Hvad skal jeres være til fastelavn i år? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.558 visninger
48 svar
0 synes godt om
13. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Idun har besluttet sig for at hun skal være Idun. - Altså som den gudinde hun er opkaldt efter.

Så hun skal have vikingetøj på, en blomsterkrans i håret og en kurv med guldæbler og mascara på hendes smukke lange øjenvipper

Så i år bliver det nogenlunde simpelt herhjemme

Hvad med jer andre? - Normalt er jeg jo ude i det helt store sy-projekt sammen med farmor, men det slipper jeg så for i år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

Honningblomst

Dét har vi slet slet ikke talt om...den store skal helt sikkert ikke, det har han ikke ville i mange år.

Bertram vælger nok noget star wars eller monster noget....i hvert fald har vi en kæmpe kasse med udklædningstøj som jeg køber når jeg falder over noget...så der finder de nok noget.

Mine har helst ville være det man kunne købe, men da jeg selv var lille blev det syet, men tror tit det er de der pigeting der syes...jeg har været agurk, jordbær, balletpige, baby, mariehøne, spøgelse, indianer og sygeplejerske...det er dem jeg lige husker og al syet af min søde moar.. lidt billeder ved-griner- har lige fået lagt en masse gamle fotos ind..

Knus

Anmeld

13. januar 2010

Lullaby

Vi skal i toys r' us for at finde noget. De har rigtig meget og Bella må selv vælge. Sidste år var hun popstjerne og forrige år sig selv (hun ville Absolut ikke have noget på)  

Anmeld

13. januar 2010

Moderator

Eva skriver:

Dét har vi slet slet ikke talt om...den store skal helt sikkert ikke, det har han ikke ville i mange år.

Bertram vælger nok noget star wars eller monster noget....i hvert fald har vi en kæmpe kasse med udklædningstøj som jeg køber når jeg falder over noget...så der finder de nok noget.

Mine har helst ville være det man kunne købe, men da jeg selv var lille blev det syet, men tror tit det er de der pigeting der syes...jeg har været agurk, jordbær, balletpige, baby, mariehøne, spøgelse, indianer og sygeplejerske...det er dem jeg lige husker og al syet af min søde moar.. lidt billeder ved-griner- har lige fået lagt en masse gamle fotos ind..

Knus

åhhh Jeg husker også mine farmor-syede kostumer Det var fantastisk...

Da jeg var 9-10-11 år og deromkring, så lavede jeg det selv. Vi brugte flere måneder på det gerne.

Vi fandt også ud af at det var en GULDGRUBE, det med at rasle og synge hehe. VI gik rundt på plejehjemmene i Brønshøj og det var indbringene. Samtidig med at de gamle syntes at det var SÅÅÅÅÅÅ hyggeligt at der kom sådan 3 piger og sang i udklædning. Skønt. Win win. ...

Anmeld

13. januar 2010

Honningblomst

Zafir skriver:

åhhh Jeg husker også mine farmor-syede kostumer Det var fantastisk...

Da jeg var 9-10-11 år og deromkring, så lavede jeg det selv. Vi brugte flere måneder på det gerne.

Vi fandt også ud af at det var en GULDGRUBE, det med at rasle og synge hehe. VI gik rundt på plejehjemmene i Brønshøj og det var indbringene. Samtidig med at de gamle syntes at det var SÅÅÅÅÅÅ hyggeligt at der kom sådan 3 piger og sang i udklædning. Skønt. Win win. ...

Åh ja...min veninde og jeg lavede også selv da vi kunne det...en fællesdragt med begge hoveder i samme maske(hovedpude betræk)og så ellers en fælles dragt og et skilt hvor der stod: "det er ved der sker når læger eksperimenterer.. jow jow...

Vi raslede også...super hyggelig tradition..

Anmeld

13. januar 2010

Moderator

Eva skriver:

Åh ja...min veninde og jeg lavede også selv da vi kunne det...en fællesdragt med begge hoveder i samme maske(hovedpude betræk)og så ellers en fælles dragt og et skilt hvor der stod: "det er ved der sker når læger eksperimenterer.. jow jow...

Vi raslede også...super hyggelig tradition..

HAHHAA... At være et lægeligt eksperiment!! Hvor skægt..

Anmeld

13. januar 2010

Honningblomst

Zafir skriver:

HAHHAA... At være et lægeligt eksperiment!! Hvor skægt..

Ja...vi havde det i hvert fald sjovt indeni, med to ben bundet sammen... og det var jo lige tiden for forurening, stop atomkraft, nej til EF osv osv...min veninde var kommet fra KBH som 9 årig og hun vidste bare "alt" eller hendes forældre vidste hvad hun skulle mene..

Knus..

Anmeld

13. januar 2010

Moderator

Eva skriver:

Ja...vi havde det i hvert fald sjovt indeni, med to ben bundet sammen... og det var jo lige tiden for forurening, stop atomkraft, nej til EF osv osv...min veninde var kommet fra KBH som 9 årig og hun vidste bare "alt" eller hendes forældre vidste hvad hun skulle mene..

Knus..

Åhhh ja Sådan et barn er jeg også... Desværre skaber det bare super mange bekymringer hos børn... :-S Men godt at I kunnebruge det fornuftigt!!!

Anmeld

13. januar 2010

Honningblomst

Zafir skriver:

Åhhh ja Sådan et barn er jeg også... Desværre skaber det bare super mange bekymringer hos børn... :-S Men godt at I kunnebruge det fornuftigt!!!

Tror bestemt heller ikke det var nemt for hende...hendes forældre var meget aktive også politisk og hun fik jo af vide hvad man skulle mene...jeg var modsat anede ikke hvad mine forældre stemte, men mine forældre mente jeg selv skulle danne mig en mening og jeg hadede det dengang, men her som voksen kan jeg godt se det fornuftige i det...har jeg faktisk også talt med min veninde om, hun fæler nemlig lidt at hun som voksen ikke helt aner hvad hun skal mene om mange ting..om det hænger sammen ved jeg ikke. men i hvert fald skal børn ikke have voksen bekymringer eller tanker..

Knus

Anmeld

13. januar 2010

LotteGabriella

Zafir skriver:

Idun har besluttet sig for at hun skal være Idun. - Altså som den gudinde hun er opkaldt efter.

Så hun skal have vikingetøj på, en blomsterkrans i håret og en kurv med guldæbler og mascara på hendes smukke lange øjenvipper

Så i år bliver det nogenlunde simpelt herhjemme

Hvad med jer andre? - Normalt er jeg jo ude i det helt store sy-projekt sammen med farmor, men det slipper jeg så for i år

hmm aner det ikke, tror ikke at hun bliver klædt ud før til næste år...hun er 1,5 om 2 uger men hvis jeg skulle vælge noget, så blev hun en banan i pyjamas, da det er hendes total yndlingslegetøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.