bryster....bh'er......suk!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2008

ivfmarie

ak nej sølle sølle sølle... :'( Jeg fik en rigtig lækker BH lige omkring ammestop, den sad bare perfekt! Jeg fik helt ungpigebabser. Nu jeg så har tabt et par kilo mere, og de må være forsvundet fra barmen - for jeg kan bare slet ikke fylde den nye bh ud længere. Det er lissom om at babberne bare ligger nede i bunden af skålen og flader ud, og overdelen er helt tom. Og de gamle bh'er sidder af H til - så jeg må nok på bh indkøb en af dagene... Marie - med lamme jader

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2008

Lene76

[citat][f][småt]Grynt/Tina skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Lene76 skriver:[/småt][/f] hehe ja det problem kan jeg godt huske fra 1 barn total chok:-o Men ok denne gang ku jeg så hellere ik passe de ammebher jeg havde fra sidst.... så jeg måtte lige ud og købe et par nye hmmmmm og det ende med[rød] 80h, troede ik man ku ha så store patter hehe men nu er de da blevet lidt mindre så nu er det kun en g hehe så nye bher igen igen.... [/rød] godt change har 2 for 1 pris :D Go dag Knus fra Lene[/citat] Shit manner nogle gode jader du har 8D ;) Tina i en str nutcup ;) Og måske bare en lillebitte smule misundelig..tænk at kunne fylde bh'en helt ud 8D[/citat] hehe nutcup:D ja misundelse er en grim ting... hehe jeg vælger at tro at grunden til at de er som de er..... er at jeg har svømmet i så mange år at brystmusklerne hjælper lidt så de ik blir en 5er i en sok hehe;) men det kan jo komme når kiloene begynder at falde af......(C)

Anmeld

4. maj 2008

Juniors mor

Mebach skriver:

Junior, hvad har du brugt indtil nu?
Mette -nysgerrig

Før jeg var gravid var det 70C, men det er det ihvertfald ikke mere!! De sidder ad H til -øv :(. Det er vist både skål og omkreds der er ændret selvom jeg er tilbage til min før-fødselsvægt, men det har åbenbart ikke noget at sige.....

Anmeld

4. maj 2008

ka li ja

[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] ak nej sølle sølle sølle... :'( Jeg fik en rigtig lækker BH lige omkring ammestop, den sad bare perfekt! Jeg fik helt ungpigebabser. Nu jeg så har tabt et par kilo mere, og de må være forsvundet fra barmen - for jeg kan bare slet ikke fylde den nye bh ud længere. Det er lissom om at babberne bare ligger nede i bunden af skålen og flader ud, og overdelen er helt tom. Og de gamle bh'er sidder af H til - så jeg må nok på bh indkøb en af dagene... Marie - med lamme jader[/citat] haha ja du havd de hotteste patter marolle. de struttede som bare fanden!! ligger de bare nede i bunden nu?? så må du til at træne bryster. eller købe en a skål8D karina med mere lamme jader

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.