barselsbesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.050 visninger
23 svar
0 synes godt om
10. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvor mange havde du/I besøg af på hospitalet efter fødslen? og hvor mange kom på besøg da I var kommet hjem?

Nu tænker jeg mest på 1. gangs fødende som har haft de typiske 2-3 dage på hospitalet.

Jeg skal jo skrive en liste over dem der skal kontaktes når Laura er født, men jeg ved ikke hvor mange besøgende man skal "regne" med på en dag!?

Håber på lidt gode råd

Knus Caroline 33+2, som nok får svært ved at sige nej når først jeg har født

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2010

Christinahr

Begge gange er vi taget hjem efter 3 timer og jeg har været så ovenpå at vi faktisk bare har åbnet hjemmet, dem der ville komme kunne bare komme. Vi havde en del besøgende og jeg synes faktisk det var rigtig hyggeligt.

Så jeg tror du skal have de besøgende du orker

Anmeld

10. januar 2010

snefnug

Jeg havde inde jeg født sagt jeg kun ville se den nærmeste familie.

Jeg fødte fredag morgen og min mor kom om eftermiddagen direkte fra sjælland

Lørdag eftermiddag kom min mands far og kone (de var nok kommet fredag hvis de ikke havde været til guldbryllup)

Lørdag aften kom min mands søster og datter

Søndag Overtalter vi et hold naboer til at komme, bare så de kunne køre min mor

Mandag kom vi så hjem og der havde vi besøg af forskellige venner, men aldrig 2 dage i trak, borset fra min mor som jo boede hos os, hun var der i 14 dage skønt

Anmeld

10. januar 2010

Na-Wi

Jeg havde Mine forældre og min søster, min svigermor og svigerfar og min kærestes 3 børn (de kom 2 gange ) .. Så havde jeg Malou (herfra baby.dk) og hendes mand Dennis på besøg..

Det var pænt fordelt ud på de 4 dage jeg var indlagt, dog kom der vores begges familier (8 mennesker) samme aften som jeg fødte

Da vi pt bor hos min svigerfam. er der ikke brug for så mange besøg da der er en maaaasse mennesker i huset hele tiden hehe..

Håber det var et svar du kan bruge til noget

Knus Nanna

Anmeld

10. januar 2010

Ox.

Lilje er født kl 08.03, og der var min mor og min kæreste hos mig, da de var med til fødslen, og 30 min senere, kom min far, min bror og hans kæreste ..

Vi kom over på patienthotellet, og senere på dagen, lidt over middag, kom min veninde, min moster, hendes 4 børn, min mormor, min onkel, og mine forældre igen, og om aftenen kom mine svigerforældre .. så der var simpelthen så meget gang i den, og jeg var fuldstændig færdig for at være ærlig, havde været vågen i 2 døgn der, og havde kun lige fået ca 1 time på øjet, da jeg lå med veer ..

Så det er rigtig hårdt ..

Anmeld

10. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sussie&Lilje skriver:

Lilje er født kl 08.03, og der var min mor og min kæreste hos mig, da de var med til fødslen, og 30 min senere, kom min far, min bror og hans kæreste ..

Vi kom over på patienthotellet, og senere på dagen, lidt over middag, kom min veninde, min moster, hendes 4 børn, min mormor, min onkel, og mine forældre igen, og om aftenen kom mine svigerforældre .. så der var simpelthem så meget gang i den, og jeg var fuldstændig færdig for at være ærlig, havde været vågen i 2 døgn der, og havde ikke kun lige fået ca 1 time på øjet, da jeg lå med veer ..

Så det er rigtig hårdt ..

forestiller mig ogaå at det kan være ret hårdt... 2 kæmpe familier hvor alle nok gerne vil på besøg.. men kunne forestille mig meget af min familie venter da de allesammen bor på sjælland og nok ikke vil køre hele vejen til jylland for et kort besøg på hospitalet..

Anmeld

10. januar 2010

Mira0911

Caroline86 skriver:

Hvor mange havde du/I besøg af på hospitalet efter fødslen? og hvor mange kom på besøg da I var kommet hjem?

Nu tænker jeg mest på 1. gangs fødende som har haft de typiske 2-3 dage på hospitalet.

Jeg skal jo skrive en liste over dem der skal kontaktes når Laura er født, men jeg ved ikke hvor mange besøgende man skal "regne" med på en dag!?

Håber på lidt gode råd

Det er op til dig, hvor mange du vil have på besøg... Kommer helt an på hvordan du har det efter fødslen.. Om du har overskud - Eller om du fravælger det, så i har noget tid alene selv, til at lære Laura at kende og få amningen til at køre...

Jeg fravalgte alt efter jeg havde født, vi blev indlagt i Viborg på Neo, så magtede ikke alle de spørgsmål og kommentare fra familie og venner..

Så havde jeg tiden til at lære Julie at kende...

Anmeld

10. januar 2010

Na-Wi

Naannaa87 skriver:

Jeg havde Mine forældre og min søster, min svigermor og svigerfar og min kærestes 3 børn (de kom 2 gange ) .. Så havde jeg Malou (herfra baby.dk) og hendes mand Dennis på besøg..

Det var pænt fordelt ud på de 4 dage jeg var indlagt, dog kom der vores begges familier (8 mennesker) samme aften som jeg fødte

Da vi pt bor hos min svigerfam. er der ikke brug for så mange besøg da der er en maaaasse mennesker i huset hele tiden hehe..

Håber det var et svar du kan bruge til noget

Knus Nanna

FEJL kom til at skrive min kærestes 3 børn i stedet for min kærestes 3 søskende haha han skulle meget gerne kun have 1 barn hah

Anmeld

10. januar 2010

saxa

Efter at have fået Yasmin med AKS, var vi på patient hotellet i nogle dage. Vi havde meldt ud, at vi kun ville have besøg af vores forældre - og at resten måtte komme og besøge os når vi kom hjem. Dette valgte vi af hensyn til os selv og bebsen - da vi lige selv skulle lære vores guldklump at kende, uden alt for mange besøg. Dette fungerede rigtig godt for os

Anmeld

10. januar 2010

kiroo

Caroline86 skriver:

Håber på lidt gode råd

uh ha... ved den første fødte jeg om aften kl.19 og der kom lyn hurtigt mange... inden for en halv time.. min far, stedmor, lille søster, svigermor og kæreste på det tidspunkt, svoger, svigerinde, deres datter og min kæretse´s fætter.. så ja 9 og dagen efter kom der endnu flere..
min mor, stedfar,lillesøster2, faster,moster kusine, fætter og kæreste, fætter, onkel, mormor, morfar, farmor, veninde, to venne par, så der var rigtig mange.. men smadder hyggeligt...18stk og så kom der vidst nogen hen af vejen dag vi kom hjem..

men her anden dag,var jeg vildt skuffet over hvor lidt der kom ud til os, så efter 24timer ville jeg hjem. i sær skuffet over min far og min kæreste´s bror og kone, vi har været der ved begge deres med gaver og de harstadigvæk ikke set Keira her 3 mdr. efter...og vi bor max 20min fra dem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.