Sexlivet efter fødslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2010

Alína Hólm

jeg er lige begyndt at have det lidt "sjovt" igen, synest ikke det gjorde ondt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

LotteGabriella

Karoline skriver:

Når man har født, kan der være stor forskel på, hvor lang tid der går, inden man kommer i gang med den intime del af parforholdet igen. 

Hvor lang tid gik der, inden I fik gang i sexlivet igen efter fødslen? Og hvordan føltes det?

Blev det hurtigt som før, I fik børn? Eller gik der lang tid, inden du fik lysten tilbage?

Dit svar vil muligvis blive brugt i en bog om moderskab. Du er også velkommen til at sende dit svar til mig i en postbesked (skriv, hvis du vil være anonym).

Bedste hilsner, 

Karoline

der gik ca. en måneds tid før vores sexliv kom rigtigt i gang igen

Desværre er min sexlyst blevet MEGET mindre end før jeg var gravid....der var jeg så også nymfoman og min mand synes at det var lige i overkanten den gang Men jeg synes selv at jeg nu har for lidt lyst til sex, men prøver ihærdigt at sørge for at manden tilfredsstilles alligevel

Anmeld

14. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Hmm herhjemme har jeg ikk fået min lyst tilbage endnu, jeg fødte for lidt over en måned siden, så mon ikke det kommer igen .. satser manden da på hehe.. men har ikke den mindste lytst til det, og elskede det altså før hmm..

knus

Anmeld

14. januar 2010

Pige2009

Jeg havde lyst et par uger efter fødslen, men første gang var ca. 4 uger efter fødslen, og det gjorde stort set ikke ondt. Nu er det efterhånden 11 uger siden jeg har født og lysten er på samme niveau som inden og der er ingen gener overhovedet, men mærkes som inden jeg fødte. Så sex hver eneste dag - ja tak

Hilsen Linda

Anmeld

14. januar 2010

CarinaSB

vi dyrkede sex 4 dage efter jeg fødte .. det gjorde en smugle ondt .. Men det var bare indtil at jeg var mmrigtig varm ..

Anmeld

14. januar 2010

DK

Der gik 14 dage. Jeg og min kæreste var bare VILDT nyforelskede i hinanden, og vores barn, og alt var fryd og gammen. Så vi kunne bare ikke lade være.

Det var forsigtigt, og med gummi for både at passe på bakterier, men også ny graviditet (ja man ved jo aldrig...)

Det var lidt ømt lige i starten, men gjorde ikke ondt!

Anmeld

19. januar 2010

Hanan <3

vi gjorde det igen igår efter en måned det gjorde ik så ondt kun i starten men hold kæft hvor var jeg tør og kondom kan jeg slet ik tåle så det endte med vi gjorde det uden men det var slet ik som før i tiden , men det jo så også første gang efter fødsen håber det snart bliver som før.

min lyst er aldrig gået væk så jeg havde lyst lige efter fødslen også men vi ventede en måned på grund af blødning og barselflåd

Anmeld

19. januar 2010

Halbschön

Vi var sammen første gang igen 8 uger efter fødslen. Jeg fik min første mens kort efter at jeg var helt færdig med blødning og barselsflåd.

Vi brugte også gummi både for at forhindre infektion men også ny graviditet. Det gjorde ikke ondt under samlejet, men det var ømt bagefter, der hvor jeg havde fået to små syninger efter fødslen.

Nu er vi så småt ved at være tilbage som før jeg fødte, men det er lidt noget bøvl med det gummi hver gang, og derfor blir det ikke helt så ofte som vi måske egentlig har lyst til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.