Nu tør jeg simpelthen ikke mere. (højstol)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.380 visninger
33 svar
0 synes godt om
14. januar 2010

hc=k

Ja så gik det galt herhjemme.

Vi har en trip trap stol af den gamle model og den har fungeret rigtig godt i neget tid, men bestemt ikke mere.

Kristopher sad og spiste morgenmad og så fjernsyn som vi gør det hver morgen og jeg besluttede så at jeg godt lige kunne skynde mig ud at tisse, men det fortryder jeg virkelig, da jeg kom tilbage hang Kristopher ud under bøjlen kun med hovedet og den ene arm oppe på sædet. Jeg blev simpelthen så forskrækket at jeg var lige ved at tude. Jeg fattede mig så godt jeg lige kunne på det ene sekund jeg havde og hjalp min stakkels lille dreng op af stolen igen uden at han selv blev bange. Han var fuldstændig ligeglad med det hele.

Jeg turde ikke at sætte ham i stolen igen nu for det virker til at han gør det med vilje og jeg er så bange for at han kommer slemt til skade eller bliver kvalt .

Er der nogle der kender til problemet og hvad gjorde i??

Jeg er ved at kigge efter en anden stol, men jeg vil ikke betale en herregård når det kun er en han skal bruge til han er stor nok til at komme over i den han har nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

Mira0911

I babysam har de en højstol med sele og bordplade til 200 kr...

Vi købte den netop fordi Julie hængte udover stolen, vendte sig rundt i den og rejste op i den også... Fordi hun gjorde det, var fordi der manglede den snor tingeste til mellem benene....

Anmeld

14. januar 2010

hc=k

MoarJ skriver:

Vi købte den netop fordi Julie hængte udover stolen, vendte sig rundt i den og rejste op i den også... Fordi hun gjorde det, var fordi der manglede den snor tingeste til mellem benene....

Ja det er den som er helt magen til den i Ikea er det ikke??

Mine forældre har sådan en af dem fra Ikea og den sidder han helt ad helved til i nemlig.

Vi har den der læderrem som sidder mellem benene på ham, men den får han på en eller anden måde skubbet til side. Jeg ved ikke helt om han er slangemenneske eller hvad det lige er han laver, men det er virkelig skræmmende.

Anmeld

14. januar 2010

Diana...

godt der ikke skete noget med ham. stort set de fleste børn lære at kravle ud af stolen uanset hvad det er for en du har den gode gamle klassiske er ikke dårligere end alle de mange andre. de er så kloge alle de små pus og så smedige så hvis de vil op ja så kommer de det. 

Lucas har os været på bordet et par gange vi går aldrig fra ham og hvis vi gør så tager vi ham med. men der mange der bruger barnevogns selen og giver dem den på og binder den fast til stilen så de ikke kan komme op af den. 

Knus Diana der bare synes du skal beholde den stol og finde en anden løsning.

Anmeld

14. januar 2010

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

har du prøvet at støtte han med en bude i ryggen og siderne, det gjorde vi i starten og det virkede.

Anmeld

14. januar 2010

Diana...

MoarJ skriver:

De kan sagtens komme ud af den snor mellem benene. en rigtig sele er det eneste rigtige eller ikke forlade dem når de spiser.

Anmeld

14. januar 2010

hc=k

DianaMoar skriver:

godt der ikke skete noget med ham. stort set de fleste børn lære at kravle ud af stolen uanset hvad det er for en du har den gode gamle klassiske er ikke dårligere end alle de mange andre. de er så kloge alle de små pus og så smedige så hvis de vil op ja så kommer de det. 

Lucas har os været på bordet et par gange vi går aldrig fra ham og hvis vi gør så tager vi ham med. men der mange der bruger barnevogns selen og giver dem den på og binder den fast til stilen så de ikke kan komme op af den. 

Knus Diana der bare synes du skal beholde den stol og finde en anden løsning.

Jeg har bestemt heller ikke tænkt mig at skilde mig af med stolen, men jeg ved ikke lige hvad jeg skal gøre ved den for at han sidder mere sikkert. Jeg ved ikke hvordan jeg skal få sat barnevogneselen i???

nogle råd med det??

Anmeld

14. januar 2010

hc=k

hannetheis skriver:

har du prøvet at støtte han med en bude i ryggen og siderne, det gjorde vi i starten og det virkede.

Ja det gjorde jeg i starten, men han er så stor nu at der bare går leg i at tage puderne ud og smide med dem.

Anmeld

14. januar 2010

Mira0911

hc=k skriver:

Ja det er den som er helt magen til den i Ikea er det ikke??

Mine forældre har sådan en af dem fra Ikea og den sidder han helt ad helved til i nemlig.

Vi har den der læderrem som sidder mellem benene på ham, men den får han på en eller anden måde skubbet til side. Jeg ved ikke helt om han er slangemenneske eller hvad det lige er han laver, men det er virkelig skræmmende.

Jo det er også den Ikea har...

Med højstol kan jeg ikke rigtig hjælpe.. Hvad det så evt. kunne være for en der skulle til...

Anmeld

14. januar 2010

RumlesMor

Tror altså ikke din stol fejler noget...du skal bare vænne dig til at han nu har en størrelse hvor han ikke kan sidde alene. Skal du ud af værelset, må du tage ham med eller ned på gulvet.

Det er død-irriterende, men en periode der skal overstås. Kan dog godt forstå du blev forskrækket...tror de fleste af os har oplevet en lignede situation. De udvikler sig og prøver ting af, også selvom vi ikke tror de er store nok. He he.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.