"Tak" for svar.. Fest droppet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2010

Grynt

Jeg har læst lidt og har overhovedet ikke svaret på noget. Jeg har simpelthen ikke kunne overskue en skid da vi er i gang med udredning på Aske og også skal på Freja med ADHD. Unger som dem tager enormt mængder tid og derfor kan jeg ikke altid overskue en skid  MEN hvad jeg er ret sikker på er, at jeg faktisk gerne vil til fest hos dig på Fyn  Er der mulighed for at du overvejer det igen måske i marts/april/maj månede?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2010

Lise

Og jeg svarede ikke på den sidste tråd, da jeg allerede havde meldt ud at jeg ikke ville komme til en fest nu, da jeg ikke orker at køre så langt, ikke kan drikke noget, er træt og så har vi seriøs finanskrise herhjemme, så vi vil også gerne spare brobilletten.

Anmeld

10. januar 2010

..

Tak for jeres søde svar allesammen, er slet ikke så tøsefornærmet mere, tror bare lige mit temperament løb af med mig Havde bare glædet mig til at se jer igen og sat næsen op efter at vi blev en masse mennesker fordi der var så stor tilslutning første gang jeg bragte det på bane..

Grynt/Tina, jeg vil helt sikkert gerne lægge hus til engang i marts eller april

Anmeld

11. januar 2010

birgittemarie

Jeg forstår dig også godt og jeg er ked af, at jeg hverken har svaret på det ene eller det andet omkring den her fest. Jeg ville virkeligt gerne med og har derfor forsøgt at ignorere al snak omkring denne og foregående fest, fordi jeg ikke lige kan/kunne overskue det med graviditet og amning og spædbarn.

Men det har i hvert fald IKKE noget at gøre med, at jeg ville ignorere dig og du fortjente en reaktion, som du ikke fik. Undskyld. Og jeg håber, jeg kan komme med, når du holder festen næste gang.

Knus Birgitte

Anmeld

11. januar 2010

Lene76

jeg har ventet lidt med at svar da jeg lige sku ha afsat ungerne, da manden ska arb i den weekend.....  men er da glad for at du gerne vil lige hus til en anden gang alligevel alt efter hva dato så er jeg da nok osse klar, hvis alt ellers passer sammen men børn og mand und alles håber Tina køre så jeg kan se hendes nye dut

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.