Opdatering: Så var der 2 æg...(Chok)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2010

MM1987

Sofiekdk skriver:

Hvor er det dog bare sindsyg fantastisk Ja jeg synes altså kun det lyder som en positiv ting, du slipper for hele hormonbehandlingen med nedregulering og hvad dælen ved jeg ikke af ved IVF og 2 mdr bekymring om hvad der skal ske og så ryger du bare direkte med hurtigtog fra 15-40 % chancer, det er da helt fantastisk - KÆMPE tillykke

Håber godt nok den er der for jer i første hug og at du kan fortælle om hvordan det var, så er det nok lidt nemmere for os andre (mig) at vænne sig til tanken om at vælge ivf næste gang måske

Jahh, men insemination synes jeg stadig lyder mere tiltrækkende...

Ej jeg ved godt det er fjollet, men den der ægudtagnings del er jeg ikke helt vild med...og så er det på sygehuset - synes det var lidt hyggeligere på klinikken, ej det er rigtig fjollet at tænke sådan - men det gør jeg (jeg giver hormonerne skylden)

Men jo mine tanker er helt sikkert på de 40% - for det er jo dejligt højt...

Held og lykke til dig i morgen søde...glæder mig til at dele de næste 14 dage med dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2010

benthe :-)

søde jeg for dig /jer på torsdag
benthe

Anmeld

12. januar 2010

MM1987

benthe :-) skriver:

søde jeg for dig /jer på torsdag
benthe

Mange tak...

for dig også...

Anmeld

12. januar 2010

oo

jeg skal lige spørge dig, hvor ved du fra at chancen er 40% ved IVF? jeg sagde lige til Søren at du har skrevet det flere gange, men vi fik at vide af Randi, at chancen er ca den samme som ved insemination...men det er måske noget med at der er noget galt med dig og ikke med mig eller noget andet indviklet...vi ville bare lige høre dig ad, for 40% lyder unægteligt lækkert

Anmeld

12. januar 2010

benthe :-)

jeg takker ....
ja vi venter på brev fra Holbæk
benthe

Anmeld

12. januar 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

jeg skal lige spørge dig, hvor ved du fra at chancen er 40% ved IVF? jeg sagde lige til Søren at du har skrevet det flere gange, men vi fik at vide af Randi, at chancen er ca den samme som ved insemination...men det er måske noget med at der er noget galt med dig og ikke med mig eller noget andet indviklet...vi ville bare lige høre dig ad, for 40% lyder unægteligt lækkert

Ej det kan da godt være det er mig der er lige vel optimistisk og måske har rundet lidt op

Men min gyn sagde nogen og 30, og så sagde jeg næsten 40% ik??...og der svarede hun ja...jeg har læst 1/3 på netdokter...

og så fandt jeg lige det her:

http://www.odense-ivf.dk/ivf-icsi-hos-kvinder-under-40-aar/

Ved godt det er en bestemt kliniks resultater, men det ser da godt ud...

Anmeld

12. januar 2010

oo

Mia Maia skriver:

Ej det kan da godt være det er mig der er lige vel optimistisk og måske har rundet lidt op

Men min gyn sagde nogen og 30, og så sagde jeg næsten 40% ik??...og der svarede hun ja...jeg har læst 1/3 på netdokter...

og så fandt jeg lige det her:

http://www.odense-ivf.dk/ivf-icsi-hos-kvinder-under-40-aar/

Ved godt det er en bestemt kliniks resultater, men det ser da godt ud...

nej hvor spøjst at Randi så sagde det var det samme. Ham Per Emil inde fra den klinik du linker til arbejder faktisk også på OUH...han er ret spøjs, men okay flink, men han er liiiidt vild med dildoscanneren - den blir bare jaget ind og gokket godt og grundigt rundt til gengæld er han den eneste der roser Søren for hans sæd, og det virker jo utrolig fint på Søren, så går han og bryster sig af det i nogle dage

de har de rimelig god succesrate på hans klinik, så det er da altid noget

hvordan har du det idag med IVF'en? er du klar til kamp og i fuld rustning eller ryster du lidt i bukserne?  jeg er sååååå spændt på at følge dig de næste uger

Anmeld

12. januar 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

nej hvor spøjst at Randi så sagde det var det samme. Ham Per Emil inde fra den klinik du linker til arbejder faktisk også på OUH...han er ret spøjs, men okay flink, men han er liiiidt vild med dildoscanneren - den blir bare jaget ind og gokket godt og grundigt rundt til gengæld er han den eneste der roser Søren for hans sæd, og det virker jo utrolig fint på Søren, så går han og bryster sig af det i nogle dage

de har de rimelig god succesrate på hans klinik, så det er da altid noget

hvordan har du det idag med IVF'en? er du klar til kamp og i fuld rustning eller ryster du lidt i bukserne?  jeg er sååååå spændt på at følge dig de næste uger

Nååh...men så synes jeg godt at vi kan bruge de procent satser lidt...

Hmm, ja det er godt nok mærkeligt, men håber lidt I har hørt forkert

Men har i hvert fald ikke tænkt mig at spørge hende, for vil ikke risikere at få det svar

Ja, det er noget de er stolte af de mænd - Jan var også 5 cm højere den dag han fik afvide hans sæd var i tip-top, og husker også at rose ham for det, for kan mærke det betyder meget

Men rart lige at være forberedt hvis det er ham der scanner...og øv det lyder ikke rart - men mærkeligt som man næsten kan vende sig til at blive scannet...

Hmm, jeg har det faktisk fint, men prøver ikke at tænke så meget på det, men tror ikke jeg kommer til at sove så meget natten til torsdag, og tror også jeg når at blive lid hys når jeg ligger der...men holder mig rimelig positiv (tror jeg har slået hjernen fra) og tænker på de goder chancer for graviditet - er faktisk så positiv at jeg igår købte politikkens graviditetsbog (med frygt for at jeg har forbandet det)...

Jeg regner med at kunne opmuntre dig til at starte igen efter torsdag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.