Flere børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2008

MrsMartens

Desværre ikke!! John er jo blevet snippet, og jeg gider ikke finde en anden donor!! :'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2008

Tynen

JAA!! Helt sikkert..

Gerne 3-4 stykker hvis det stod til mig :D

Skal bare lige have ham der manden med på den.. Måske man skulle byde ham på en bette øl.. Eller 7 ;)

Anmeld

4. maj 2008

Rasmine

Lise skriver:

Mebach skriver:

Lise skriver:

Mebach skriver:

Lise skriver:

Lise skriver:

Hov, kan se jeg pt er den eneste der har svaret - skal du ikke selv svare Mette?

Nå, så blev jeg overhalet indenom.. :$ ...igen...

He he, må være varmen...

Jeg sidder inde i et fyldt bibliotek i en læsesal, og her ER virkelig varmt. Og jeg er ved at gå helt sukkerkold...phheeew, så undskyld mig hvis jeg ikke er for kvik! :$

No worries, vi er vant til det.
;)

Ja, undskyld mig at jeg ikke har nogen 12-taller på mit eksamensbevis :S

LOL

Anmeld

4. maj 2008

LouiseViola

Pyha det var et godt spørgsmål. Før jeg fik Viola (hun har også en storebror), var jeg sikker på at jeg skulle have 4 børn, men nu er jeg mere i tvivl. Gider ikke være gravid. Og synes egentlig også at tanken om at være lidt mere fri til at gøre hvad man vil, når man vil, og ikke tænke på middagslur, er meget rar. Men alt kan jo nå at ændre sig - så mon ikke der dukker en bebs mere op?;)

Anmeld

4. maj 2008

ivfmarie

Nix nope nada!!
To børn til to arme - det må være rimeligt!

Anmeld

4. maj 2008

Nadi

JA DA :D

Vil gerne have 4 i alt (to af hver :P) men Dennis vil kun have 3, så vi må jo se hvad det ender med. Vi tager det som det kommer, men jeg tror ikke jeg kan "nøjes" med to ;)

-Nadia

Anmeld

4. maj 2008

Piaa

Nej, ikke flere her, er blevet for gammel til at kroppen kan klare en graviditet mere.:'(

Anmeld

4. maj 2008

Louise mortil4

ihh ja da her er vi enige om 2 mere så vi i alt har 5 stk, det er også lige det der er plads i bilen til. Men først når vores Freja på 2 år begynder i skole, 3 ble børn på en gang må helt sikkert være nok.;)

Knus Louise

Anmeld

4. maj 2008

Lene76

ja vi vil gerne ha 1 mere.... men nu må vi se hva der sker.:D

Pt træner vi kun:D

(H)Lene

Anmeld

4. maj 2008

Juniors mor

Vi vil helt bestemt gerne have flere børn og gerne snart, men jeg har stadig ikke fået mens, så der går jo nok lige lidt endnu...

Helle -skruk!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.