LilleMor10 skriver:
Jeg har prøvet at få ham til at undvære det, meeen, det kunne jeg desværre ikke, håber bare at han ikke kommer for sent hjem i nat hehe, jeg keder mig noget så grusomt 
Puha har haft det på præcis samme måde..
Men så fortalte min jordemoder mig faktisk noget der li fik mig til at åbne øjnene lidt..
De fleste gravide forventer at fyren går li så meget op i graviditeten som man selv gør.. nogen gør da også.. men man skal bare lige huske på at han altså ikke går præcis det samme igennem.. han kan ikke mærke noget inde i sig.. hans krop ændre sig ikke.. I det hele taget har de fleste mænd utrolig svært ved at vænne sig til tanken før at barnet egentlig er der..
Det åbnede ihvertfald mine øjne.. har da også tit været sur og knotten over at nu ville han ud og drikke igen.. men kunne simpelthen ikke bare kræve at han skulle blive hjemme bare fordi jeg ikke kunne tage på druk.. Desuden blev han også mere modvillig jo mere jeg prøvede at "bestemme".
Så nu tager han i byen når han har lyst og så laver jeg da bare en aftale med en veninde og hygger.

Anmeld