjorde det PISSE ondt under ægudtagningen
og havde slet ik ondt bagefter... der var der 6 æg og kun 1 æg der duede efter befrugtningen. (mistede dog i uge 7)
Hos os er det manden der har meget dårlig sædkvalitet. Og vi har nu valgt at holde en pause, for det tager virkelig hård på os, med nederlag efter nederlag.
Skriver ikke dette for at gøre dig nervøs. Såmen bare for at fortælle at jeg VIRKELIG føler med dig/jer. Det er en meget nervøs tid, især disse par dage hvor man venter på svar om æggene dur eller ej, og så bagefter hvor man skal vente 14 dage på graviditets test..
Vil lige sige at ægopsætning på ingen måde gør ondt.
Jeg fik ihvertfald ingen bedøvelse eller noget. Det er lyn hurtig overstået, så det skal du ikke frygte.
Men de bedste tanker fra mig til dig 
Åhh nej dog...nu er jeg altså ret nervøs...
Jeg kan slet ikke overskue hvis der ingen æg er på lørdag...
Men fordi i det ikke gik med jeres æg er det pga af manglende befrugtning eller??...for her har manden jo super sædkvalitet, så håber bare mine 2 æg dur til noget...
Ej jeg er godt nok bange for det ikke er nok med 2 æg nu...Åhh nej dog...
Jeg håber i finder modet til at fortsætte...men kan godt forstå i holder en pause efter sådan en omgang...
Håber ikke jeg får så ondt i morgen, jeg kan ikke så godt side ret op lige nu, men ellers ingen smerter, og har ikke taget smertestillende, men morfinen er også først ved at være helt væk nu...
Dejligt det ikke gør ondt når der (forhåbentligt) bliver lagt et æg tilbage lørdag, men har egentlig heller ikke frygtet det, der er nemlig ingen nåle indblandet...