Caroline86 skriver:
Hvor mange havde du/I besøg af på hospitalet efter fødslen? og hvor mange kom på besøg da I var kommet hjem?
Nu tænker jeg mest på 1. gangs fødende som har haft de typiske 2-3 dage på hospitalet.
Jeg skal jo skrive en liste over dem der skal kontaktes når Laura er født, men jeg ved ikke hvor mange besøgende man skal "regne" med på en dag!?
Håber på lidt gode råd 
Knus Caroline 33+2, som nok får svært ved at sige nej når først jeg har født
uh ha... ved den første fødte jeg om aften kl.19 og der kom lyn hurtigt mange... inden for en halv time.. min far, stedmor, lille søster, svigermor og kæreste på det tidspunkt, svoger, svigerinde, deres datter og min kæretse´s fætter.. så ja 9 og dagen efter kom der endnu flere..
min mor, stedfar,lillesøster2, faster,moster kusine, fætter og kæreste, fætter, onkel, mormor, morfar, farmor, veninde, to venne par, så der var rigtig mange.. men smadder hyggeligt...18stk og så kom der vidst nogen hen af vejen dag vi kom hjem..
men her anden dag,var jeg vildt skuffet over hvor lidt der kom ud til os, så efter 24timer ville jeg hjem. i sær skuffet over min far og min kæreste´s bror og kone, vi har været der ved begge deres med gaver og de harstadigvæk ikke set Keira her 3 mdr. efter...og vi bor max 20min fra dem..