Opdatering på operation.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2010

BellaT

Det er jeg ked af at læse, Trold. 

Håber at de næste gang fjerner alt det der skal fjernes, så du kan slippe for de bekymringer.

fra Helle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

birgittemarie

Æv, kæreste Troldeklock. Det er fileme noget strengt noget at skulle igennem. Men gud ske tak og lov for, at de har fundet det så tidligt - hvad det så end viser sig at være - så de kan nå at fjerne det, før det spreder sig!

Mange tanker og stort knus

Birgitte

Anmeld

14. januar 2010

Rasmine

Pyha Trold. Det er fanme træls.

Håber de har fået det hele med.

Anmeld

14. januar 2010

BK

Tak skal i have piger... Ja vi håber også selv på det bedste, men synes godt nok ind i mellem at det er svært at være optimist... Især når ens læge er så pot ringe til at melde ud hvad der er galt...

Anmeld

14. januar 2010

Loggidut

øh Trold....hvad er den af, har du haft nogle celleforandringer?

det er sgu en træls en...er du ellers ok?

Anmeld

14. januar 2010

Siber

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive, så du får en KÆMPE krammer sendt

Knus Siber

Anmeld

14. januar 2010

BK

Loggidut skriver:

øh Trold....hvad er den af, har du haft nogle celleforandringer?

det er sgu en træls en...er du ellers ok?

Ja sloggi, jeg fik konstateret svære celleforandringer lige før jul... Det hele startede sådan set med at jeg blev sendt på sygehuset fordi "prøverne" (de Smear-prøver lægen tog) ikke var gode nok... Inden jeg fik set mig om var jeg både opereret og det hele...

Det er lidt over en måned siden jeg fik den første opringning fra lægen at jeg skulle have lavet en ny prøve. den blev taget d. 30 nov. skulle ringe ugen efter og få svar, så langt nåede jeg aldrig d. 3 dec blev jeg ringet op fra lægen at jeg skulle vidersendes. Fik brev fra sygehuset d. 5 dec. blev undersøgt d. 9 dec. fik besked på at jeg ville høre fra dem om 3 uger hvis der skulle ydereligere undersøgelser til. 10 dage senere fik jeg brev om at jeg skulle indlægges d. 23 dec. og opereres d. 28 dec.

Og ja så gik jeg lige lidt i chok, for det var jeg slet ikke forberedt på...

Så nu er der ikke rigtigt andet at gøre end at vente og se hvad der sker d. 23. feb.

Men jo tak ellers har jeg det da helt godt .

Anmeld

14. januar 2010

Loggidut

Klock skriver:

Ja sloggi, jeg fik konstateret svære celleforandringer lige før jul... Det hele startede sådan set med at jeg blev sendt på sygehuset fordi "prøverne" (de Smear-prøver lægen tog) ikke var gode nok... Inden jeg fik set mig om var jeg både opereret og det hele...

Det er lidt over en måned siden jeg fik den første opringning fra lægen at jeg skulle have lavet en ny prøve. den blev taget d. 30 nov. skulle ringe ugen efter og få svar, så langt nåede jeg aldrig d. 3 dec blev jeg ringet op fra lægen at jeg skulle vidersendes. Fik brev fra sygehuset d. 5 dec. blev undersøgt d. 9 dec. fik besked på at jeg ville høre fra dem om 3 uger hvis der skulle ydereligere undersøgelser til. 10 dage senere fik jeg brev om at jeg skulle indlægges d. 23 dec. og opereres d. 28 dec.

Og ja så gik jeg lige lidt i chok, for det var jeg slet ikke forberedt på...

Så nu er der ikke rigtigt andet at gøre end at vente og se hvad der sker d. 23. feb.

Men jo tak ellers har jeg det da helt godt .

øhhhh..... den 23 dec???

øj for en træls jul, jeg håber du kommer rigtig godt igennem det!

Anmeld

14. januar 2010

BK

Loggidut skriver:

øhhhh..... den 23 dec???

øj for en træls jul, jeg håber du kommer rigtig godt igennem det!

Nu rolig, jeg blev hjemsendt så jeg kunne holde jul hjemme... 

Men jo håber nu også det bedste, men ja man frygter vel næsten altid det værste...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.