Utålmodig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2010

Dictes mor

michella80 skriver:

Åh jeg kan godt forstå du glæder dig.

Mht fødslen så er jeg helt misundelig på dig. Ja det gjorde da lige lidt avs, men det er den mest fantastiske oplevelse og jeg glæder mig sådan til næste gang. Bare vent du bliver sikkert meget overrasket over hvor mange kræfter du indeholder. Det er så vildt hvad man går igennem og bagefter er man bare så lykkelig og kan slet ikke forstå man lige har været alt det igennem. Og hvor er man bare sej! Man kan klare hele verden når man har født et barn (synes man da selv)

Hvis det overhovedet kan berolige dig lidt så syntes jeg faktisk ikke det gjorde ondt at føde. Det var veerne der bed. Da jeg først måtte presse kunne jeg have kysset min jordemoder og giftet mig med hende lige på stedet. Hi hi. Da jeg først måtte arbejde med, var det ligesom om at veerne var lige meget (for jeg gjorde jo noget med dem) og de føltes også anderledes nu, for jeg skulle jo presse og hele min krop hjalp til med det. Det er en sjov fornemmelse. Men glæd dig glæd dig.

Gud hvor er jeg glad for din beskrivelse af din fødsel! Jeg synes tit, at dem jeg har snakket kun fortæller om alt det forfærdelige og slemme, vi har en masse vennepar, som allesammen kun fortæller, hvor strækkeligt det var, og de prøver at overgå hinanden med skrækhistorier, og så er det bare så dejligt at læse din historie. Tusind tak skal du have! Jeg tror, at jeg vil printe den ud, ligge den ved min vandrejournal og læse den, hver gang jeg bliver bekymret og nervøs, for den har gjort mig i så godt humør nu Jeg glæder mig til at få samme oplevelse som du, og håber meget at jeg får det, og det siger min søster, at det gør jeg helt sikkert, for det havde hun også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

Vinker

Majastina skriver:

Jeg er ved at gå til i utålmodighed. Jeg kan snart ikke vente længere, og der er jo stadig ni uger til termin, ihhh, hvordan skal det dog ikke gå med min tålmodighed, hvis jeg kommer til at gå et par uger over tid også, det holder jeg da slet ikke til... Jeg vil bare så gerne snart se den lille baby, og have fødslen overstået, for hvis jeg skal være helt ærlig, så er jeg meget meget nervøs for den.

Jeg er OGSÅ utålmodig hihi. Jeg vil nemlig også se din lille smukke pige

Jeg kan godt forstå du har mange tanker omkring fødslen for man ved jo ikke hvad det er man går ind til. Man har hørt så mange fortælle og fået mange skrækhistorier af vide, men husk på at ikke 2 fødsler er ens!

Jeg kan godt nikke genkendende til det Michelle skriver og ja gu gør det ondt, men bare det at man ved at det er fordi man er ved at føde og ikke fordi man bare er syg. Jeg husker at jeg lå hjemme på sofaen med veer og de begyndte at bide og jeg syntes at tanken om at man vidste at det ville gå mere ondt var underlig fordi var det sygdom så ville man jo ligge og vente på det blev bedre, men her var det egentlig lige modsat.....

Man er fandens stærk og kroppen kan holde til så meget mere end man lige tror. Vi kvinder er fødte til at føde og vi er skide gode til det!!!!! Og ja man er verdens sejeste når man lige har født og bare vent til du ser hvor stolt en mand du har efterfølgende. Han blir så stolt af dig at han også er ved at revne!! Det er meget specielt at føde, men arbejder du sammen med veerne, koncentrerer dig dybt om din vejrtrækning og lytter til jordmoderen så skal det hele nok gå godt

YOU CAN DO IT

Anmeld

13. januar 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

hvor beskriver du bare din fødsel fantastisk Michella!! det er lige sådan man gerne vil høre at den opleves når man ikke selv har været igennem en...jeg mener, vi ved jo allesammen godt at det gør naller at føde, og man er jo hamrende nervøs for det inden, men så skriver du sådan og så tænker man jo "ja, det kan jeg sgu godt klare!"

Camilla, jeg kan dælme godt forstå du er utålmodig!! i realiteten har du jo ventet fire år på at se dit lille barn og nu er det praktisk taget "lige om lidt"...det er SÅ vildt!! jeg glæder mig ærlig talt også lidt til at se billeder af hende ...men du kan jo fordrive ventetiden med at vise os mavebilleder

Du har ret Trine, det er længe at vente, men jeg tror, at det er ventetiden værd, ja det håber jeg da i hvert fald

Anmeld

13. januar 2010

Vinker

michella80 skriver:

Åh jeg kan godt forstå du glæder dig.

Mht fødslen så er jeg helt misundelig på dig. Ja det gjorde da lige lidt avs, men det er den mest fantastiske oplevelse og jeg glæder mig sådan til næste gang. Bare vent du bliver sikkert meget overrasket over hvor mange kræfter du indeholder. Det er så vildt hvad man går igennem og bagefter er man bare så lykkelig og kan slet ikke forstå man lige har været alt det igennem. Og hvor er man bare sej! Man kan klare hele verden når man har født et barn (synes man da selv)

Hvis det overhovedet kan berolige dig lidt så syntes jeg faktisk ikke det gjorde ondt at føde. Det var veerne der bed. Da jeg først måtte presse kunne jeg have kysset min jordemoder og giftet mig med hende lige på stedet. Hi hi. Da jeg først måtte arbejde med, var det ligesom om at veerne var lige meget (for jeg gjorde jo noget med dem) og de føltes også anderledes nu, for jeg skulle jo presse og hele min krop hjalp til med det. Det er en sjov fornemmelse. Men glæd dig glæd dig.

Meget smukt beskrevet Michelle og ja du har så ret!

Jeg glæder mig på en måde også til næste fødsel og så alligevel lurer en frygt i mig fordi jeg er bange for det ikke går lige så nemt næste gang - man kan jo hurtigt blive for godt forvent..... der er jo ikke 2 fødsler der er ens.... Men åååh jeg glæder mig så meget til barn nr 2, suk

Anmeld

13. januar 2010

Dictes mor

Vinker skriver:

Jeg er OGSÅ utålmodig hihi. Jeg vil nemlig også se din lille smukke pige

Jeg kan godt forstå du har mange tanker omkring fødslen for man ved jo ikke hvad det er man går ind til. Man har hørt så mange fortælle og fået mange skrækhistorier af vide, men husk på at ikke 2 fødsler er ens!

Jeg kan godt nikke genkendende til det Michelle skriver og ja gu gør det ondt, men bare det at man ved at det er fordi man er ved at føde og ikke fordi man bare er syg. Jeg husker at jeg lå hjemme på sofaen med veer og de begyndte at bide og jeg syntes at tanken om at man vidste at det ville gå mere ondt var underlig fordi var det sygdom så ville man jo ligge og vente på det blev bedre, men her var det egentlig lige modsat.....

Man er fandens stærk og kroppen kan holde til så meget mere end man lige tror. Vi kvinder er fødte til at føde og vi er skide gode til det!!!!! Og ja man er verdens sejeste når man lige har født og bare vent til du ser hvor stolt en mand du har efterfølgende. Han blir så stolt af dig at han også er ved at revne!! Det er meget specielt at føde, men arbejder du sammen med veerne, koncentrerer dig dybt om din vejrtrækning og lytter til jordmoderen så skal det hele nok gå godt

YOU CAN DO IT

Åh og nu tuder jeg jo helt fordi jeg kom til at forestille mig Per, der er glad og den lille. Ihh altså, det er jo ikke let at skrive med tårer der ruller ned, men blev lige lidt rørt.

Anmeld

13. januar 2010

Dictes mor

ka-ri-na skriver:

ååååååååååååååååååh smukke Camilla!! lige pludselig går tiden stærk.... :0)

men jeg husker tydeligt utålmodigheden! du må finde noget at tage dig til! :0) har du frosset mad ned? har du vasket tøj til bebs? osv... det kan virke fjollet og uvirkeligt at gå igang med det:0) men du bliver glad for det senere:0)

når jeg skal være ærlig, så kan jeg faktisk heller ikke vente længere med at se jeres smukke lille prinsesse!!

Hvor er du sød Karina. Jeg har allerede lavet en liste med alle de ting jeg skal lave klar til baby kommer, så det er bare at gå igang

Anmeld

13. januar 2010

Vinker

Majastina skriver:

Åh og nu tuder jeg jo helt fordi jeg kom til at forestille mig Per, der er glad og den lille. Ihh altså, det er jo ikke let at skrive med tårer der ruller ned, men blev lige lidt rørt.

Altså nu blir mine øjne jo også helt fugtige, snøft

Men ja bare vent, det hele blir så overvælende og følelsesladet. Det er slet ikke til at fatte, men ingen tvivl om at det er det STØRSTE EVER!

Anmeld

13. januar 2010

Ida.

Hehe du skal nok nå at blive mere utålmodig men det er en del af det

Mht fødslen så er det allerallervigtigste bare, at du tænker POSITIVT! Selvfølgelig gør det nas at føde, men det er den eneste positive smerte, man oplever i sit liv - for hver smertefulde ve din krop oplever, kommer du et skridt nærmere det mest fantastiske i hele verden; at blive mor - den tanke kan altså hjælpe en gennem fødslen! Og jeg er også en af dem, der GLÆDER sig til at føde - og jeg har altså gjort det to gange den oplevelse, at ens krop bare GØR arbejdet og at man KAN! Man føler sig som det sejeste i hele verden! Og at få sin lille baby op på maven efter at have gennemgået et marathon eller to rent fysisk, det er bare noget af det mest euforiserende!

Så glæd dig til at føde, nyd at du og din mand har tid til hinanden, nyd at du kan få lov til at slappe af, når du har lyst, nyd at leje en film og flade ud med slikskålen, nyd hver eneste lille puf og spark det lille myr kommer med, nyd at kigge på babytøj og babyudstyr, nyd at drømme om dit barn - NYD AT VÆRE GRAVID

/Ida

Anmeld

13. januar 2010

iln

Jeg vil kun give alle de andre ret. Jeg kan stadig grine af min fødselsberetning og ser stadig også billeder for mig. Peter havde taget en lækker croisant m. rejer med hjem til mig... var det fruen havde lyst til. Så sad vi ellers i køkkenet og hyggede os. Hver gang der kom en ve var jeg oppe og hænge ind over køkkenbordet. Når den var slut ned og spise igen og hygge med Peter. Det var så komisk... jeg skulle bare have denne croisant selvom det tog mig ca. 2 timer om at komme igennem den.

Jeg havde ca. 3 timer på FG hvor jeg bestemt ikke synes det var sjovt mere, men da presseveerne kom var det bare en KÆMPE LETTELSE. Så ja... det gør da ondt men det gør ondt på "en god måde", hvis man kan sige det.

Lad være med at lytte til at disse skrækhistorie. Det er den mest fantastiske oplevelse i dit liv du snart skal igennem og skal bestemt ikke ses tilbage på som en skrækhistore (min personlige mening).

Ida

Anmeld

13. januar 2010

Karo

Majastina skriver:

Jeg er ved at gå til i utålmodighed. Jeg kan snart ikke vente længere, og der er jo stadig ni uger til termin, ihhh, hvordan skal det dog ikke gå med min tålmodighed, hvis jeg kommer til at gå et par uger over tid også, det holder jeg da slet ikke til... Jeg vil bare så gerne snart se den lille baby, og have fødslen overstået, for hvis jeg skal være helt ærlig, så er jeg meget meget nervøs for den.

Jeg kan godt forstå dig Camilla. Jeg er også 31 uger henne og jeg er også ved at være en smule utålmodig Vi vil jo gerne se vores lille pige, men hun er jo ikke klar til at komme ud endnu.

Med Marcus gik jeg 15 dage over tid og måtte sættes igang, og det er bare surt at skulle gå de 2 ekstra uger så denne gang prøver jeg på at forberede mig på at jeg går 2 uger over tid igen, for så bliver man ikke så skuffet når der ikke sker noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.