Jeg er hjemme...og online igen...måske.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2010

BellaT

Heeiij Loggi!!! Du har været savnet.

Min allerstørste nyhed: Jeg er gravid, snart halvvejs.

fra Helle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2010

Loggidut

aj nye gravide...og nye nick-names!

jammen hvor er livet bare ...nyt herinde...har i det godt?

Jeg har sgu savnet jer, men har virkelig været på en kold tyrker, trængte til at hanke op i hele familien, og være lidt nærværende...

Det vil sige, gå med reklamer, snakke med kørelærere, passe mit job...(trækker sgu bisser ud, af og til), og bare elske min mand...

Det er fandme ikke helt nemt med de lange arbejdsdage jeg har!

jeg piwer vildt, men jeg er nok ikke den eneste med lange dage, og sure unger, og alt det andet....

Anmeld

13. januar 2010

birgittemarie

Hej Sloggi! Neeej, hvor er det dejligt at se dig igen! Lad høre, hvad der er sket i dit liv i lidt mere malende fraser, tak.

Stort knus fra Birgitte - nu mor til to.

Anmeld

13. januar 2010

Nadi

Hvor skønt at se dig herinde igen!! Måtte lige kigge en ekstra gang da jeg så dit navn på skærmen, men jeg synes det er lidt sjovt at du netop kommer på lige som jeg har tænkt på at kontakte dig. Jeg må have telepatiske evner

fra Nadi

Anmeld

13. januar 2010

Helle30

Heeey Loggi. Velkommen tilbage. Dejligt at høre, du har det godt.

- Helle

Anmeld

13. januar 2010

Grynt

Hej sloggi.

Hvor er det skønt at se dig igen. Har sendt dig mange tanker fra tid til anden. Håber I alle har det godt.

Knus Tina, mor til 3 børn der alle skal udredes for ADHD

Anmeld

13. januar 2010

bette

weeeeeeeeeeeeeeeee loggi........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

13. januar 2010

Kaufie

Hej Loggi - længe siden....men godt at høre der er liv - og lad os da så også lige få et opdateret billede af skønne Tif, når du får pc til at makke ret igen.

En opdate herfra.....tjaaa, vigtigste punkt er nok, at jeg blev fyret fra jobbet i Brønderslev, men allerede efter en måned fik gaflet et meget bedre job på Uni, der giver mig ca det samme i løn for kun 30 timer. Så nu er jeg faktisk på barsel fra kl 14-15.30 hver dag  Me like!

Anmeld

13. januar 2010

Tut

Åh sloggi sloggi sloggi, du har været savnet.

Velkommen tilbage.

Her er en lille nyhed..... Den 25/11-09 kl. 20.31 blev jeg mor til lille Nana, hun er i dag 7 uger og trives og er bare lige så skøn som Noah

Dejligt at se dig igen

Anmeld

13. januar 2010

Tikki

ihhh Loggi - har så ofte tænkt på dig, hvor du mon blev af  Godt du er tilbage!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.