socialbedrageri. Hvad tænker du på !!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2010

lillemunk

Majastina skriver:

WHAT!!! Sikke en klaphat!

Er også helt rystede over ham..... manden har hvad han skal ha så jeg forstår intet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

lion

Det er ikk engang mig det går ud over og jeg sidder her og er dybt chokeret. Det siger man da bare ikk, sikke en spade.

Anmeld

14. januar 2010

lillemunk

lion skriver:

Det er ikk engang mig det går ud over og jeg sidder her og er dybt chokeret. Det siger man da bare ikk, sikke en spade.

Jeg er selv rystet over man siger sådan.... tåbe total tåbe.... han ringer en del... men jeg gider ham bare ikke efter sådan en udtalelse...bliver sku sur... kunne forstå hvis han ikke ønskede noget med dem at gøre.
men når han ønsker et forhold til dem. SÅ FATTER JEG INTET

Anmeld

14. januar 2010

smokin

lillemunk skriver:

Blev så gal da han nævnte det og sagde bare -Det sker ikke og nu koger mine ris og lagde på
Han har ringet en del efter, jeg gider ikke at snakke med ham lige nu når jeg er så vred.

Du lader bare "de ris koge" lidt endnu..

Sådan et fjols, som om man frivilligt går med til at udstille sig selv som frivillig benspreder, til hvem der nu kommer forbi. Han skal bare betale de børnepenge, og det kan da kun gå for langsomt. Tango er for to!

Hvad enten han vil det eller ej! Sådan et møgøre.

Anmeld

14. januar 2010

smokin

Jeg er selv rystet over man siger sådan.... tåbe total tåbe.... han ringer en del... men jeg gider ham bare ikke efter sådan en udtalelse...bliver sku sur... kunne forstå hvis han ikke ønskede noget med dem at gøre.
men når han ønsker et forhold til dem. SÅ FATTER JEG INTET

"jeg er jeres far, jeg gad bare ikke lige stå ved det da I kom ud, for så slap jeg for at betale til jer"

Uhh sådan en herlig fyr skulle jeg ikke stifte bekendtskab med, så ville han da få en sandhed eller to.

Anmeld

14. januar 2010

lillemunk

Zette skriver:

"jeg er jeres far, jeg gad bare ikke lige stå ved det da I kom ud, for så slap jeg for at betale til jer"

Uhh sådan en herlig fyr skulle jeg ikke stifte bekendtskab med, så ville han da få en sandhed eller to.

Nu skal jeg jo holde mig gode venner med ham, men han ved udmærket godt at han ikke er et hit nu.
Fatter slet ikke ham, kan slet ikke se hvor han får sådan en tanke fra.
så de ris for lov til at koge meget længe endnu.

Anmeld

14. januar 2010

@spire

Min ex foreslog det samme i starten.. ' Om jeg ikke bare kunne sige jeg ikke vidste hvem faderen var..?' -  Sagde også bare med det samme at det kunne slet ikke komme på tale, og nu står jeg jo med fødslen lige om hjørnet og har sendt faderskabs papirene afsted, og frygter nu bare han ikke vil vedkende sig det, fordi han ikke vil betale! Er også kommet vildt meget i tvivl om hvor meget far han egentlig ønsker at være for sin datter.. Det er sq utroligt med de mænd, som de bare vil løbe fra ansvaret...! Arrrgh... 

@spire 33+6

Anmeld

14. januar 2010

CS

Sikke en tåbe!!! Bliver SÅ gal i hovedet, forstår virkelig slet ikke at mænd kan have så lidt plig! Det var jo sjovt nok alt det andet, men når det så kommer til at betale regningen så kryper der hellere end gerne uden om - Sorry mit møj fald - men føller virkelig med dig... sidder lidt i samme situation med en far Grrrrrrrrrrrr

Men godt du holder fast i dit, det SEJT!

Christina

Anmeld

14. januar 2010

MorTilGustav

Åh ja, du er ikke alene.. Det er det samme med Gustavs far  
Han sagde han helst ikke ville skrives på nogen steder.. Han vidste skam godt at det var lovpligtigt at jeg oplyste ham, men han syntes lige jeg skulle vide at det var sådan han havde det... Øøøh, TAK! Han er bare ikke klar til at være far, siger han.. Spurgte om han så ikke vidste han INGEN rettigheder ville have mht barnet EVER hvis han fik det som han ville have det, og JA det vidste han skam... Jeg var dybt rystet! Tænk at han ikke kan se længere ud i fremtiden og ud over sin egen næse!
Og det super ironiske og tragiske er at manden sgu er ved at blive uddannet til PSYKOLOG!!! Fandme skræmmende

Anmeld

14. januar 2010

Pige2009

Snakkede med min ex i går og jeg er målløs.
Han forslog socialbedrageri i forhold til tvillingerne. så han slap for at at betale børnepenge.. og han bare kunne stå som ukendt............. Gal jeg blev sur... spurgte om han var klar over hvad det betød for vores børn og os selv og ikke mindst hvis det blev opdaget.
Kan man sku da ikke.
Ja jeg har ikke samvittighed til det. NAR

Som Karina også skriver er det lovpligtigt at opgive et navn på faderen, så det er ikke længere muligt at skrive ukendt fader. Man SKAL opgive et navn.

Hilsen Linda, som også er alene med sin datter, hvis far dog trods alt har vist sig som en mand og vedkendt sig og betaler uden at kny.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.