[citat][f][småt]lonemus skriver:[/småt][/f]
Jeg syntes den ser meget smart ud ;) - og jeg er da sikker på han syntes den er sjov. Jeg tror bare ikke det er så længe han vil/kan bruge den - lige så snart han finder ud af han selv kan komme omkring, er det meget sjovere :P
Mange mener at børn lærer hurtigere at gå, hvis de har en gåstol. Ifølge min sundhedsplejerske skal disse børn faktisk lærer at gå 2 gange(?)
Ja, hun siger børn med gåstol ikke lærer at holde balancen, som børn der ikke har en gåstol.
Men uanset hvad de "kloge" siger, kan jeg personligt ikke se fordelen ved at købe sådan en. - Og det er slet ikke for at tage modet fra dig, men det er bare min helt personlige mening.
Det er lige som de børn der får tudkop, det har vores heller aldrig fået, for skal de i hvert fald lære at drikke 2 gange!! Vi har givet vores vand af et lille snapsglas, da de startede med grød i 3 og 4 mdr's alderen (de var meget sultne :))), og når de havde styr på det, skiftede vi over til en alm. kop/glas. Her kan jeg heller ikke se fordelen ved en tudkop (?)
Nå, men det var lidt om min holdning - som du selvfølgelig ikke skal rette dig efter.
I skal gøre hvad I syntes er bedst for jeres barn.
(H)[/citat]
Helt enig...og børn i gåstole går tit på deres tær. Min søns dp kan spotte det med det samme og de børn har svært ved at lære at gå...
Jeg synes, uden at fornærme nogen, at de der tingester vidst mest er skabt for os forældre..:$ og så synes jeg spdan en plastikting er noget af det mest afskyelige og meget lidt udforskende for børn..lidt for amerikansk på den ufede måde forstås..;)
Knus Eva...
Anmeld