bryster....bh'er......suk!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.587 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. maj 2008

Juniors mor

Ja, suk suk suuuk :( Besluttede mig endelig for i dag at prøve mine dejlige bh'er fra før graviditeten og nøjjj det var en skidt oplevelse!!! Hold op de sidder dårligt 8( Det ser bare helt forkert ud og gør absolut intet godt for min barm - og ikke mindst føles det vildt ubehageligt! Der er ingen vej udenom -jeg må i en god undertøjsbutik og måles og have nogle nye bh'er som sidder godt på min "nye" barm.... Er jeres bh'er fra før baby også total ubrugelige????? Helle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2008

ka li ja

hehe
jeg er helt sikker på du er gået en str eller to op. selvom du ikke føler de er så fyldige mer, så får d fleste en anden form og ofte større cup size efter en graviditet.
så det blir spændende hvad du kommer til at bruge ;o)
jeg har sådan nogle slatne hudflapper, kom kan hankes op og næsten blive pæne i en c skål....

Anmeld

4. maj 2008

bette

ja det er de ihvertfald.. skal også have skiftet dem alle sammen ud.. desværre..
har fået en større barm.. så de kan ski ik rigtig være der..
så ud med dem og ind med nogle nye bhér

Anmeld

4. maj 2008

Tynen

Hvem sagde bryster?!?
Det er lige før jeg slet ikke vil kalde mine det..Tævepatter beskriver dem måske bedre :S

Men om jeg fatter det.
Selvom de nærmest aldrig har været mindre, kan jeg slet ikke passe dem - Og slet ikke i omkreds.

Yaiks! - Ender tit med store fede røde striber hele vejen rundt fordi de strammer så meget.

Så jep, det hele her skulle skiftes ud.

Vil samtidig tilføje at man i Bilka kan købe en "BH-forlænger" til at sætte i spænderne omme i ryggen.
Det giver da lige et par centimters ekstra luft :)

Anmeld

4. maj 2008

Rasmine

Junior, hvad har du brugt indtil nu?
Mette -nysgerrig

Anmeld

4. maj 2008

Lene76

hehe ja det problem kan jeg godt huske fra 1 barn total chok:-o

Men ok denne gang ku jeg så hellere ik passe de ammebher jeg havde fra sidst.... så jeg måtte lige ud og købe et par nye hmmmmm og det ende med 80h, troede ik man ku ha så store patter hehe men nu er de da blevet lidt mindre så nu er det kun en g hehe så nye bher igen igen.... godt change har 2 for 1 pris :D

Go dag

Knus fra Lene

Anmeld

4. maj 2008

Lise

Hmmm... jeg er bare hoppet i de gamle bittesmå bh'er jeg har fra før. Mine såkaldte bryster er hverken større eller mindre - bare lidt mere slatne. Før sad de som et par søde teenagebryster, men nu - suk - søger de godt nok ned ad...

Anmeld

4. maj 2008

Grynt

[citat][f][småt]Lene76 skriver:[/småt][/f] hehe ja det problem kan jeg godt huske fra 1 barn total chok:-o Men ok denne gang ku jeg så hellere ik passe de ammebher jeg havde fra sidst.... så jeg måtte lige ud og købe et par nye hmmmmm og det ende med[rød] 80h, troede ik man ku ha så store patter hehe men nu er de da blevet lidt mindre så nu er det kun en g hehe så nye bher igen igen.... [/rød] godt change har 2 for 1 pris :D Go dag Knus fra Lene[/citat] Shit manner nogle gode jader du har 8D ;) Tina i en str nutcup ;) Og måske bare en lillebitte smule misundelig..tænk at kunne fylde bh'en helt ud 8D

Anmeld

4. maj 2008

Tynen

Haha! Nut-cup :)

Ja, hvem der bare havde lidt fyld (Udover sokker) at proppe i bhérne ;)

Anmeld

4. maj 2008

Nadi

Jep!! Kan slet ikke passe dem mere på nogen måde, så jeg hr været ude at investere i tre nye, hvor af den ene nu er gået i stykker og en anden sidder meget stramt. Så jeg har kun en bh der er behagelig at have på, s jeg skal ud og købe bh'er i næste uge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.