Jeg tror at mænds opfattelser af kvinder der dyrker sex på første date er meget forskellig.
Nogle mænd vil se kvinden som enten sexpotentioale eller kærestepotentioale - det er ikke til, at vide.
Jeg har ihvertfald en veninde som knaldede en fyr i en baggård inde i byen, hun syntes han var vildt lækker og ville gerne se ham igen - de udvekslede tlf nummere men da han ik havde kontaktet hende efter et pr dage skrev hun til ham. Han var ikke interesseret!
Måske han havde været det hvis hun ikke havde knaldet ham i den baggård? Man må jo også have lidt respekt for sig selv som kvinde - nogle mænd vil jo netop ikke have respekt for kvinden hvis hun ikke engang respekterer sig selv (efter deres opfattelse).
Jeg kunne sagtens finde på, at have sex på første date - men dertil skal siges, at rammerne skulle være i orden og der skulle være "noget i luften".
Når jeg skriver date så mener jeg, sex med en mand som jeg ser som kærestepotentioale - for jeg har da haft masser af sexdates og det er en helt anden snak. 
Tænk dig om og mærk inde i dig selv om det er ret eller forkert for dig, at dyrke sex på første date 
/qp
Anmeld