Sexlivet efter fødslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.887 visninger
17 svar
0 synes godt om
13. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Når man har født, kan der være stor forskel på, hvor lang tid der går, inden man kommer i gang med den intime del af parforholdet igen. 

Hvor lang tid gik der, inden I fik gang i sexlivet igen efter fødslen? Og hvordan føltes det?

Blev det hurtigt som før, I fik børn? Eller gik der lang tid, inden du fik lysten tilbage?

Dit svar vil muligvis blive brugt i en bog om moderskab. Du er også velkommen til at sende dit svar til mig i en postbesked (skriv, hvis du vil være anonym).

Bedste hilsner, 

Karoline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

MoarTNoah

Jeg vil personligt blive glad hvis folk ville skrive det herinde på debatten osse, da jeg godt ku tænke mig at høre hvad det "normale" er for hvornår man går igang igen.

Hvis man ikke vil frem med navn og billede kan man jo bare være anonym - og samtidig hjælpe andre

Knus fra en ikke genert Katrine der gladeligt fortæller om mit sexliv efter fødsel (Venter bare på fødslen lige nu )

Anmeld

13. januar 2010

Diana...

Der gik 8 uger hos os. og ja det gjorde ond første gang men det var kun lige til han var kommet ind og derefter gjorde det ikke så ond. men sådan var det faktisk i langtid synes jeg især hvis der gik lidt mellem hver gang så var det som første gang igen. Hvor lang tid der gik før det overhoved ikke gjorde ond mere kan jeg ikke huske.

Glide cream havet vi ikke kunne undvære 

Anmeld

13. januar 2010

Honningblomst

Altså,....der gik et par uger før vi prøvede, men så længe jeg ammede var der ikke helt vildt gang i den..jeg var sgu så træt..

Knus..

Anmeld

13. januar 2010

LinLin

3 mdr... Havde overhovedet ikke lyst før!

Anmeld

13. januar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Vi begyndte igen lige så snart jeg var holdt op med at bløde - og det gjorde ret ondt første gang pga. syning Men vi kom hurtigt tilbage i rytmen fra før vi fik barn.

Inden jeg holdt op med at bløde nussede og pillede vi en del.

Anmeld

13. januar 2010

BinaMor

6 uger mener jeg... men alt for tidligt.. for min syning sprækkede op igen. jeg havde lyst fra starten og første gang var ligesom... 1 gang da man var jomfru. hehe.. så nervøs. det gjorde lidt ondt og det føles ret akavet at der skulle en penis derind man får ligesom et underligt forhold til sin tisser noget tid efter.

derefter har der været sex ca 2 gange om ugen. og bortset fra man skal huske knibeøvelserne så er det som før

Anmeld

14. januar 2010

Moderator

14. januar 2010

Corn

Ved begge vores havde jeg lysten et par uger efter fødslen, men ventede til blødningen stoppede.

Jeg savnede nærheden med ham, og situationen hvor jeg kunne tage imod, istedet for at give og give og give, som man gør til den lille.

Det var ikke særlig ophidsende, men skulle da lige prøves(havde en kammerat der beskrev sex med hans kæreste efter fødsel; som at få pikken i klemme i døren. Hun var også blevet syet og på alle leder og kanter)

Men da første gang var overstået, så var vi da ikke vildt aktive, da alt natteroderi osv var på mig.

Der går meget energi på de små

Anmeld

14. januar 2010

nilletøz

Her hjemme, har jeg ikke rigtig fået lysten tilbage igen, så her hjemme er der gået lang tid, snart 1 år, men vi har dog været sammen nogen gange, men ikke ligeosm før jeg blev gravid... Kan ikke rigtig finde lysten frem igen..

Det piner mig rigitg meget, for har været rigtig glad for sex, og før jeg blev gravid, var vi tit sammen, så er ked af at lysten ikke er kommet tilbage endnu, plus at det går ud over manden også, han blir jo ked af det når jeg takker nej tak til sex..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.