Majastina skriver:
Jeg er ved at gå til i utålmodighed. Jeg kan snart ikke vente længere, og der er jo stadig ni uger til termin, ihhh, hvordan skal det dog ikke gå med min tålmodighed, hvis jeg kommer til at gå et par uger over tid også, det holder jeg da slet ikke til... Jeg vil bare så gerne snart se den lille baby, og have fødslen overstået, for hvis jeg skal være helt ærlig, så er jeg meget meget nervøs for den.
Åh jeg kan godt forstå du glæder dig.
Mht fødslen så er jeg helt misundelig på dig. Ja det gjorde da lige lidt avs, men det er den mest fantastiske oplevelse og jeg glæder mig sådan til næste gang. Bare vent du bliver sikkert meget overrasket over hvor mange kræfter du indeholder. Det er så vildt hvad man går igennem og bagefter er man bare så lykkelig og kan slet ikke forstå man lige har været alt det igennem. Og hvor er man bare sej! Man kan klare hele verden når man har født et barn (synes man da selv)
Hvis det overhovedet kan berolige dig lidt så syntes jeg faktisk ikke det gjorde ondt at føde. Det var veerne der bed. Da jeg først måtte presse kunne jeg have kysset min jordemoder og giftet mig med hende lige på stedet. Hi hi. Da jeg først måtte arbejde med, var det ligesom om at veerne var lige meget (for jeg gjorde jo noget med dem) og de føltes også anderledes nu, for jeg skulle jo presse og hele min krop hjalp til med det. Det er en sjov fornemmelse. Men glæd dig glæd dig. 
Anmeld