Er jeg total urimelig ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.272 visninger
33 svar
0 synes godt om
9. januar 2010

LilleMor10

Som overskriften siger, er jeg urimelig ?? 

Nu sidder jeg som så mange andre tøser, alene en lørdag aften fordi manden har valgt fest / venner frem for weekend hygge..

Jeg har sagt til min kæreste at vi er 2 om den her graviditet, og jeg syntes det er unfair at bare fordi han ikke har et barn i maven, så går ud og drikker sig fra sans og samling, samt ødelægger resten af weekenden med tømmermænd, BARE FORDI HAN KAN.. 

men det store spørgsmål, er jeg urimelig fordi jeg har sagt at det er sidste gang inden lille Viktor kommer til verden, at han for lov til at drikke "Hjernen" ud ?? for ærligtalt,.. føler mig lidt som en hysterisk heks

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2010

oo

jeg syntes det er ærgeligt hvis du forventer at alle weekender fra nu af og til tid og evighed skal bruges sammen og uden druk...jeg ville blive enormt sur hvis Søren sagde jeg ikke måtte tage i byen og drikke mig i hegnet med mine venner når vi får børn (altså når de er ude af maven)

til gengæld syntes jeg godt du må være fornærmet hvis I havde haft en aftale om at hygge hjemme sammen idag

Anmeld

9. januar 2010

LRJ

LilleMor10 skriver:

Nu sidder jeg som så mange andre tøser, alene en lørdag aften fordi manden har valgt fest / venner frem for weekend hygge..

Jeg har sagt til min kæreste at vi er 2 om den her graviditet, og jeg syntes det er unfair at bare fordi han ikke har et barn i maven, så går ud og drikker sig fra sans og samling, samt ødelægger resten af weekenden med tømmermænd, BARE FORDI HAN KAN.. 

men det store spørgsmål, er jeg urimelig fordi jeg har sagt at det er sidste gang inden lille Viktor kommer til verden, at han for lov til at drikke "Hjernen" ud ?? for ærligtalt,.. føler mig lidt som en hysterisk heks

Sys jeg nu ikk Jeg har Os sagt til min kæreste allerede da vi fik af vide jeg var gravid at det var bare slut med at drikke nu, Fordi jeg ikk gad have en fuld kæreste hjem hver weekend, og han har rørt en øl 3 gange siden

men det kan os være jeg er ret hysterisk, men sys ikk det er urimeligt overhovedet  :b

Anmeld

9. januar 2010

memuffin

næ det syndes jeg faktisk ikke du er...

jeg ville være blevet pisse tosset.

min mand gjorde det en gang da jeg var gravid med den lille (han drikke dig ikke så ingen tømmermæd) men jeg pakkede alt han tøj os satte det uden for døren ( måske nok lidt dramtisk men sådan er jeg... især når jeg er gravid lol)¨

jeg syndes det er helt i orden at du giver udtryk for dine behov... og du har krav på de bliver respekteret...!!!!

hvordan skal det ellers gå når den lille kommer

fra mig

Anmeld

9. januar 2010

LilleMor10

Tjuhl skriver:

jeg syntes det er ærgeligt hvis du forventer at alle weekender fra nu af og til tid og evighed skal bruges sammen og uden druk...jeg ville blive enormt sur hvis Søren sagde jeg ikke måtte tage i byen og drikke mig i hegnet med mine venner når vi får børn (altså når de er ude af maven)

til gengæld syntes jeg godt du må være fornærmet hvis I havde haft en aftale om at hygge hjemme sammen idag

Det er skam ikke resten af livet, bare indtil jeg har født, når jeg har født håber jeg da på han os lige tager en lørdag og passer ham, hvor jeg kan tage en tur i byen,  problemet er at alle mine veninder stadig kun bruger deres weekend på at gå i byen , så jeg har intet at lave i mens jeg er gravid hvis han ikke er hjemme. han skal self ikke straffes for min kedsomhed, men nu når jeg sidder og tænker over det er det måske os lidt min jalousi der spiller lidt ind 

Anmeld

9. januar 2010

Risen

LilleMor10 skriver:

NÆÆÆ det er du slet ikke.. Synes også der er en grænse for hvor meget ens kæreste /mand skal gå i byen når man er gravid.. Dog synes jeg det er okay en gang imellem, bare ikke hver weekend.. Kan godt  forstå hvordan du har det..

Anmeld

9. januar 2010

LilleMor10

Lone H. skriver:

Sys jeg nu ikk Jeg har Os sagt til min kæreste allerede da vi fik af vide jeg var gravid at det var bare slut med at drikke nu, Fordi jeg ikk gad have en fuld kæreste hjem hver weekend, og han har rørt en øl 3 gange siden

men det kan os være jeg er ret hysterisk, men sys ikk det er urimeligt overhovedet  :b

Præcis, Jeg er en af dem der lider af kvalme så når han kommer hjem og stinker af værtshus har man altså ikke lige lyst til at sove ved siden af ham, og så er han ufattelig dum at høre på hehe men det er bare de sidste 20 uger jeg ber ham om at tage det lidt med ro

Anmeld

9. januar 2010

LRJ

LilleMor10 skriver:

Præcis, Jeg er en af dem der lider af kvalme så når han kommer hjem og stinker af værtshus har man altså ikke lige lyst til at sove ved siden af ham, og så er han ufattelig dum at høre på hehe men det er bare de sidste 20 uger jeg ber ham om at tage det lidt med ro

Kender det godt, de 3 gange min har drukket en enkel øl har jeg kunne lugte det på langt afstand og haft det værste kvalme men han har så os været forstående over for det

Og ja de kan meget hurtige blive dumme at hører på :b

Men sys ikk det er urimeligt overhovedet

Jeg har så 12 uger tilbage, og min har undværet at drikke siden uge 7 :b

Anmeld

9. januar 2010

LilleMor10

Lone H. skriver:

Kender det godt, de 3 gange min har drukket en enkel øl har jeg kunne lugte det på langt afstand og haft det værste kvalme men han har så os været forstående over for det

Og ja de kan meget hurtige blive dumme at hører på :b

Men sys ikk det er urimeligt overhovedet

Jeg har så 12 uger tilbage, og min har undværet at drikke siden uge 7 :b

Jeg har prøvet at få ham til at undvære det, meeen, det kunne jeg desværre ikke, håber bare at han ikke kommer for sent hjem i nat hehe, jeg keder mig noget så grusomt 

Anmeld

9. januar 2010

kiroo

min fik lov til at drikke lige som han havde lyst til da jeg var gravid, heller han gør det inden den lille kommer. men nu er han heller ikke en der drikker til kl. 5 om morgen, men med måde, og heller ikke hver weekend, men ellers tog han hjem til en kammerat. jeg syntes man skal give hinanden den frihed man kan, vi har jo resten af livet sammen. og jeg havde da nogen veninder der godt gad hygge hjemme en lørdag aften. nu har vi to børn en på 5 år og en på 3mdr. og vi har ikke så mange til at passe men han bliver da gerne hjemme og passer hvis jeg er blevet inviteret ud, og omvendt. vi har ikke fået passede den mindste ude endnu. men vi laver stadgvæk ting sammen. syntes i skal give jeres mænd lidt plads til at være mænd, med henblik på i også får lov..
kender mange af min mands venner der har strikse koner/kærester og det gør faktisk bare at de lyver..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.