Flere børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2008

Plysbjørnen

Jo det skal vi da, nummer 2 er som end på vej.

Betina1978 - Laura 010807 - Rejen 16+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2008

Sille

jep jep.. men ikke lige nu og sikkert kun 1 til.. så har vi jo 3 i alt.. det må være rigeligt..:)

Anmeld

4. maj 2008

Muffinmus

Jep jep..regner med 1-2 mere..nu må vi se hvad manden vil være med til:)

Anmeld

4. maj 2008

bette

vi skal ha en mere.. men min mand synes der skal være 4 år i mellem børnene.. hmm.... øv da.. men ja jeg vil også selv helst vente til vi er flyttet i hus.. men håber satme ikke det tager SÅ lang tid... :@

Anmeld

4. maj 2008

bette

Nadi skriver:

JA DA :D

Vil gerne have 4 i alt (to af hver :P) men Dennis vil kun have 3, så vi må jo se hvad det ender med. Vi tager det som det kommer, men jeg tror ikke jeg kan "nøjes" med to ;)

-Nadia

hehe så lad os håbe den sidste graviditet viser tvillinger så du kan få 4 ;)8D

Anmeld

4. maj 2008

Joan ( Smallie )

Ja vi skal have en mere. Så vi har 2. Vi er igang med at lave nr 2 :$

Men vi var jo 1½ år om at lave Niels så nu må vi se hvad der sker..:P

Joan

Anmeld

4. maj 2008

Anna-Rosa

nixen bixen...vi har været så fantastisk heldige at have fået to sunde dejlige piger, så vi ber ikke om mere(L)

Skal lige nævnes at vi har været i behandling for at få begge piger, og magter faktisk ikke, at skulle igennem systemet igen, men kommer der derimod een fra naturens side, er det selvfølgelig mere end velkommen(L)

Anmeld

4. maj 2008

linemus

Jeg er en af de få "ved ikke"'er. Vi har altid forestillet os at få 3 børn, men havde ikke regnet med, at det ville ske allerede i 2. omgang. Kasper mener, vi er blevet snydt for 3. gangen, da pigerne kun tæller for én (i [k]hans[/k] verden - jeg kan sgu godt mærke, der er to, både i graviditeten og nu). Han vil gerne have en mere. Jeg er ikke helt afvisende, men bliver nødt til at vente et år eller to, før jeg kan tage stilling. Vil vide først, hvordan det er at have 3 lidt større børn; om der er tid til dem osv. Pt. siger jeg nej - jeg har nok at se til og føler ikke jeg har tid til hvert enkelt barn, så en mere passer ikke lige ind. Nu må vi se...

Anmeld

4. maj 2008

Ny mor

Suk, havde jeg fattet hvor fantastisk det er at blive mor og haft lyst til at få børn før jeg blev 36, havde jeg haft 10 børn nu :)) Nej, men jeg ville virkelig gerne have haft éen mere, men manden har nedlagt TOTALT veto :'( Jeg prøvede alt hvad jeg kunne at overtale ham da Marius var 6 måneder, så vi kunne få en tredie, også med 15 måneder imellem, men NEJ han var ikke til at hugge eller stikke i, men "tre på stribe" ville jeg gerne have haft....snøft....... Birgitte

Anmeld

4. maj 2008

Bamseboet :D

Ja, men der skal lige gå lidt tid...

Har jo
Bjørn aug 05
og
Mille juli 07

de er begge kommet tilverden ved KS, så jeg kan jo måske ikke få så mange flere... pga arrene osv på livmoderen... men vil gerne vente lidt med nummer 3, men HELT SIKKERT skal vi ha en til (L)

(H) Helle, som lige har fået min 1. mens efter fødslen juli 07... troede ellers at jeg var gravid, at den (Mens.) lod sig vente MEGET længe... 9,5 mdr :-o - Helt ærligt... JA jeg blev lidt skruk høne:$

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.