Utålmodig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2010

Barbamama

Majastina skriver:

Gud hvor er jeg glad for din beskrivelse af din fødsel! Jeg synes tit, at dem jeg har snakket kun fortæller om alt det forfærdelige og slemme, vi har en masse vennepar, som allesammen kun fortæller, hvor strækkeligt det var, og de prøver at overgå hinanden med skrækhistorier, og så er det bare så dejligt at læse din historie. Tusind tak skal du have! Jeg tror, at jeg vil printe den ud, ligge den ved min vandrejournal og læse den, hver gang jeg bliver bekymret og nervøs, for den har gjort mig i så godt humør nu Jeg glæder mig til at få samme oplevelse som du, og håber meget at jeg får det, og det siger min søster, at det gør jeg helt sikkert, for det havde hun også

Nååårh hvor er du sød!!!!! Bliver da helt rørt over at du skriver sådan....

Jeg fik også mange skræmmehistorier og man kan bare IKKE bruge dem til noget andet end man bliver skide bange. Og helt ærligt hvor er det mærkeligt at andre kvinder ynder at fortælle en den slags. De må da også kunne huske hvordan det var at høre den slags historier. Det kunne jeg aldrig finde på altså.... Hvis jeg havde haft en slem fødsel ville jeg ikke fortælle om det i detaljer til gravide kvinder.

Men ja det skal nok gå. Tænk på hvor mange kvinder der har gjort det før dig. Og de gør det igen og igen. De færreste kvinder får kun ET barn, så... Det må være til at overleve. Og så er der jo folk til at hjælpe dig igennem det. Jordemødre er nogle dejlige væsener der hjælper, støtter og hepper dig igennem det. Det er skønt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

Barbamama

Og ja det er rigtigt hvad Rikke skriver ang manden. Casper var SÅ imponeret over mig. Han blev ved med at sige a han syntes jeg var så sej og han var vildt imponeret over at jeg ikke var faldet død om af træthed efter fødslen (jeg var vågen i 48timer i streg) he he. Og så vil jeg aldrig glemme ham da Carla lige var kommet ud. Tårerne LØB bare ned af ans kinder og så sagde han:"Jeg kan slet ikke styre det" Og så sagde jeg "det skal du heller ikke skat...." og så græd han lidt mere. Han kunne slet ikke forstå den lille pige var vores og han ville bare så gerne passe på hende og det blev han så rørt over. Og så var det vildt at hun nu endelig var kommet ud til os efter 9mdrs venten.

Men ja man har helt klart en anden respekt fra sin mand. He he...

Anmeld

13. januar 2010

Dictes mor

michella80 skriver:

Og ja det er rigtigt hvad Rikke skriver ang manden. Casper var SÅ imponeret over mig. Han blev ved med at sige a han syntes jeg var så sej og han var vildt imponeret over at jeg ikke var faldet død om af træthed efter fødslen (jeg var vågen i 48timer i streg) he he. Og så vil jeg aldrig glemme ham da Carla lige var kommet ud. Tårerne LØB bare ned af ans kinder og så sagde han:"Jeg kan slet ikke styre det" Og så sagde jeg "det skal du heller ikke skat...." og så græd han lidt mere. Han kunne slet ikke forstå den lille pige var vores og han ville bare så gerne passe på hende og det blev han så rørt over. Og så var det vildt at hun nu endelig var kommet ud til os efter 9mdrs venten.

Men ja man har helt klart en anden respekt fra sin mand. He he...

Jeg ved ikke hvorfor, men det rører mig bare helt ind til hjertet de historier om de mænd altså. Det er bare så sødt og dejligt, de stolte stolte mænd, jeg glæder mig sådan til at se Pers reaktion, og han glæder sig som en sindsyg det ved jeg, for han siger det tit, og jeg tror, at han bliver meget lykkelig, når den lille kommer ud, selvom han siger (for sjov), at den jo er helt slimet og det gider han ikke blive rørt over, så tror jeg nu nok, at han bliver rørt, det er jo bare noget andet, når det er ens egen lille mus, der er kommet til verden. Jeg tror nok at jeg skal knibe mig en tåre eller to, og mon ikke også han gør, det gjorde han da i hvert fald til vores bryllup, da jeg kom op af kirkegulvet, selvom han svor, at han ikke skulle være ligeså pinlig som kronprinsen, men men men ups det kom han til alligevel

Anmeld

13. januar 2010

Barbamama

Majastina skriver:

Jeg ved ikke hvorfor, men det rører mig bare helt ind til hjertet de historier om de mænd altså. Det er bare så sødt og dejligt, de stolte stolte mænd, jeg glæder mig sådan til at se Pers reaktion, og han glæder sig som en sindsyg det ved jeg, for han siger det tit, og jeg tror, at han bliver meget lykkelig, når den lille kommer ud, selvom han siger (for sjov), at den jo er helt slimet og det gider han ikke blive rørt over, så tror jeg nu nok, at han bliver rørt, det er jo bare noget andet, når det er ens egen lille mus, der er kommet til verden. Jeg tror nok at jeg skal knibe mig en tåre eller to, og mon ikke også han gør, det gjorde han da i hvert fald til vores bryllup, da jeg kom op af kirkegulvet, selvom han svor, at han ikke skulle være ligeså pinlig som kronprinsen, men men men ups det kom han til alligevel

Ha ha ha. Det er da kun godt han kan fælde en tåre. Og ja jeg tror slet ikke de kan lade være når de ser deres barn for første gang og deres kæreste lige har ligget der og brugt alle sine kræfter på at få det lille væsen ud.... Det er bare så stort altså... Casper troede faktisk ikke han ville græde for det gør han nærmest aldrig, men det her kunne han alligevel ikke holde tilbage... Hi hi. Og det er jeg SÅ glad for!

Anmeld

13. januar 2010

Milka

åh hvor jeg husker den sidste tid, hvor minutterne bare snegler sig afsted! det er noget lort at man ikke kan sove sig til søvnoverskud som man kunne trække på når først den lille er kommet, det ville jo være ideelt

men ja, gå i køkkenet camilla, og lav mange portioner mad til dig og din mand og frys det ned ... for dét med at stå og kokkerere når man har en helt ny baby står ligesom nederst på listen!

hilsen fra camilla som slet ikke er så sej som de andre – har tvillinger men aner ikke hvordan hverken en ve eller en fødsel føles! 

Anmeld

13. januar 2010

anna-jonas

Det er helt normalt at blive utålmodig............for det er jo en kæmpestor ting der skal ske.

Glæd dig..................det er så skønt at blive mor, men også overvældende.

Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.