Nu tør jeg simpelthen ikke mere. (højstol)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2010

Mira0911

DianaMoar skriver:

De kan sagtens komme ud af den snor mellem benene. en rigtig sele er det eneste rigtige eller ikke forlade dem når de spiser.

Uha Selvom jeg sad ved Julie hele tiden, rejste hun sig stadig og gjorde alle de ting...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

SaNiNa

vi har osse sådan en trip trap stol men vi har osse sådan en babys til den som gør de sidder mere fast og det er sådan en slags ekstra sæde.

http://www.babysam.dk/tripp-trapp-babysaet.aspx

de anbefaler faktisk at de side i den til de er et år. og Nicklas var ikke komme inde ud eller over han kan strække sig i den men ikke komme op.

Anmeld

14. januar 2010

Diana...

hc=k skriver:

Jeg har bestemt heller ikke tænkt mig at skilde mig af med stolen, men jeg ved ikke lige hvad jeg skal gøre ved den for at han sidder mere sikkert. Jeg ved ikke hvordan jeg skal få sat barnevogneselen i???

nogle råd med det??

Du binder bare selen fast til stolen hvis de snore du sætter fast i barnevognen ikke er lange nok binder nu bare noget mere kraftigt snor på og så binder du den fast til stolen og så kan han jo ikke komme ud af den  Det er faktisk Malou her inde fra som gav mig iden så du kan spørge hende men mener at de bare har bundet den fast til stolen det kan da ikke være nemmere 

Anmeld

14. januar 2010

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
hc=k skriver:

Ja det gjorde jeg i starten, men han er så stor nu at der bare går leg i at tage puderne ud og smide med dem.

ja det kan jeg godt se er et problem, har ud prøvet at søge på QXL eller sådanne steder om der er nogle som sælger en billigt som kan briges midlertidigt.

Anmeld

14. januar 2010

Diana...

MoarJ skriver:

Uha Selvom jeg sad ved Julie hele tiden, rejste hun sig stadig og gjorde alle de ting...

Jamen det jo os forskelligt hvad de lystre på de små når vi sige nej til lucas så stopper han os.

Anmeld

14. januar 2010

Mira0911

DianaMoar skriver:

Jamen det jo os forskelligt hvad de lystre på de små når vi sige nej til lucas så stopper han os.

Julie gør det stik modsatte... Når vi siger nej/stop, griner hun og bliver ved med at gøre tingene... Hun forstår slet ikke noget endnu, når vi siger nej osv..

Anmeld

14. januar 2010

hc=k

MoarJ skriver:

Jo det er også den Ikea har...

Med højstol kan jeg ikke rigtig hjælpe.. Hvad det så evt. kunne være for en der skulle til...

Jamen han skal jo ikke sådan kunne dreje sig rundt og sidde sidelands, ellers ikke så meget andet. Jeg tænker lidt på en af de der gammeldags som jeg selv sad i som lille

Anmeld

14. januar 2010

Mira0911

hc=k skriver:

Jamen han skal jo ikke sådan kunne dreje sig rundt og sidde sidelands, ellers ikke så meget andet. Jeg tænker lidt på en af de der gammeldags som jeg selv sad i som lille

Okey... Julie kan ingenting gøre når hun har selen på... Altså i Ikea efterligningen...

Anmeld

14. januar 2010

hc=k

Sanne og Nicklas skriver:

vi har osse sådan en trip trap stol men vi har osse sådan en babys til den som gør de sidder mere fast og det er sådan en slags ekstra sæde.

http://www.babysam.dk/tripp-trapp-babysaet.aspx

de anbefaler faktisk at de side i den til de er et år. og Nicklas var ikke komme inde ud eller over han kan strække sig i den men ikke komme op.

Ja den er rigtig fin, men den kan ikke sidde i den gamle model som jeg har.

Anmeld

14. januar 2010

hc=k

RumlesMor skriver:

Tror altså ikke din stol fejler noget...du skal bare vænne dig til at han nu har en størrelse hvor han ikke kan sidde alene. Skal du ud af værelset, må du tage ham med eller ned på gulvet.

Det er død-irriterende, men en periode der skal overstås. Kan dog godt forstå du blev forskrækket...tror de fleste af os har oplevet en lignede situation. De udvikler sig og prøver ting af, også selvom vi ikke tror de er store nok. He he.

Nej min stol fejler ikke noget den er bare gammel, jeg tror måske at jeg bare har fundet grunden til at den er blevet lavet om. Jeg går heller aldrig fra ham igen og jeg plejer heller aldrig at gøre det, men altså det skal llige siges at han også prøver at gøre det når jeg sidder lige ved siden af ham og det kan jeg lige meget hvad jeg gør ikke få ham til at lade være med..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.