vi skal i statsamtet i morgen!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2010

birgittemarie

Ej, hvor var det godt at høre!! Og selvfølgelig skal man spise sejrskage sådan en dag!

Tillykke med endnu et skridt nærmere totalt Kalahastisk selveje!

Stort knus

Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

Siber

En stor krammer til dig, og jeg tror at jeg vil bryde min kur og spise en kage for/sammen med dig!

Knus SIber

Anmeld

14. januar 2010

Muffinmus

hvor godt at det nu er overstået..og nu kan du slappe lidt mere af...og spise kage og være din egen:-)

Anmeld

14. januar 2010

Rasmine

ka li ja skriver:

hej i sødeste piger

tusind tak for jeres støtte!

jeg tog der ind alene, og det samme gjorde morten. det hele gik forholdsvis stille og roligt. og selvfølgelig kunne vi ikke blive enige om det hele, men vi endte med noget vi begge kunne gå med til. så det var super dejligt. i hvert fald for mit vedkommende.

og alt hvad vi snakkede om der inde har vi fået på skrift, og har skrevet under på. alt der inde fra er lov, så det kan ikke brydes af nogen!

det er bare sådan en lettelse, at det endelig faldt på plads og vi så har det mindre at skændes om

det eneste der er tilbage nu, er at jeg på lørdag skal ud og hente alle resten af mine ting i huset, og d 20 skal vi i banken og have ALT delt. og efter det er jeg HELT MIN EGEN!!!!!! det blir bare så godt

jeg er ovenpå ovenpå den her dag. så meget ovenpå at jeg på trods af min nyindgåede slankekur, har spist sejrs kage i dag det må man godt.

tusind tak for jeres tanker og krammere og smser og tlf opkald. jeg elsker jer sgu

Endnu en udstregning på to-do'en....

Anmeld

14. januar 2010

BK

ka li ja skriver:

hej i sødeste piger

tusind tak for jeres støtte!

jeg tog der ind alene, og det samme gjorde morten. det hele gik forholdsvis stille og roligt. og selvfølgelig kunne vi ikke blive enige om det hele, men vi endte med noget vi begge kunne gå med til. så det var super dejligt. i hvert fald for mit vedkommende.

og alt hvad vi snakkede om der inde har vi fået på skrift, og har skrevet under på. alt der inde fra er lov, så det kan ikke brydes af nogen!

det er bare sådan en lettelse, at det endelig faldt på plads og vi så har det mindre at skændes om

det eneste der er tilbage nu, er at jeg på lørdag skal ud og hente alle resten af mine ting i huset, og d 20 skal vi i banken og have ALT delt. og efter det er jeg HELT MIN EGEN!!!!!! det blir bare så godt

jeg er ovenpå ovenpå den her dag. så meget ovenpå at jeg på trods af min nyindgåede slankekur, har spist sejrs kage i dag det må man godt.

tusind tak for jeres tanker og krammere og smser og tlf opkald. jeg elsker jer sgu

Du er simpelthen super sej...

Anmeld

14. januar 2010

Susan1978

jeg er glad for at læse at det gik godt.

og kagen var velfortjent.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.