michella80 skriver:
Og ja det er rigtigt hvad Rikke skriver ang manden. Casper var SÅ imponeret over mig. Han blev ved med at sige a han syntes jeg var så sej og han var vildt imponeret over at jeg ikke var faldet død om af træthed efter fødslen (jeg var vågen i 48timer i streg) he he. Og så vil jeg aldrig glemme ham da Carla lige var kommet ud. Tårerne LØB bare ned af ans kinder og så sagde han:"Jeg kan slet ikke styre det" Og så sagde jeg "det skal du heller ikke skat...." og så græd han lidt mere. Han kunne slet ikke forstå den lille pige var vores og han ville bare så gerne passe på hende og det blev han så rørt over. Og så var det vildt at hun nu endelig var kommet ud til os efter 9mdrs venten.
Men ja man har helt klart en anden respekt fra sin mand. He he...
Jeg ved ikke hvorfor, men det rører mig bare helt ind til hjertet de historier om de mænd altså. Det er bare så sødt og dejligt, de stolte stolte mænd, jeg glæder mig sådan til at se Pers reaktion, og han glæder sig som en sindsyg det ved jeg, for han siger det tit, og jeg tror, at han bliver meget lykkelig, når den lille kommer ud, selvom han siger (for sjov), at den jo er helt slimet og det gider han ikke blive rørt over, så tror jeg nu nok, at han bliver rørt, det er jo bare noget andet, når det er ens egen lille mus, der er kommet til verden. Jeg tror nok at jeg skal knibe mig en tåre eller to, og mon ikke også han gør, det gjorde han da i hvert fald til vores bryllup, da jeg kom op af kirkegulvet, selvom han svor, at han ikke skulle være ligeså pinlig som kronprinsen, men men men ups det kom han til alligevel 
Anmeld