Hvad skal jeres være til fastelavn i år? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2010

Honningblomst

LotteGabriella skriver:

det kan jeg da ikke li'

du mangler ikke lige et par lækre spidse røde stilletter, brugt 1 gang i str. 37?? eller nogle fede brune pums med mønstre brugt 3 gange??

for så kan vi da bytte

Jamen, søde dig... det skal du ikke tænke på...den vil jeg gerne forære jer når nu din datter er så glade for bananer i pyjamas...har fundet den, den er lidt stor, men jeg kan huske at jeppe havde den uden på flyverdragt og så var det fint. Masken er i stof men der var engang sådan noget sort klistermærke om øjnene, det kan jeg ikke huske, men det er faldet af, men tænker du bare kan male rundt om med en tusch...

Så vil du have den, så er det din...ville glæde mig hvis den kunne komme til gavn for nogen..

Knus Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

Honningblomst

Zafir skriver:

Altså jeg vil så sige, at jeg i højeste grad har endt med at få min egen mening ud af det. Og det er rigtig dejligt. - Jeg er så IKKE enig med mine forældre om en del ting - mest min far hehe. Men altså.

I forhold til Idun, så hører hun jo ting om Co2 og alt det der (nutidens atom-bombe-trussel. ) og jeg forsøger at fortælle hende, at der er en masse kloge mennesker der arbejder på løsninger, så hele verden selvfølgelig forbliver at have det godt Så hun ikke skal være bekymret over det!!!

Tænk, hvis man klædte sig ud som et Co2 molekyle, eller hvad det nu hedder sådan en Co2 enhed... :-S

godt at tale med dem, så ikke de bliver bange.. det tror jeg er rigtig godt at gøre. Og det ville da være en fantastisk udklædning... kan huske at min skøre søs ville klæde jeppe ud som en tampon da han var lille...stakkels barn-griner-

Anmeld

13. januar 2010

LotteGabriella

Eva skriver:

Jamen, søde dig... det skal du ikke tænke på...den vil jeg gerne forære jer når nu din datter er så glade for bananer i pyjamas...har fundet den, den er lidt stor, men jeg kan huske at jeppe havde den uden på flyverdragt og så var det fint. Masken er i stof men der var engang sådan noget sort klistermærke om øjnene, det kan jeg ikke huske, men det er faldet af, men tænker du bare kan male rundt om med en tusch...

Så vil du have den, så er det din...ville glæde mig hvis den kunne komme til gavn for nogen..

Knus Eva

åååh Eva du er sgu en skatdet vil jeg meget gerne, jeg sender lige en mail med adresse og det.....så kan du lige give mig dit kontonr. også så får du selvfølgelig lige for fragten

Anmeld

13. januar 2010

Honningblomst

LotteGabriella skriver:

åååh Eva du er sgu en skatdet vil jeg meget gerne, jeg sender lige en mail med adresse og det.....så kan du lige give mig dit kontonr. også så får du selvfølgelig lige for fragten

Super ... og pyt med fragt, det koster jo ikke alverden...bare du lige sender en adresse, så er der snart en bananskræl på vej..

Anmeld

13. januar 2010

LotteGabriella

Eva skriver:

Super ... og pyt med fragt, det koster jo ikke alverden...bare du lige sender en adresse, så er der snart en bananskræl på vej..

øøh af en eller anden årsag kan jeg ikke se hele den der menu til højre på din profil

Nåh men skid være med det, du får den bare her så:

Lotte Nyby

Louisevej 7

7900 Nykøbing Mors

Du må sige til hvis du for brug for at par fede sko i str. 37 for jeg har mange næsten ubrugte par som jeg ikke kan passe mere

Anmeld

13. januar 2010

Honningblomst

LotteGabriella skriver:

øøh af en eller anden årsag kan jeg ikke se hele den der menu til højre på din profil

Nåh men skid være med det, du får den bare her så:

Lotte Nyby

Louisevej 7

7900 Nykøbing Mors

Du må sige til hvis du for brug for at par fede sko i str. 37 for jeg har mange næsten ubrugte par som jeg ikke kan passe mere

Min lillesøster bruger faktisk den str.

Jamen, jeg sender den i dag hvis jeg kan komme afsted, har lige to syge børn hjemme...men regner med de skal til deres far senere..

Mærkeligt du ikke kan se min profil..hmm..

Knus..

Anmeld

13. januar 2010

grinbidderen

hejsa min søn er jo kun 15 mdr nu men hvis de holder noget fastalav noget i byen el ved dp så regner jeg med at han skal være peter plys da han elsker peter plys.. men elleres venter vi til næste år hvis der ikke bliver holdt noget...

Anmeld

13. januar 2010

LotteGabriella

Eva skriver:

Min lillesøster bruger faktisk den str.

Jamen, jeg sender den i dag hvis jeg kan komme afsted, har lige to syge børn hjemme...men regner med de skal til deres far senere..

Mærkeligt du ikke kan se min profil..hmm..

Knus..

har også været på nogle andres og det er hele vejen rundt det er sgu træls!!

Jamen så må du sige til hvis hun står og mangler et par

Jeg har

1 par spidse røde stilletter

1 par røde lidt spidse pumps

1 par brune runde pumps med  mønster ridset ned i læderet

1 par naturbrune pumpssko med snørrebånd

1 par lilla/lyserøde immiteret slangeskinds slingbacks med lav hæl og firkantet snude

pyyha det var vidst lige det tror jeg

Anmeld

13. januar 2010

Honningblomst

LotteGabriella skriver:

har også været på nogle andres og det er hele vejen rundt det er sgu træls!!

Jamen så må du sige til hvis hun står og mangler et par

Jeg har

1 par spidse røde stilletter

1 par røde lidt spidse pumps

1 par brune runde pumps med  mønster ridset ned i læderet

1 par naturbrune pumpssko med snørrebånd

1 par lilla/lyserøde immiteret slangeskinds slingbacks med lav hæl og firkantet snude

pyyha det var vidst lige det tror jeg

Ej..sikke mange du har til salg...har du billeder?

Og mærkeligt med de sider der ikke virker??

Knus..

Anmeld

13. januar 2010

LotteGabriella

Eva skriver:

Ej..sikke mange du har til salg...har du billeder?

Og mærkeligt med de sider der ikke virker??

Knus..

det havde jeg, men har slettet dem efter jeg ikke fik dem solgt på QXL

men jeg kan sagtens ta' nogle nye og lægge ind, hvis jeg kan finde mit usbkabel til mobilen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.