socialbedrageri. Hvad tænker du på !!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2010

Honningblomst

Hvor sjovt....eller trist at man tænker penge over for sine børn....men han slipper nu meget billigt, det gør fædrene jo....de burde sgu betale meget mere og i hvert fald halvdelen af hvad det koster at have børn...

Knus Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

lillemunk

@spire skriver:

Min ex foreslog det samme i starten.. ' Om jeg ikke bare kunne sige jeg ikke vidste hvem faderen var..?' -  Sagde også bare med det samme at det kunne slet ikke komme på tale, og nu står jeg jo med fødslen lige om hjørnet og har sendt faderskabs papirene afsted, og frygter nu bare han ikke vil vedkende sig det, fordi han ikke vil betale! Er også kommet vildt meget i tvivl om hvor meget far han egentlig ønsker at være for sin datter.. Det er sq utroligt med de mænd, som de bare vil løbe fra ansvaret...! Arrrgh... 

@spire 33+6

Hvordan får de sådanne tanker
Det er utroligt hvad der sker for dem.

Anmeld

14. januar 2010

lillemunk

Møg faldet er bare helt i orden... Jeg havde også lyst til at råbe helt vildt af ham... men det tror jeg sku ikke noget ud af.
Så jeg valgte bare at slutte samtalen af.... og gider så ikke at genoptage den lige med det sammen..... hvilken tåbe.
Kunne forstå hvis han ikke ønskede noget at gøre med dem.

ChristinaS skriver:

Sikke en tåbe!!! Bliver SÅ gal i hovedet, forstår virkelig slet ikke at mænd kan have så lidt plig! Det var jo sjovt nok alt det andet, men når det så kommer til at betale regningen så kryper der hellere end gerne uden om - Sorry mit møj fald - men føller virkelig med dig... sidder lidt i samme situation med en far Grrrrrrrrrrrr

Men godt du holder fast i dit, det SEJT!

Christina

Anmeld

14. januar 2010

lillemunk

HØRT prisen er da meget billigt sluppet..de har det nemt til tider

Eva skriver:

Hvor sjovt....eller trist at man tænker penge over for sine børn....men han slipper nu meget billigt, det gør fædrene jo....de burde sgu betale meget mere og i hvert fald halvdelen af hvad det koster at have børn...

Knus Eva

Anmeld

14. januar 2010

Honningblomst

lillemunk skriver:

HØRT prisen er da meget billigt sluppet..de har det nemt til tider

Ja, det synes jeg faktisk også...det burde være halvdelen af alt de kære fædre stod for.

Anmeld

14. januar 2010

lillemunk

Eva skriver:

Ja, det synes jeg faktisk også...det burde være halvdelen af alt de kære fædre stod for.

Ja det ville være rimeligt... men det sker ikke i vores leve tid.

Anmeld

14. januar 2010

Honningblomst

lillemunk skriver:

Ja det ville være rimeligt... men det sker ikke i vores leve tid.

Kunne man håbe..mærkeligt der ikke er ligeret til forsørgelse af egne børn...men tja...

Anmeld

15. januar 2010

lillemunk

Eva skriver:

Kunne man håbe..mærkeligt der ikke er ligeret til forsørgelse af egne børn...men tja...

Ja det er mærkeligt at det hænger sammen på den måde...
Pigernes far har så travlt med alle de penge har betaler til dem... hvor herre bevares..... så skulle han vide hvad jeg bruger på dem.
De har det nemt, på det område.

Anmeld

19. januar 2010

betski

Eva skriver:

Knus Eva

Enig!

Anmeld

15. februar 2010

surprisebaby

Står også med en far, der ønsker, at stå som fader ukendt. Han har endda regnet ud, hvor meget det (med de nuværende takster) vil koste ham i børnepenge frem til barnet bliver 18 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.