Jeg havde det sådanat jeg gerne ville ha dem, der ville se Cassandra lige efter hun var blevet født måtte gerne komme, jo før jo bedre næsten, for så kunne de komme mens jeg var på sygehuset og når vi kom hjem ha lidt fred til os selv, så der ikk hele tiden kom mennesker. Jeg har en stor familie.
Jeg havde på min kærestes telefon skrevet en sms kladde og gjort klar så han bare behøvede at skrive tidspunkt, vægt og længde ind, så ville den blive sendt til alle i familien.
Jeg endte med at få slem hovedpine af min rygmarvsbedøvelse, men ellers synes jeg ikk det var hårdt med alle de gæster.
Jeg fødte kl. 02.29 søndag d. 3 aug. Min lillebror kom lige fra en tur i byen kl. 11, ellers kom min søster, svoger, nevø, min mor, min kusine med mand og 2 børn. Helt fra Vordingborg kom min kærestes bror, svigerinde, nevø og niece, 2 af mine fætre kom også derfra og min veninde med kæreste og 2 børn kom fra store heddinge.
Mandag kom min mor, søster, svoger og mine 2 nevøer.
Tirsdag kom min mor og mormor.
onsdag kom min svoger og hentede os, og min mor tog med os hjem, da min hovedpine ikk helt var gået væk.
Torsdag 7 aug. hjemme: kom min mor, søster, svoger, og nevøer da jeg havde fødselsdag.
Fredag kom min veninde fra lolland/falster