Er jeg total urimelig ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2010

LilleMor10

- skriver:

Hvor ofte går han ud?

Men ja, jeg syntes det noget pjat at begynde at spærre manden inde bare fordi du er gravid...

Med mindre han gør det hver weekend?

efter jeg er blevet gravid faktisk ikke så tit, det er nok mig der er hys. det var nok bare et hormon flip ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2010

louise8723

LilleMor10 skriver:

har tænkt meget over det på den måde, men det er ligesom om at mine følelser løber afsted med mig når det er, for jeg ved bare at vi bliver uvenner over at han er så stiv at han ikke kan stå på sine ben, eller han har glemt bilen et eller andet sted eller noget i den stil, nu må jeg jo se om han beviser han godt kan i aften, hvis du forstår hva jeg mener,

Forstår dig fuldt ud..

De satans hormoner er ikke altid til at styre.. men gør dig selv en tjeneste og så prøv.. også selvom den er svær.. så prøv at bid den i dig nogen gange.. for ellers ender det i noget værre bøvl

Plus at jo mere han gir den gas nu.. jo mere har du tilgode når du er klar til det igen hehe..

Anmeld

9. januar 2010

LilleMor10

Tak for hjælpen tøser,

Anmeld

9. januar 2010

Bom

Jeg er også ung og gravid (21 år), min kæreste går nu ikke meget på diskotek og så'n, men han vil da gerne ha en øl i ny og næ..

Jeg har simpelthen valgt og sige, at han må drikke alt det han vil imens jeg er gravid, og så skal jeg nok køre hjem osv..

Hvis vi f.eks. er blevet inviteret i byen, så tager jeg med og hygger mig, og når jeg ikke gider mere eller er træt, så kører jeg hjem og så må han ringe når han er klar til og komme hjem, så henter jeg ham..

Her ved os fungere det fint, og både ham og jeg er tilfreds med "ordningen".. Ved at han vil gøre gengæld når den lille er kommet, så er det min tur til og få en lille skid på..

Så jeg sys du skal slippe tøjlerne lidt, og lade ham drikke og hygge sig.. Tror kun det vil give problemer hvis du stritter imod..

Knus Maria

Anmeld

9. januar 2010

Ansemusen

Jeg ved ikke hvor meget han går i byen. Men indimellem er vel okay? Men bestemt ikke for tit. Med mindre du selv har lyst til at tage med uden at drikke og han så ikke selv drikker sig hjenelam og I måske kan tage hjem ved 3 tiden i stedet for kl. 6 om morgenen, så du også som gravid kan holde til det.
Men det er svært at vurdere når jeg selv har en kæreste der ikke gider byen og derfor oftest er hjemme sammen med mig eller vi er ude sammen.

Men uanset hvad skal man passe på med ikke at bestemme og begrænse! Det er bedre at fortælle hvordan man føler uden at stille krav eller utimata!

Anmeld

9. januar 2010

anna-jonas

kiroo skriver:

min fik lov til at drikke lige som han havde lyst til da jeg var gravid, heller han gør det inden den lille kommer. men nu er han heller ikke en der drikker til kl. 5 om morgen, men med måde, og heller ikke hver weekend, men ellers tog han hjem til en kammerat. jeg syntes man skal give hinanden den frihed man kan, vi har jo resten af livet sammen. og jeg havde da nogen veninder der godt gad hygge hjemme en lørdag aften. nu har vi to børn en på 5 år og en på 3mdr. og vi har ikke så mange til at passe men han bliver da gerne hjemme og passer hvis jeg er blevet inviteret ud, og omvendt. vi har ikke fået passede den mindste ude endnu. men vi laver stadgvæk ting sammen. syntes i skal give jeres mænd lidt plads til at være mænd, med henblik på i også får lov..
kender mange af min mands venner der har strikse koner/kærester og det gør faktisk bare at de lyver..

Så enig, så enig.................men jeg har også en ualmindelig hjemmehygge-familiefar-agtig mand. Ville faktisk unde ham, at han gik lidt mere ud med gutterne. Det er nemlig ret hyggeligt, når jeg er alene hjemme med ungerne.

Anmeld

10. januar 2010

mariamiss6

LilleMor10 skriver:

gid jeg havde, alle de veninder der bor i samme by, bruger selv deres weekender på at drikke sig fulde, så alle dem jeg ellers ville kunne hygge en lørdag med bor mere end 1 times kørlsel væk, eller har selv mand og børn hvor de skal hygge :s

HEY!!!!

Anmeld

10. januar 2010

moller84

Altså jeg kender det godt, for jeg havde det lidt på samme måde, da jeg var gravid.

Selv om jeg glædede mig over graviditeten, var jeg virkelig jaloux hver gang vi skulle noget (konfirmation, Hjallerup marked m.m.) hvor min kæreste jo så ku drikke og i mine øjne, have det pisse sjovt - mens jeg bare ku sidde og være "hende den gravide" der hverken ku drikke eller ryge og sådan. I starten gjorde det mig måske ikke så meget, men begyndte virklig at føle det var snyd.. 

Men jeg gik vist aldrig hen og helt forbød ham det - men ku måske li så godt, for blev vist li af en bitterfisse noegn dage så

Men jeg havde besluttet at jeg ikke ville være sådan en kæreste der forbød min kæreste alt muligt, og sagde du må ikke, og du må ikke - tror virkelig mænd hader den slags kvinder, der på en måde skal bestemme hvad de må og ikke må. Men man er jo to i et forhold og man burde også være to om en graviditet, så synes sgu godt nogen gange de ku være lidt solidariske og så også lade hver med at drikke (andet end måske en enkelt gang imellem).

Anmeld

10. januar 2010

helora

Jeg må indrømme, at jeg har det lidt svært med, når I skriver, at jeres kærester/mænd 'får lov til' at gå i byen, på druk etc. Selvfølgelig handler et parforhold også om samarbejde og kompromiser, men det kan da ikke være meningen, at man skal bestemme over hinanden.

Jeg kan godt huske, at jeg af og til syntes, at det var uretfærdigt, at min kæreste kunne tage i ud og drikke sig i hegnet, da jeg var gravid, men det faldt mig aldrig ind at forbyde ham at gøre det. Det var muligt at finde på andre ting at lave som ikke involverede alkohol.

Husk på, at I er to ligeværdige individer, som på trods af parforhold og børn (i vente), stadig har jeres individuelle behov.

Anmeld

11. januar 2010

Kruse90

jeg ville have reageret fuldstændig ens
Men er en meget jaloux type i forvejen.
Så hader i forvejen når manden tager alene i byen, og drikker sig fra sans og samling.
For han fatter virkelig ikke en meter af hvad der sker rundt om ham
Måske derfor
Ved hvad der kan ske osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.