Jeg er hjemme...og online igen...måske.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

981 visninger
21 svar
0 synes godt om
12. januar 2010

Loggidut

Hey piger...så er jeg lige tilbage, har altså ikke droppet jer, men har ikke kunne komme online...lol.

Jeg har nemlig fået windows 07, der nu resultere i at jeg må kæmpe mig tilbage til verdenen, for alt hvad der hedder koder er åbenbart en rodebutik nu!

jeg har lige bestilt helt nye koder til min netbank...for den samarbejder ikke specielt godt med det her windows, og bare det at kunne logge sig på sin mail, var noget rod, men nu lysner det...

by the way susan, tak for din hjælp...lol

npå tøser, nogen der har lyst til en opdatering, på tusind år?

jeg er åben for nyheder nu, lol

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2010

Susan1978

ahhhhhhhhhhh me like...

Anmeld

12. januar 2010

Louise mortil4

wee velkommen tilbage Det er længe siden

Anmeld

12. januar 2010

BK

Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

Vi har bare savnet dig... ...

Anmeld

12. januar 2010

Louise mortil4

Klock skriver:

Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

Vi har bare savnet dig... ...

ja det har vi

Anmeld

12. januar 2010

Loggidut

jammen nu håber jeg det kommer til at virke, men jeg har sgu da aldrig haft så mange probs med en comp før, jeg kan ikke engang åbne vedhæftede filer mere...jeg fatter nada!

Anmeld

12. januar 2010

BK

Loggidut skriver:

jammen nu håber jeg det kommer til at virke, men jeg har sgu da aldrig haft så mange probs med en comp før, jeg kan ikke engang åbne vedhæftede filer mere...jeg fatter nada!

Det er nok indstillingerne i dit mailprogram du skal pille ved... Den kan være indstillet til at hvis den skal blokere for alle de filer den tror der er virus så skal den blokere, og den blokkere konsekvent alt...

Anmeld

12. januar 2010

Louise mortil4

ud med windows 07 og ind med vista  det dur, ihvertfald her hjemme

Anmeld

12. januar 2010

BK

Loggidut skriver:

Nå ja sloggi må nok hellere præsentere mig... Jeg er Trold i egen høje øh lave person...

Anmeld

12. januar 2010

Anja

Dejligt at "se" dig igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.