Tjuhl skriver:
nej hvor spøjst at Randi så sagde det var det samme. Ham Per Emil inde fra den klinik du linker til arbejder faktisk også på OUH...han er ret spøjs, men okay flink, men han er liiiidt vild med dildoscanneren - den blir bare jaget ind og gokket godt og grundigt rundt
til gengæld er han den eneste der roser Søren for hans sæd, og det virker jo utrolig fint på Søren, så går han og bryster sig af det i nogle dage 
de har de rimelig god succesrate på hans klinik, så det er da altid noget 
hvordan har du det idag med IVF'en? er du klar til kamp og i fuld rustning eller ryster du lidt i bukserne?
jeg er sååååå spændt på at følge dig de næste uger

Nååh...men så synes jeg godt at vi kan bruge de procent satser lidt...
Hmm, ja det er godt nok mærkeligt, men håber lidt I har hørt forkert
Men har i hvert fald ikke tænkt mig at spørge hende, for vil ikke risikere at få det svar
Ja, det er noget de er stolte af de mænd - Jan var også 5 cm højere den dag han fik afvide hans sæd var i tip-top, og husker også at rose ham for det, for kan mærke det betyder meget
Men rart lige at være forberedt hvis det er ham der scanner...og øv det lyder ikke rart - men mærkeligt som man næsten kan vende sig til at blive scannet...
Hmm, jeg har det faktisk fint, men prøver ikke at tænke så meget på det, men tror ikke jeg kommer til at sove så meget natten til torsdag, og tror også jeg når at blive lid hys når jeg ligger der...men holder mig rimelig positiv (tror jeg har slået hjernen fra) og tænker på de goder chancer for graviditet - er faktisk så positiv at jeg igår købte politikkens graviditetsbog (med frygt for at jeg har forbandet det)...
Jeg regner med at kunne opmuntre dig til at starte igen efter torsdag...