vi skal i statsamtet i morgen!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2010

Kaufie

...og masser af dem her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

BellaT

for dig imorgen.. Håber I finder en løsning der passer alle.

Anmeld

13. januar 2010

BK

Åh nej kæreste ven dog... Er så ked af det på dine vejne med alt det bøvl du skal igennem...

Stort kram fra mig

P.S. skal også give dig et kram fra manden...

Anmeld

13. januar 2010

Muffinmus

Jamen alt i alt skal det da nok gå, mon ikke der findes en løsning for jer:-)

Anmeld

13. januar 2010

linemus

Jeg vil tænke på dig alt hvad jeg kan

Line

Anmeld

14. januar 2010

birgittemarie

Hvor lyder hele den rådne skilsmisseproces bare forfærdelig, kære K. Du får alle mine tanker og krydsede fingre kl. 9.30, smukke.

Jeg håber, du har fundet én at tage med, hvilket jeg bestemt heller ikke synes, vil virke spor mærkeligt. Jeg ville helt sikkert have taget én med i den situation, bla. for at hjælpe med at huske, hvad der bliver sagt.

Jeg vil gerne tage med dig, hvis du ikke har fundet én endnu og gerne vil have én med? Så skal du bare nå at hente mig i Århus N først. Jeg skriver dig lige mit nummer i en PB og så skal du bare ringe, hvis du har brug for det.

Stort knus Birgitte

Anmeld

14. januar 2010

Louise mortil4

håber alt går planmessigt, ville egentlig bare sige at du er i mine tanker og håber at i finder en god løsning

Anmeld

14. januar 2010

ka li ja

hej i sødeste piger

tusind tak for jeres støtte!

jeg tog der ind alene, og det samme gjorde morten. det hele gik forholdsvis stille og roligt. og selvfølgelig kunne vi ikke blive enige om det hele, men vi endte med noget vi begge kunne gå med til. så det var super dejligt. i hvert fald for mit vedkommende.

og alt hvad vi snakkede om der inde har vi fået på skrift, og har skrevet under på. alt der inde fra er lov, så det kan ikke brydes af nogen!

det er bare sådan en lettelse, at det endelig faldt på plads og vi så har det mindre at skændes om

det eneste der er tilbage nu, er at jeg på lørdag skal ud og hente alle resten af mine ting i huset, og d 20 skal vi i banken og have ALT delt. og efter det er jeg HELT MIN EGEN!!!!!! det blir bare så godt

jeg er ovenpå ovenpå den her dag. så meget ovenpå at jeg på trods af min nyindgåede slankekur, har spist sejrs kage i dag det må man godt.

tusind tak for jeres tanker og krammere og smser og tlf opkald. jeg elsker jer sgu

Anmeld

14. januar 2010

Marco2

Århs hvor godt! Selvfølgelig er det hele trælst men der er da små øjeblikke hvor det hele ikke er så sort igen. Godt at det gik godt, så der er det mindre at spekulere på, så du også kan komme videre.

AG

Anmeld

14. januar 2010

Louise mortil4

hvor er det godt at høre at det gik godt, det er nok svært at blive 100 % enige om alt med samvær, men at i har en aftale i bagge kan gå ind for er da bare så lækkert.

Alt i alt lyder det til at du er på vej i den rigtige retning, hvor er det dejligt at høre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.