At kigge på fars tisseleif!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2010

Louise mortil4

Jeg tror altså også det er helt normal, og begynder man først at gøre det til noget pinligt eller forbudt så bliver det først rigtig spændende.

Oliver har også udsat sin fars for de samme ting, men nu er han mest interesseret i sin egen. Tilgengæld synes han mine bryster er vældig spændende!!

stadiet med brysterne er vi heldigvis ovre, nu kommer kommentaren i stedet gerne når far kommer for tæt på dem (brysterne) gerne "far må ik`, mors patter"  Mon de har hørt den lidt for mange gange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2010

Nadi

mortil4 skriver:

stadiet med brysterne er vi heldigvis ovre, nu kommer kommentaren i stedet gerne når far kommer for tæt på dem (brysterne) gerne "far må ik`, mors patter"  Mon de har hørt den lidt for mange gange

Hehe, ja det kan være

Anmeld

11. januar 2010

birgittemarie

Hahaha, jeg har grint meget af den her tråd.

Her opdagede NM det forreste af de private dele for et stykke tid siden. Hun var ved at få skiftet ble, kiggede så ned ad sig selv, fik øje på revnen dernede og råbte så lykkeligt: Tissemås!

Jeg synes, det er et dejligt udtryk og bruger det selv nu, mens faderen insisterer på tissekone, som jeg i grunden synes, er et lidt ærgerligt udtryk.

Tisseko, Monica. Hahaha.

Anmeld

11. januar 2010

Millebasse

Herhjemme tager vi det ret afslappet..

Bastian sagde en dag han skulle på potten og havde kigget ned af sig selv "ÅRH, STOR tissemand!" Jeg var færdig af grin. Han har også prøvet at se om den kan nå jorden, hvis han sætter sig på hug og ville da også prøve med fars, men far nåede at flygte inden Bastian kom for tæt på

Han er også stort set altid med hans far i bad og kommer tit på besøg på badeværelset når vi sidder på den store potte.. Han er dog ikke så interresseret i hvad der lander i den store potte, men er meget interresseret hvad der lander i hans, men han er også helt blefri og kan godt lide at fortæller hvad han har afleveret på potten

Anmeld

11. januar 2010

Nadi

birgittemarie skriver:

Hahaha, jeg har grint meget af den her tråd.

Her opdagede NM det forreste af de private dele for et stykke tid siden. Hun var ved at få skiftet ble, kiggede så ned ad sig selv, fik øje på revnen dernede og råbte så lykkeligt: Tissemås!

Jeg synes, det er et dejligt udtryk og bruger det selv nu, mens faderen insisterer på tissekone, som jeg i grunden synes, er et lidt ærgerligt udtryk.

LOL, tissemås!! Det var en af de go'er

Jeg synes også tissekone er et mærkelig træls ord, men tissedame lyder heller ikke helt rigtig  

Tissemås, hehe hehe (den kan jeg grine over hele dagen)

Anmeld

11. januar 2010

Tikki

Millebasse skriver:

Herhjemme tager vi det ret afslappet..

Bastian sagde en dag han skulle på potten og havde kigget ned af sig selv "ÅRH, STOR tissemand!" Jeg var færdig af grin. Han har også prøvet at se om den kan nå jorden, hvis han sætter sig på hug og ville da også prøve med fars, men far nåede at flygte inden Bastian kom for tæt på

Han er også stort set altid med hans far i bad og kommer tit på besøg på badeværelset når vi sidder på den store potte.. Han er dog ikke så interresseret i hvad der lander i den store potte, men er meget interresseret hvad der lander i hans, men han er også helt blefri og kan godt lide at fortæller hvad han har afleveret på potten

Han har også prøvet at se om den kan nå jorden, hvis han sætter sig på hug og ville da også prøve med fars, men far nåede at flygte inden Bastian kom for tæt på

HA HA HA HA HA HA  KLASSE!

Anmeld

11. januar 2010

bette

hahahaahahhahaha
nahaahahhahaahaahah
ej er sku ved at dø af grin her.... kæft det her er god underholdning..

heidi som nu skal tisse.

Anmeld

11. januar 2010

Kaufie

Hahaha - sjov tråd....

William er med sin far i bad - og ser mig uden tøj om morgenen efter badet - men det lader ikke til han har bemærket nogen forskel.....

Han ved dog godt hvad han selv er udstyret med - og kigger tit efter den når han sidder i ble. "Hvor er tissemand henne???" og slår ud med armene.... Hvorefter han hiver ud i bleen, stikker hånden ned - og siger "deeer var den!"

Anmeld

11. januar 2010

ivfmarie

Kaufie skriver:

Hahaha - sjov tråd....

William er med sin far i bad - og ser mig uden tøj om morgenen efter badet - men det lader ikke til han har bemærket nogen forskel.....

Han ved dog godt hvad han selv er udstyret med - og kigger tit efter den når han sidder i ble. "Hvor er tissemand henne???" og slår ud med armene.... Hvorefter han hiver ud i bleen, stikker hånden ned - og siger "deeer var den!"

hahah!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.