michella80 skriver:
Vi ventede faktisk meget længe. Vi var sammen i 2mdr inden vi var i seng sammen og det er jeg RIGTIG glad for. Vi havde begge været single i mange år og derfor tog vi stille og roligt tiden til at lære hinanden at kende. Jeg kan ikke have sex med folk jeg ikke stoler på, kender godt og er forelsket i. For mig hænger sex og kærlighed sammen, for når jeg giver mig hen til ham er det den største gave jeg overhovedet kan give ham og det er ikke en gave enhver får...
Da vi endelig var sammen var det helt fantastisk. Er dog ikke af den overbevisning at man skal vente så længe. Det var bare det rigtige for os. Men hvis jeg var dig ville jeg også vente lidt. Hvis han synes du er dejlig render han ingen steder. 
Helt enig.. Vi mødtes jo i Amsterdam og boede på hvert vores hotel med vores respektive venner, og endte med at gå hjem hver for sig begge aftener - dvs han fulgte mig til døren. Derefter gik der jo en måned inden vi sås, hvor kontakten foregik over skype / msn, så vi ventede en måned, men havde vi boet i samme land var der nok ikke gået så længe...
Men da vi så endelig sås igen gik der fra kl 16 til kl 5 om morgenen før vi "gjorde det"... Jeg var vildt nervøs, så jeg ville lige vente til jeg følte mig tryg i hans fysiske nærvær. Men det var helt klart værd at vente på, bedste førstegangssex ever!!! 
Anmeld