Opdatering: Så var der 2 æg...(Chok)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.113 visninger
27 svar
0 synes godt om
11. januar 2010

MM1987

Nå så var jeg til scanning igen i dag...

Der var jo 2 æg første gang, men der er så kommet flere og flere til, og idag var jeg så oppe på 9 æg Så kan jeg godt forstå jeg kan mærke det...

Øv, tænkte vi jo...

Nå men lægen kom ind og de ville ikke inseminere...

De ringede så i stedet til OUH og de ville gerne tage mig til en IVF, vi kunne kører derud med det samme (men vi kunne også springe fra hvis vi i bilen synes det var lidt for meget), vi havde snakket om det i løbet af weekenden og var blevet enige om at det ville vi hellere end at springe denne gang over...

Nå op på briksen igen og scannes igen...

Æggene skal lige vokse lidt mere, så skal tage gonal-F 2 dage mere og så noget andet der forhindre ægløsning og så ægløsningssprøjte så jeg er klar til IVF torsdag morgen...

Hold da op, havde det godt nok skidt på vej til OUH og mens vi ventede på at komme ind, men jeg synes vi fik en god snak om det, og føler at det skal jeg nok klare...men må indrømme jeg er lidt bange...

Hvis der er flere gode æg fryser de dem ned, og de sætter kun 1 æg op, så ingen tvillinger (hvilket jeg må indrømme er ret lettet over)...

Men nu skulle chancerne for graviditet nærme sig de 40% og det må jeg tænke på mens jeg ligger der, og tænke på hvorfor det er jeg gør det her...

Tror stadig jeg er i Chok, jeg er steget på lyntoget og det stopper ikke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

oo

åh åh! ejg akn godt forstå du er i chok...samtidig går jeg her og tænker, at man vist ikke skal have alt for meget tænketid når det gælder IVF, for jeg er ved at stå helt af.

De er nu rigtig rigtig søde på OUH, det er der vi går og vi har normalt Randi

aj for fanden! jeg er helt "oh shit" på dine vegne, men jeg håber du vil fortælle i detaljer om oplevelsen ved at få taget æg ud Det er der mine tanker mest rumsterer og selvom lægen siger det ikke gør ondt, så tænker jeg at det er utrolig nemt at sige når man kun har været i den anden ende af kanylen, du ved

9 æg?! for djævlen du må være spændt i underlivet, jeg kan ikke stå fuldt oprejst når jeg har 3 æg, så 9 er bare !!!

Det gode ved IVF'en er jo så, at I nok kommer til at have æg i fryseren, så når I skal have barn nummer 2, så har I allerede æggene (for du blir SELVFØLGELIG gravid i første runde IVF)

Anmeld

11. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

holddahelt op... det er jo en ren gyser!! Håber virkelig for dig, at det kun er denne ene gang du skal igennem det her

Det SKAL bare være super æg og super svømmere der lige får et match der..:!!

Anmeld

11. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Åååårh hvaaad - som man siger

Det er da helt vildt! Nu kører bussen for dig, må man sige!   Jeg er stensikker på at det kommer til at gå supergodt og at du ikke kommer til at fortryde at du hoppede på vognen!

Kh

Rosa

Anmeld

11. januar 2010

MM1987

Trine: Du kan tro jeg også har tænkt meget på dig i dag, og at jeg har lavet en lidt for vild overhalling inden om...

Men ja tror faktisk også at det er meget godt det bare sker, og det ikke er nået jeg har skulle gå og tænke over for længe. Jeg er faktisk ganske rolig nu, og rimelig afklaret (så afklaret man kan bliver på 5 timer).

Jeg har tiltro til at det ikke gør alt for undt, men tanken om nåle "down there" er bestemt ikke rart, og så en nål med morfin i hånden...ej synes ikke det lyder tiltagende...men noget der lyder meget tiltagende er 40% chance for at jeg kan have mit lille barn i armene i oktober og det vil jeg gøre alt for at tænke på..

Jamen jeg kan godt mærke de 9 æg, synes også det var lidt værre denne gang (havde kun et sidst), de niver lidt når jeg går...men det er jo så forståeligt nok, og så føler jeg også jeg skal tisse ret tit...

Ja det er jo det, nu er der forhåbentligt mange gode æg, og så er de der jo, så er man så langt...

Jeg lover jeg vil fortælle om det - og håber jeg kan give dig modet til at stige på vognen...

Det var også Randi vi havde, så der er en mere til gruppen der skal fortælle at børnene kommer med Randi (og ja hun var sød)...men er nu stadig tilknyttet klinikken i middelfart og scanningen i uge 7 foregår der...

Zafir og Rosa...1000 tak - det er virkelig dejligt at have nogen at skrive med i den her tid, er rigtig glad for at være baby.dk bruger...tak

Hold da op det blev langt - tror lidt jeg bruger det her til at forstå det - undskyld...

Anmeld

11. januar 2010

dorthemus

Hvor er det spændende og ikke mindst nervepirrende for jer

på, at alt går som det skal på torsdag og glæder mig til at høre mere

Dorthe

Anmeld

11. januar 2010

MM1987

dorthemus skriver:

Hvor er det spændende og ikke mindst nervepirrende for jer

på, at alt går som det skal på torsdag og glæder mig til at høre mere

Dorthe

Rigtig mange gange tak...

Ja det er lidt vildt, men forhåbentligt gør det mig gravid...og så er jeg en meget lykkelig kvinde...

...og tillykke med at det helt sikkert en lille Runa...

Anmeld

11. januar 2010

dorthemus

Mia Maia skriver:

Rigtig mange gange tak...

Ja det er lidt vildt, men forhåbentligt gør det mig gravid...og så er jeg en meget lykkelig kvinde...

...og tillykke med at det helt sikkert en lille Runa...

Tak  Denne gang er det din tur

Anmeld

11. januar 2010

oo

morfin skal du ikke være bange for, det er dææææjligt

hahahaha hvor er det godt, vi skal have oprettet en "vi fik børn af Randi" gruppe herinde til sidst

jeg er viiiiiiildt spændt på at høre mere, når du har været derinde!!

Anmeld

11. januar 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

morfin skal du ikke være bange for, det er dææææjligt

hahahaha hvor er det godt, vi skal have oprettet en "vi fik børn af Randi" gruppe herinde til sidst

jeg er viiiiiiildt spændt på at høre mere, når du har været derinde!!

Hi-hi...jahh - men har fået det som piller før, og synes bare jeg er et døgns tid om at komme over det, og så er det egentlig også mere nåle...hader nåle...men hellere det end det gør ondt...

Ja...hi-hi...Synes de skal sælge pap figurer med hende med en baby på armen, så kan vi have den stående i stedte for en stork (ikke at jeg nogensinde skal have en stork stående)

Jamen der kommer en lang udredning på torsdag, når jeg er ude af morfin tågen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.