Hvad skal jeres være til fastelavn i år? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2010

Honningblomst

LotteGabriella skriver:

hmm aner det ikke, tror ikke at hun bliver klædt ud før til næste år...hun er 1,5 om 2 uger men hvis jeg skulle vælge noget, så blev hun en banan i pyjamas, da det er hendes total yndlingslegetøj

Ihhh..hvor sødt...det var min store dreng i samme alder for 11 år siden.. har en banandragt hvis det er...

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

LotteGabriella

Eva skriver:

Ihhh..hvor sødt...det var min store dreng i samme alder for 11 år siden.. har en banandragt hvis det er...

Knus..

er det rigtigt...hvad skal du ha' for den??

Anmeld

13. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Eva skriver:

Tror bestemt heller ikke det var nemt for hende...hendes forældre var meget aktive også politisk og hun fik jo af vide hvad man skulle mene...jeg var modsat anede ikke hvad mine forældre stemte, men mine forældre mente jeg selv skulle danne mig en mening og jeg hadede det dengang, men her som voksen kan jeg godt se det fornuftige i det...har jeg faktisk også talt med min veninde om, hun fæler nemlig lidt at hun som voksen ikke helt aner hvad hun skal mene om mange ting..om det hænger sammen ved jeg ikke. men i hvert fald skal børn ikke have voksen bekymringer eller tanker..

Knus

Altså jeg vil så sige, at jeg i højeste grad har endt med at få min egen mening ud af det. Og det er rigtig dejligt. - Jeg er så IKKE enig med mine forældre om en del ting - mest min far hehe. Men altså.

I forhold til Idun, så hører hun jo ting om Co2 og alt det der (nutidens atom-bombe-trussel. ) og jeg forsøger at fortælle hende, at der er en masse kloge mennesker der arbejder på løsninger, så hele verden selvfølgelig forbliver at have det godt Så hun ikke skal være bekymret over det!!!

Tænk, hvis man klædte sig ud som et Co2 molekyle, eller hvad det nu hedder sådan en Co2 enhed... :-S

Anmeld

13. januar 2010

Honningblomst

LotteGabriella skriver:

er det rigtigt...hvad skal du ha' for den??

Tjekker lige om det hele er samlet...så kan du bare få den...

Anmeld

13. januar 2010

Moderator

LotteGabriella skriver:

hmm aner det ikke, tror ikke at hun bliver klædt ud før til næste år...hun er 1,5 om 2 uger men hvis jeg skulle vælge noget, så blev hun en banan i pyjamas, da det er hendes total yndlingslegetøj

Da Idun var 1½ år var hun trold... Det var SÅ sødt.

Da hun var ½ år, var hun mariehøne. Det var perfekt, for hun gik nemlig ikke endnu, så jeg havde bare syet et ekstra ben i hver side, så havde hun 6 ben hehe...

Anmeld

13. januar 2010

LotteGabriella

Eva skriver:

Tjekker lige om det hele er samlet...så kan du bare få den...

det kan jeg da ikke li'

du mangler ikke lige et par lækre spidse røde stilletter, brugt 1 gang i str. 37?? eller nogle fede brune pums med mønstre brugt 3 gange??

for så kan vi da bytte

Anmeld

13. januar 2010

LotteGabriella

Zafir skriver:

Da Idun var 1½ år var hun trold... Det var SÅ sødt.

Da hun var ½ år, var hun mariehøne. Det var perfekt, for hun gik nemlig ikke endnu, så jeg havde bare syet et ekstra ben i hver side, så havde hun 6 ben hehe...

hihi ej hvor smart og kreativt

Anmeld

13. januar 2010

Moderator

LotteGabriella skriver:

hihi ej hvor smart og kreativt

Jeg elsker det med at lave fastelavns tøj og sådan Det er bare SÅ fedt...

Men i år, skal jeg jo ikke. Men tilgengæld er jeg også bare mega træt, så det går nok!!

Anmeld

13. januar 2010

LotteGabriella

Zafir skriver:

Jeg elsker det med at lave fastelavns tøj og sådan Det er bare SÅ fedt...

Men i år, skal jeg jo ikke. Men tilgengæld er jeg også bare mega træt, så det går nok!!

hihihi din datter må være synsk og skåner dig derfor

Anmeld

13. januar 2010

Moderator

LotteGabriella skriver:

hihihi din datter må være synsk og skåner dig derfor

Det er nok det. For det er næsten et halvt år siden, at hun besluttede sig til at være Idun til fastelavn. Så hun må være synsk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.