"Tak" for svar.. Fest droppet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

943 visninger
14 svar
0 synes godt om
9. januar 2010

..

Jeg er sq lidt tøsefornærmet!!

107 gange er mit indlæg ang festen blevet læst og 4-5 mennesker har brugt 2 minutter på at svare.. Jeg mener, hvor lang tid tager det lige at svare ja eller nej?

Fair nok I ikke gider komme og festen er hermed droppet!!

Jeg lægger gerne hus til hvis der skal festes en anden god gang men det der med at tage initiativ bliver sq nok ikke lige med det samme..

Jeg fik bare indtrykket af at det var en god ide og at der var masser af opbakning til en fest dengang jeg skrev om det i november..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2010

BK

Macrolf skriver:

Jeg er sq lidt tøsefornærmet!!

107 gange er mit indlæg ang festen blevet læst og 4-5 mennesker har brugt 2 minutter på at svare.. Jeg mener, hvor lang tid tager det lige at svare ja eller nej?

Fair nok I ikke gider komme og festen er hermed droppet!!

Jeg lægger gerne hus til hvis der skal festes en anden god gang men det der med at tage initiativ bliver sq nok ikke lige med det samme..

Jeg fik bare indtrykket af at det var en god ide og at der var masser af opbakning til en fest dengang jeg skrev om det i november..

Jeg kan godt forstå dig...

Og jeg synes også det er helt fair, at du dropper festen...

Anmeld

9. januar 2010

Mikkelmusen

Jeg må indrømme at jeg har kigget i indlægget et par gange, men jeg har aldrig meldt mig til eller sagt at jeg ville komme. Så du må da undskylde jeg ikke har svaret, men synes ikke det var nødvendigt at svare når jeg nu ikke har tilmeldt mig...

Anmeld

9. januar 2010

Mie A

Jeg kan sgu godt forstå dig! Jeg havde reageret præcis ligesom dig. Jeg synes nemlig også at der var en helt anden gejst, da du oprettede det første indlæg og derefter er det bare gået ned ad bakke

Jeg håber virkelig at vi alle kan samles en dag på fyn og håber at du tager tråden op senere.

Anmeld

9. januar 2010

Louise mortil4

kan godt forstå du har droppet festen når der ikke er flere, men det er vel også i orden at man ikke er vild med en lang køretur hvis vejene er som de er nu??

Jeg har været inde og kigge nogle gang, men har jo kun svaret en gang, der skal ikke så mange til før der er mange der har kigget og næsten ingen svar.

Anmeld

9. januar 2010

ka li ja

hej søde

jeg er ked af jeg ikke fik svaret, og kan godt forstå dig!....

da jeg ikke kunne overskue at komme, svarede jeg bare ikke. undskyld. jeg kunne i det mindste ha takket nej.

knus

Anmeld

9. januar 2010

Rasmine

Sorry jeg ikke har svaret.

Jeg vil rigtig gerne, men ved endnu ikke om jeg skal jobbe. Én af kollegerne skal sygemeldes i en måned, og hendes vagter skal besættes. Jeg gider ikke rigtig, men pengene for en weekendvagt er fantastiske. Man laver faktisk ikke en skid.

Jeg forstår godt du er sur, men please, kan du ikke bare skrive SGU, istedet for sq? (Sq lyder så "pænt")

Jeg ved mere efter p-møde mandag, derfor jeg har trukket tiden.

Anmeld

9. januar 2010

Hyner

Eftersom jeg har valgt IKKE at tage afsted fra første indlæg regnede jeg da heller ikke med at jeg skulle melde fra.... Mener bare at det virker mere naturligt for mig, at svare hvis man har en hensigt for at komme med???!!???

Henriette -måske med en anden indstilling, men sagtens forstår du aflyser en fest for 4...

Anmeld

10. januar 2010

Siber

Hej,

Beklager jeg ikke har fået svaret, undskyld! Jeg kommer desværre ikke nogen steder lige pt. Vi sparer pengene til vinterferie. Det kommer alligevel til at koste små 3000kr for mig at flyve! Hvis jeg ikke lige finder de gode billige billetter!

Knus Siber, der godt kan forstå du er tøsefornærmet, og jeg siger undskyld!

Anmeld

10. januar 2010

Siber

Hej,

Beklager jeg ikke har fået svaret, undskyld! Jeg kommer desværre ikke nogen steder lige pt. Vi sparer pengene til vinterferie. Det kommer alligevel til at koste små 3000kr for mig at flyve! Hvis jeg ikke lige finder de gode billige billetter!

Knus Siber, der godt kan forstå du er tøsefornærmet, og jeg siger undskyld!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.