Hvor længe ventede i med af have sex...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.909 visninger
22 svar
0 synes godt om
13. januar 2010

Anonym trådstarter

Ja jeg ville egentlig bare høre hvor længe i ventede med af have sex med jeres parter...??

Jeg har tit bare været sammen med folk den første aften- men min veninde er af den overbevisning af så gider de ikke være kærester med en, vis man har sex med dem den første gang man ses.

Nu har jeg mødte en fyr..vi har set hinanden 2 gange, og har bare så meget lyst til ham, da jeg jo syntes vildt godt om ham...

Hvad gjorde i???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

Honningblomst

Jamen vi ventede så længe vi nu kunne...det handler om timer... jeg er af den overbevisning at kan man have god sex så er det starten på noget der kunne blive til noget. Er sex ikke ok eller tænder man ikke på hinanden som man nu skal...så er det videre.

Jeg tror på kærlighed ved første knald...

Knus..

Anmeld

13. januar 2010

Diana...

3 timer 

Anmeld

13. januar 2010

Lone Jakobsen

hmmm...lidt et spøjst emne.

jeg mener, vi har vel alle haft mere end en partner.....så der kan være mange svar på det spørgsmål

Anmeld

13. januar 2010

Diana...

Eva skriver:

Jamen vi ventede så længe vi nu kunne...det handler om timer... jeg er af den overbevisning at kan man have god sex så er det starten på noget der kunne blive til noget. Er sex ikke ok eller tænder man ikke på hinanden som man nu skal...så er det videre.

Knus..

HØRT OG ENIG 

Anmeld

13. januar 2010

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Knus..

Nemlig..sådan tænker jeg også. Sex er jo en vigtig del af et parforhold. Så hvorfor vente i uger vis det så viser sig af man bare slet ikke kan sammen på lagnerne, eller vor det nu er

Anmeld

13. januar 2010

Liljesilas

Jeg kan kun sige at du skal lytte til dig selv! Hvis du har lyst og føler det er rigtig, hvorfor skulle det så være forkert? Det er kun dig der kan afgøre, hvad der er det rigtig for dig.

Lyt derfor heller ikke til andres negative holdninger, hvis det er det rigtige for dig! - Du kan mærke om han virker fornuftig og vil mere. Hvis du er i tvivl, så vent...

Anmeld

13. januar 2010

Anonym trådstarter

nutche skriver:

hmmm...lidt et spøjst emne.

jeg mener, vi har vel alle haft mere end en partner.....så der kan være mange svar på det spørgsmål

smiler... Tænker på vis man møder en som man syntes er kæreste meteriale...hihi...

Anmeld

13. januar 2010

FrkC

Knus..

Fuldstændig enig !!!  

Her gik der vel rundt regnet 3-4 timer ..

Anmeld

13. januar 2010

Anonym trådstarter

mayapigen skriver:

Jeg kan kun sige at du skal lytte til dig selv! Hvis du har lyst og føler det er rigtig, hvorfor skulle det så være forkert? Det er kun dig der kan afgøre, hvad der er det rigtig for dig.

Lyt derfor heller ikke til andres negative holdninger, hvis det er det rigtige for dig! - Du kan mærke om han virker fornuftig og vil mere. Hvis du er i tvivl, så vent...

Tusind tak for dit gode svar... det vil jeg helt klart tage til mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.