Mia Maia skriver:
Ja det må man sige...nej jeg undre mig egentlig også, men tror på ingen måder de havde regnet med det her, så tror bare lige pludselig det er eksploderet..
Ja det er helt vildt så stærkt det er gået, meget imponerede. Men tror det hænger sammen med at hende lægen jeg har haft hos gyn også arbejder på klinikken på OUH og derfor har de sammen en aftale om at de kan sende overstimulerede patienter til OUH, men jo at de gør det allerede den her gang er helt sikkert også pga. af min sygdom.
Har egentlig gået og tænkt jeg var lidt pivet, fordi jeg synes det hev og niv, men er måske ved at indse at det er fair nok, især når man tænker på at det er en lille tennisbold det svarer til i den ene side...
Orh...det håber jeg godt nok...så har det været det hele værd...
Og ja procenterne er sat noget i vejret, og det er godt, og at de samtidig kun sætter 1 æg op, så der ikke bliver tvillinger (synes ikke lige jeg kunne overskue 2 på en gang).
Jeg håber du har ret - og glæder mig til at skrive den tråd...ahhh...

Så er der en uge til i morgen??...det er jeg også spændt på...
Ja, det skyldes jo nok også, at hun godt kan se, at hun har overstimuleret dig.
Kan godt forstå, at du ikke er hooked på tvillinger her i første omgang. Der er en lidt større portion hårdt arbejde i det, tror jeg.
Selvom jeg da har hørt, at det er bedre at have to, som sover godt om natten end én, der sover dårligt, men der er jo ikke garanti for, at tvillinger sover godt, så det er vel en ringe trøst, når man stor med to i maven!
Ja, i morgen er der en uge til, at jeg skal scannes. Tiden går SÅ langsomt. Det hjælper dog lidt, at jeg konstant sover. Har lige taget en eftermiddagslur på 3 timer! Må dog sige, at træthed ikke er en by i Rusland for mig med min sygdom, så det er til at have med at gøre.
Det er hormonerne så næsten ikke!! Er i så dårligt humør konstant. En grim lille tordensky, som af uransaglige årsager har fået vendt abortstatistikken i mit hoved, så jeg render rundt i en konstant trist stemning. Møg hormoner!
Jeg plejer altid at være så positiv!