Frederic gjorde det ret tidlig klart, at normalt ville han ikke ligge - så han kom ud ved pks. Han er vores den første.
Det gjorde det en hel del nemmere at 'planlægge' besøg. Min mor og far bor i det sønderjydske og de sad på nåle.
Vi ank kl 8, men han kom først ud 12.47. Så da vi ikke svared på vores mobil, da den jo var slukket på operations stuen, gik de i panik over de ikke kunne få fat i os. Og kørte i huj og hast til kolding, så de var på stuen da vi kom ned... Der var heldigvis ikke ret mange på barsel afd, så vi blev spredt ud - så vi kunne få fred og ro alle sammen.
Heldigvis har vi ikke nogen der 'bare' kommer, de ringer eller skriver først. Så på selve barsel afd, sagde vi fra og der kom kun de aller aller nærmeste - og ellers kom de da vi var kommet over på 'hotel'et'.
Men mit arbejde kom også forbi med en sand gaveregn, midt i aftensmaden.. Vi er et lille firma med 10 fast ansatte, så vi er nærmest som en 'lille' familie. Var også den første kvindelige autoredder de havde (har selv fået en pige mere med derud). Så de var jo ellevilde og vildt forelsket i ham.
De kunne ringe flere gange om ugen og høre hvordan det gik og om vi ikke kom forbi, da de ikke kunne huske hvordan vi så ud
Fra vi kom til afd og vi kørte hjem gik der en lille uge. Blødte slet ikke efter pks, så de troed jeg havde indre blødninger - så hver gang jeg gik på det lille hus, skulle jeg fremvise bind
. Havde konstant læger nede at trykke, mærke mm.
Anmeld