Er jeg total urimelig ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2010

oo

LilleMor10 skriver:

Det er skam ikke resten af livet, bare indtil jeg har født, når jeg har født håber jeg da på han os lige tager en lørdag og passer ham, hvor jeg kan tage en tur i byen,  problemet er at alle mine veninder stadig kun bruger deres weekend på at gå i byen , så jeg har intet at lave i mens jeg er gravid hvis han ikke er hjemme. han skal self ikke straffes for min kedsomhed, men nu når jeg sidder og tænker over det er det måske os lidt min jalousi der spiller lidt ind 

har du sagt det ligeud til ham? altså...jeg kan sagtens forstå du er jaloux, det handler jo ikke så meget om at man savner at drikke sig fuld, men man kommer vel unægteligt til at savne bare at være UDE med pigerne og ÆVLE og skælde ud over kæresten og alle de der ting man bare nogle gange SKAL for ikke at miste forstanden

det bedste er nu klare aftaler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2010

LRJ

LilleMor10 skriver:

Jeg har prøvet at få ham til at undvære det, meeen, det kunne jeg desværre ikke, håber bare at han ikke kommer for sent hjem i nat hehe, jeg keder mig noget så grusomt 

Kender det godt, nu arbejder min kæreste aften/nat torsdag til mandag, og mine weekender er ufattelig kedelige.

Men der er ikk noget værre at sidde alene hjemme i weekenden, og slet ikk når hvis kæresten er i byen og man ikk kan komme med :/

Anmeld

9. januar 2010

Mie A

Ja, det synes jeg egentlig at du er.

Selvfølgelig skal han da ikke rende i byen hver weekend - men fordi det sker et par gange mere inden fødslen sker der da ikke noget ved. Jeg synes jo at det er det der er rart i mit eget forhold, det er at vi kan unde hinanden at tage afsted med venner/veninder og føle sig lidt ung endnu - og ja, jeg kan da godt sidde tilbage og tænke - Øv gid han ikke skulle afsted - men jeg ved jo at jeg gør ham glad - og det samme tænker han jo nok når jeg skal afsted.

Men kunne du ikke tage ud og hygge med veninderne, nu hvor han tager i byen??

Anmeld

9. januar 2010

LilleMor10

Tjuhl skriver:

har du sagt det ligeud til ham? altså...jeg kan sagtens forstå du er jaloux, det handler jo ikke så meget om at man savner at drikke sig fuld, men man kommer vel unægteligt til at savne bare at være UDE med pigerne og ÆVLE og skælde ud over kæresten og alle de der ting man bare nogle gange SKAL for ikke at miste forstanden

det bedste er nu klare aftaler

Han ved det godt, og han er rigtig ked af min holdning, men som sagt, men kan jo ikke styre sine følelser, og da slet ikke nu når man er en hormon bombe hehe, nu må jeg jo se om jeg kan regne med ham i aften, men hensyn til vores aftaler 

Anmeld

9. januar 2010

kiroo

Mie A skriver:

Selvfølgelig skal han da ikke rende i byen hver weekend - men fordi det sker et par gange mere inden fødslen sker der da ikke noget ved. Jeg synes jo at det er det der er rart i mit eget forhold, det er at vi kan unde hinanden at tage afsted med venner/veninder og føle sig lidt ung endnu - og ja, jeg kan da godt sidde tilbage og tænke - Øv gid han ikke skulle afsted - men jeg ved jo at jeg gør ham glad - og det samme tænker han jo nok når jeg skal afsted.

det er lige det jeg mener..

der sker da ingen skade.. gravide og homoner.

Anmeld

9. januar 2010

LilleMor10

Mie A skriver:

gid jeg havde, alle de veninder der bor i samme by, bruger selv deres weekender på at drikke sig fulde, så alle dem jeg ellers ville kunne hygge en lørdag med bor mere end 1 times kørlsel væk, eller har selv mand og børn hvor de skal hygge :s

Anmeld

9. januar 2010

qp

LilleMor10 skriver:

Som overskriften siger, er jeg urimelig ?? 

Nu sidder jeg som så mange andre tøser, alene en lørdag aften fordi manden har valgt fest / venner frem for weekend hygge..

Jeg har sagt til min kæreste at vi er 2 om den her graviditet, og jeg syntes det er unfair at bare fordi han ikke har et barn i maven, så går ud og drikker sig fra sans og samling, samt ødelægger resten af weekenden med tømmermænd, BARE FORDI HAN KAN.. 

men det store spørgsmål, er jeg urimelig fordi jeg har sagt at det er sidste gang inden lille Viktor kommer til verden, at han for lov til at drikke "Hjernen" ud ?? for ærligtalt,.. føler mig lidt som en hysterisk heks

Jeg synes du er hysterisk, ja!

Hvorfor ikke være en cool kæreste og lade ham nyde en bytur med vennerne i ny og næ? - Der kommer ingenting godt ud af det du har gang i, hverken for dit vedkommende eller din kærestes vedkommende.

Det er da vigtigt, at man giver hinanden frihed i et forhold.

Anmeld

9. januar 2010

Mum33

I er meget unge begge to, så I undgår nok ikke at byturer og øl med vennerne stadig vil være en stor del af jeres liv. Du kommer jo også af med maven på et tidspunkt - så er det jo rart at have noget til gode.

Men om ens mand er moden til at blive far, bliver man nok nød til at finde ud af, før man beslutter sig for at blive forældre.

Anmeld

9. januar 2010

louise8723

LilleMor10 skriver:

Jeg har prøvet at få ham til at undvære det, meeen, det kunne jeg desværre ikke, håber bare at han ikke kommer for sent hjem i nat hehe, jeg keder mig noget så grusomt 

Puha har haft det på præcis samme måde..

Men så fortalte min jordemoder mig faktisk noget der li fik mig til at åbne øjnene lidt..

De fleste gravide forventer at fyren går li så meget op i graviditeten som man selv gør.. nogen gør da også.. men man skal bare lige huske på at han altså ikke går præcis det samme igennem..  han kan ikke mærke noget inde i sig.. hans krop ændre sig ikke.. I det hele taget har de fleste mænd utrolig svært ved at vænne sig til tanken før at barnet egentlig er der..

Det åbnede ihvertfald mine øjne.. har da også tit været sur og knotten over at nu ville han ud og drikke igen.. men kunne simpelthen ikke bare kræve at han skulle blive hjemme bare fordi jeg ikke kunne tage på druk.. Desuden blev han også mere modvillig jo mere jeg prøvede at "bestemme".

Så nu tager han i byen når han har lyst og så laver jeg da bare en aftale med en veninde og hygger.

Anmeld

9. januar 2010

LilleMor10

louise2730 skriver:

Puha har haft det på præcis samme måde..

Men så fortalte min jordemoder mig faktisk noget der li fik mig til at åbne øjnene lidt..

De fleste gravide forventer at fyren går li så meget op i graviditeten som man selv gør.. nogen gør da også.. men man skal bare lige huske på at han altså ikke går præcis det samme igennem..  han kan ikke mærke noget inde i sig.. hans krop ændre sig ikke.. I det hele taget har de fleste mænd utrolig svært ved at vænne sig til tanken før at barnet egentlig er der..

Det åbnede ihvertfald mine øjne.. har da også tit været sur og knotten over at nu ville han ud og drikke igen.. men kunne simpelthen ikke bare kræve at han skulle blive hjemme bare fordi jeg ikke kunne tage på druk.. Desuden blev han også mere modvillig jo mere jeg prøvede at "bestemme".

Så nu tager han i byen når han har lyst og så laver jeg da bare en aftale med en veninde og hygger.

har tænkt meget over det på den måde, men det er ligesom om at mine følelser løber afsted med mig når det er, for jeg ved bare at vi bliver uvenner over at han er så stiv at han ikke kan stå på sine ben, eller han har glemt bilen et eller andet sted eller noget i den stil, nu må jeg jo se om han beviser han godt kan i aften, hvis du forstår hva jeg mener,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.