Nu tør jeg simpelthen ikke mere. (højstol)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2010

Diana...

hc=k skriver:

Nej min stol fejler ikke noget den er bare gammel, jeg tror måske at jeg bare har fundet grunden til at den er blevet lavet om. Jeg går heller aldrig fra ham igen og jeg plejer heller aldrig at gøre det, men altså det skal llige siges at han også prøver at gøre det når jeg sidder lige ved siden af ham og det kan jeg lige meget hvad jeg gør ikke få ham til at lade være med..

De kan altså godt komme ud af de nye os din stol fejler intet selv om den er gammel de ny er ikke et hak bedre. min er en af de nyeste og lucas kan sagtens komme op af den. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

Diana...

RumlesMor skriver:

Tror altså ikke din stol fejler noget...du skal bare vænne dig til at han nu har en størrelse hvor han ikke kan sidde alene. Skal du ud af værelset, må du tage ham med eller ned på gulvet.

Det er død-irriterende, men en periode der skal overstås. Kan dog godt forstå du blev forskrækket...tror de fleste af os har oplevet en lignede situation. De udvikler sig og prøver ting af, også selvom vi ikke tror de er store nok. He he.

Helt enig. det nu de skal lære et nej.

Anmeld

14. januar 2010

hc=k

Han forstår godt at nej er nej, men hver gang han hører ordet nej så hyler han og bliver rigtig ked af det og ja det mener jeg jo bestemt ikke hjælper noget..

Anmeld

14. januar 2010

RumlesMor

hc=k skriver:

Han forstår godt at nej er nej, men hver gang han hører ordet nej så hyler han og bliver rigtig ked af det og ja det mener jeg jo bestemt ikke hjælper noget..

Igen...det er en periode. Nu har han fundet ud af at du begynder at sætte grænser, og de skal jo prøves af. Det sker med mellemrum. Jo mere konsekvent og ensartet man kan gøre et nej til et nej, jo hurtigere virker det.

Min datter er nu lidt over tre år, og er igen igen igang med at teste grænser. Når hun bliver irettesat begynder hun at græde og snakke om at tisse i bukserne. Hun har for ikke så længe smidt bleen, og ved at vi smider alt for at hun kan nå på toilettet.

Det er jo smart når man er i en situation man ikke lige synes om...

Det er afledning, ikke andet.

Anmeld

14. januar 2010

Corn

hc=k skriver:

Jeg ved ikke hvordan jeg skal få sat barnevogneselen i???

nogle råd med det??

Jeg viklede selen rundt om hvert ben og hægtede den fast i sig selv... Hvis du forstår

Anmeld

14. januar 2010

hc=k

Macaab skriver:

Jeg viklede selen rundt om hvert ben og hægtede den fast i sig selv... Hvis du forstår

Jo jeg kan godt se det for mig

Anmeld

14. januar 2010

Corn

hc=k skriver:

Jo jeg kan godt se det for mig

Godt så... Bare fordi det gav god menig for mig, sagde det jo ikke nødvendigvis andre noget

Anmeld

14. januar 2010

hc=k

Macaab skriver:

Godt så... Bare fordi det gav god menig for mig, sagde det jo ikke nødvendigvis andre noget

Jo jo det giver mening hvis man kigger på stolen hehe..

Jeg vil lige forsøge mig på det her til aften, så tak for tippet

Anmeld

15. januar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Du kan købe en sele der passer til Trip Trap stolen, det var måske en løsning?

Anmeld

15. januar 2010

eliasogmor

hc=k skriver:

Ja så gik det galt herhjemme.

Vi har en trip trap stol af den gamle model og den har fungeret rigtig godt i neget tid, men bestemt ikke mere.

Kristopher sad og spiste morgenmad og så fjernsyn som vi gør det hver morgen og jeg besluttede så at jeg godt lige kunne skynde mig ud at tisse, men det fortryder jeg virkelig, da jeg kom tilbage hang Kristopher ud under bøjlen kun med hovedet og den ene arm oppe på sædet. Jeg blev simpelthen så forskrækket at jeg var lige ved at tude. Jeg fattede mig så godt jeg lige kunne på det ene sekund jeg havde og hjalp min stakkels lille dreng op af stolen igen uden at han selv blev bange. Han var fuldstændig ligeglad med det hele.

Jeg turde ikke at sætte ham i stolen igen nu for det virker til at han gør det med vilje og jeg er så bange for at han kommer slemt til skade eller bliver kvalt .

Er der nogle der kender til problemet og hvad gjorde i??

Jeg er ved at kigge efter en anden stol, men jeg vil ikke betale en herregård når det kun er en han skal bruge til han er stor nok til at komme over i den han har nu.

hva med at sætte en sele i???? har i ikke læder dutten til mellem benene i???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.