Trine: Du kan tro jeg også har tænkt meget på dig i dag, og at jeg har lavet en lidt for vild overhalling inden om...
Men ja tror faktisk også at det er meget godt det bare sker, og det ikke er nået jeg har skulle gå og tænke over for længe. Jeg er faktisk ganske rolig nu, og rimelig afklaret (så afklaret man kan bliver på 5 timer).
Jeg har tiltro til at det ikke gør alt for undt, men tanken om nåle "down there" er bestemt ikke rart, og så en nål med morfin i hånden...ej synes ikke det lyder tiltagende...men noget der lyder meget tiltagende er 40% chance for at jeg kan have mit lille barn i armene i oktober og det vil jeg gøre alt for at tænke på..
Jamen jeg kan godt mærke de 9 æg, synes også det var lidt værre denne gang (havde kun et sidst), de niver lidt når jeg går...men det er jo så forståeligt nok, og så føler jeg også jeg skal tisse ret tit...
Ja det er jo det, nu er der forhåbentligt mange gode æg, og så er de der jo, så er man så langt...
Jeg lover jeg vil fortælle om det - og håber jeg kan give dig modet til at stige på vognen...
Det var også Randi vi havde, så der er en mere til gruppen der skal fortælle at børnene kommer med Randi (og ja hun var sød)...men er nu stadig tilknyttet klinikken i middelfart og scanningen i uge 7 foregår der...
Zafir og Rosa...1000 tak - det er virkelig dejligt at have nogen at skrive med i den her tid, er rigtig glad for at være baby.dk bruger...tak
Hold da op det blev langt - tror lidt jeg bruger det her til at forstå det - undskyld...
Anmeld