Gåstole og lign.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2008

Balderson

Eva skriver:

Ja, jeg synes kun sådanne stole er til handicappede børn...der står noget her som jeg er meget enig i...http://www.netsundhedsplejerske.dk/brevkasse/index .php?option=laes&id=393 kan simpelthen ikke se grunden til at proppe børn i sådanne...køb en sansegynge i stedet:http://www.legeskab.dk/Gynger-9.aspx?gclid=CJv228C kiJMCFRub1QodQ083fg
Bare min mening og den kan bruges til både mor og far også og i mange år frem....gode sansemotorisk...
Et badekar eller badebassin med bolde(de der du ved..;o) i er også en rigtig god oplevelse for børn..
Knus Eva

Hej Eva

Jeg kunne ikke være mere enig.. Mit barn ville aldrig få en gåstol eller en hoppegynge for den sags skyld...

Mvh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2008

McAlli1985

Min datter har nøjagtig den samme stol. Og hun nyder at være i den, men hun nyder også at være på gulvet.
Jeg har bare sørget for at hun også fik brugt sin krop på andre måder, og jeg vil så lige sige at min storesøster som er fysioterapeut har lavet en undersøgelse da hun studerede med denne og nogle andre gåstole. Og det viste sig som med bæresele/slynge/autostol osv at man bare skal bruge den med måde. Den er ikke skadelig, hvis du først bruger den når han kan sidde selv, for det er halebenet der er problemet. Den skal først være stærk nok, og det er den når han kan sidde selv, derefter skal du højest bruge den 15-20 min om dagen. Det er også nok for sådan en lille størrelse da alle de indtryk også kan blive overvældende.
Min datter er 10 måneder og går helt selv.
Det med at det er unødvendigt er jo noget helt andet.
F.eks. er meget af det legetøg som min datter har fået er slet ikke så spændende som en vandflske eller vaskemærker osv, så man kan jo sige at legetøj er unødvendigt.
Vi købte babyalarmer som vi endnu ikke har brugt, totalt unødvendigt.
Ting er nødvendige vis man gør dem til det. Vis din søn synes det er spændende så er det jo dejligt. Mit råd til dig er bare at bruge den med måde, og nyde at dit barn har noget han synes er sjovt at lege med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.