socialbedrageri. Hvad tænker du på !!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.762 visninger
30 svar
0 synes godt om
14. januar 2010

lillemunk

Snakkede med min ex i går og jeg er målløs.
Han forslog socialbedrageri i forhold til tvillingerne. så han slap for at at betale børnepenge.. og han bare kunne stå som ukendt............. Gal jeg blev sur... spurgte om han var klar over hvad det betød for vores børn og os selv og ikke mindst hvis det blev opdaget.
Kan man sku da ikke.
Ja jeg har ikke samvittighed til det. NAR

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

Vingummien

Det kan jeg da godt forstå. Det skal man ikke, går udover jer alle hvis det bliver opdaget

Anmeld

14. januar 2010

Corn

Sådan en klaphat... Jeg tvivler da også på, at det skulle komme ungerne og dig til gode i det lange løb.

Anmeld

14. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Fjols

Anmeld

14. januar 2010

lillemunk

suanne85 skriver:

Det kan jeg da godt forstå. Det skal man ikke, går udover jer alle hvis det bliver opdaget

Ved slet ikke hvad han tænker eller om han over hoved tænker..... og da slet ikke når han vil ha et forhold til dem..... DEN TOSSE.

Anmeld

14. januar 2010

lillemunk

Macaab skriver:

Sådan en klaphat... Jeg tvivler da også på, at det skulle komme ungerne og dig til gode i det lange løb.

Det er slet ikke muligt i min verden at lave sådan et nummer og nej det kan da ikke komme os tilgode overhoved. Gu hvor er jeg gal.

Anmeld

14. januar 2010

lillemunk

Rosa skriver:

Fjols

Ja fjols.... det må man sige.
Fatter slet ikke hvad der skete for ham i dem samtale....

Anmeld

14. januar 2010

Ni-ko-li-ne

lillemunk skriver:

Snakkede med min ex i går og jeg er målløs.
Han forslog socialbedrageri i forhold til tvillingerne. så han slap for at at betale børnepenge.. og han bare kunne stå som ukendt............. Gal jeg blev sur... spurgte om han var klar over hvad det betød for vores børn og os selv og ikke mindst hvis det blev opdaget.
Kan man sku da ikke.
Ja jeg har ikke samvittighed til det. NAR

det kan man slet ikke.... du bliver straffet når du ikke fortæller hvem faderen er...

Anmeld

14. januar 2010

Dictes mor

WHAT!!! Sikke en klaphat!

Anmeld

14. januar 2010

lillemunk

ka-ri-na skriver:

det kan man slet ikke.... du bliver straffet når du ikke fortæller hvem faderen er...

Ved jeg da så udmærket.... og jeg vil da bestemt ikke slynge ud at jeg bare har bollet en eller anden i en brandert en nat og jeg ikke aner hvem han er.
Sådan en vil jeg ikke ha på mig.
Blev så gal da han nævnte det og sagde bare -Det sker ikke og nu koger mine ris og lagde på
Han har ringet en del efter, jeg gider ikke at snakke med ham lige nu når jeg er så vred.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.