Opdatering på operation.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
18 svar
0 synes godt om
13. januar 2010

BK

Hejsa Piger.

Så har jeg gennem min læge, fået et svar på Keglesnittet. Og de umiddelbart at de har fået "de mest ubehagelige celler fjernet", men de var stærkt i tvivl om der var celleforandinger helt ud til kanten af det fjernede stykke eller ej...

Så min kontrol er blevet rykket fra d. 30 marts til d. 23. feb. hvor jeg skal i gennem en ny undersøgelse med smear og biopsi...

Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

Joan ( Smallie )

Ahhhh det er sku da træls Trold.

for at det hele er som det skal være den 23

Anmeld

13. januar 2010

Grynt

Øv hvor træls for dig. Håber på det allerbedste...det her skal bare overståes

kram

Anmeld

13. januar 2010

Anja

Sikke en ærgelig besked at få. Skal nok krydse fingre for at alt er fint

Anmeld

13. januar 2010

ivfmarie

Arhh for fanden da osse Trold! Og hvor er din læge da ufattelig vag hvis han ikke kan give dig korrekte oplysninger.. "de mest ubehagelige celler" !! Come on! Nu må han da lige tage sig sammen og behandle dig som en voksen - jeg er rystet.

Enten er snittet frit for forandringer, eller også er det ikke. Hvis det IKKE er frit skal du selvfølgelig hurtigst muligt have en ny tid hvor der tages mere af portio.

Jeg er ked af at sige det - men jeg tror godt at du kan være ret sikker på at du har forstadier til en livmoderhalskræft - så det gælder altså bare om at banke i bordet og få din egen læge til at se alvoren i det, så han begynder at give dig korrekte oplysninger.

Vær glad for at du er inde i systemet, og at de har startet en udredning af dig - nu kan det nemlig kun gå for langsomt!

Knus og tanker herfra!

Marie

Anmeld

13. januar 2010

BK

ivfmarie skriver:

Arhh for fanden da osse Trold! Og hvor er din læge da ufattelig vag hvis han ikke kan give dig korrekte oplysninger.. "de mest ubehagelige celler" !! Come on! Nu må han da lige tage sig sammen og behandle dig som en voksen - jeg er rystet.

Enten er snittet frit for forandringer, eller også er det ikke. Hvis det IKKE er frit skal du selvfølgelig hurtigst muligt have en ny tid hvor der tages mere af portio.

Jeg er ked af at sige det - men jeg tror godt at du kan være ret sikker på at du har forstadier til en livmoderhalskræft - så det gælder altså bare om at banke i bordet og få din egen læge til at se alvoren i det, så han begynder at give dig korrekte oplysninger.

Vær glad for at du er inde i systemet, og at de har startet en udredning af dig - nu kan det nemlig kun gå for langsomt!

Knus og tanker herfra!

Marie

Havde detsvære godt selv luret at det nok ikke var helt godt sådan som tingene skred frem... Men som du siger det er faktisk for dårligt af min læge at jeg ikke en eneste gang i løbet af denne proces har fået klar besked... Men ja det er nok en af de få ulemper han har... Han er ved at være gammel og grå i toppen...

Tror netop at det er derfor de har valgt at ændre min tid for åbenbart at være helt sikker... Forventer lidt at jeg midt i marts ligger på operationsbordet igen... Håber så bare at sygehuset kan overtales til at fjerne det hele så jeg ikke skal blive ved med at rende og være bekymret...

Anmeld

13. januar 2010

BK

Men tusind tak alle sammen for jeres krydsede fingre og kram.. Det varmer...

Anmeld

13. januar 2010

Muffinmus

sikke en besked at få..magen til utydelighed skal man lede længe efter..

Slå i bordet!!!!!

Anmeld

13. januar 2010

BK

MariaE skriver:

sikke en besked at få..magen til utydelighed skal man lede længe efter..

Slå i bordet!!!!!

Det er jo det... men han kunne dog nosse sig sammen til at sige at jeg ikke skulle regne med at det var overstået endnu...

Manden tager med den 23. februar også må vi håbe at vi kan få klar besked ude på sygehuset...

Anmeld

13. januar 2010

Muffinmus

jamen læger snakker også gerne lidt russisk hvos de tror det kan forvirre fjenden....de er ikke til at blive kloge på.

Håber sgu alt er ok for dig søde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.